Deze middag kon je ook 3FM.nl-redacteur Koen horen, die werd gebeld door Giel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef hole1988 het volgende:
http://www.nubijlage.nl/ja-of-nee/ leuk om tjibbe te horen.
http://jaofnee.nlquote:
waarom niet btw je bent dan toch dood.quote:
Omdat ik niet mee doe aan dat sensatie gedoe wat nu aan de gang is, ga me niet laten overhalen/aanzetten door wat nietszeggende BN'ers. Als zulke mensen me proberen aan te sporen doe ik het nog liever niet dan wel. Lekker tegendraads.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom niet btw je bent dan toch dood.
wat een kut redenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat ik niet mee doe aan dat sensatie gedoe wat nu aan de gang is, ga me niet laten overhalen/aanzetten door wat nietszeggende BN'ers. Als zulke mensen me proberen aan te sporen doe ik het nog liever niet dan wel. Lekker tegendraads.
+1quote:
Dwarsliggen om het dwarsliggenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat ik niet mee doe aan dat sensatie gedoe wat nu aan de gang is, ga me niet laten overhalen/aanzetten door wat nietszeggende BN'ers. Als zulke mensen me proberen aan te sporen doe ik het nog liever niet dan wel. Lekker tegendraads.
Ieder heeft zo zijn eigen idee daarover wat andere daarvan vinden doet me weinig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dwarsliggen om het dwarsliggen.
Vul het formuliertje nou maar snel in.
Ben ik het wel mee eens ja. Voort wat hoort wat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk vind ik dat mensen die geen reden hebben om geen donor zijn ook onderaan moeten op de orgaanlijst. Als ik een nier nodig heb en er is er 1 beschikbaar, maar die gaat naar iemand die geen donor is vind ik dat oneerlijk.
Geen donor zijn = geen donororganen ontvangen. Lijkt me heel eenvoudig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk vind ik dat mensen die geen reden hebben om geen donor zijn ook onderaan moeten op de orgaanlijst. Als ik een nier nodig heb en er is er 1 beschikbaar, maar die gaat naar iemand die geen donor is vind ik dat oneerlijk.
erg leukquote:
nja, zo eenvoudig ligt het volgens de eed van hippocrates niet volgens mij...volgens die eed is een arts toch verplicht mensen te helpen? dus helemaal geen organen vind ik wat te ver gaan, maar iig wel onderaan de lijst.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen donor zijn = geen donororganen ontvangen. Lijkt me heel eenvoudig.
kun je mooi met je auto de camera fotograferen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Mooie dag geweest vandaag: heb m`n nieuwe foto camera binnen gekregen en heb m`n nieuwe auto opgehaald!![]()
![]()
![]()
Zeg eens tegen Willem dat hij naar Rotterdam moet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Mooie dag geweest vandaag: heb m`n nieuwe foto camera binnen gekregen en heb m`n nieuwe auto opgehaald!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |