Piet Saman vind ik wel de geniaalstequote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Piet Saman vind ik wel de geniaalste
zonder Barbra is ie leukerquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef themauster het volgende:
Voor de Ducksauce liefhebbers hier de originele versie:
Nou zo grappig was Tjibbe nou ook weer niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
zie bovenstaande gast voor je als hij los gaat op de praatjeplaatjewinnaar van vandaag en je krijgt buikp[ijn van t lachen!
Je weet wie die 'gast' is?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
zie bovenstaande gast voor je als hij los gaat op de praatjeplaatjewinnaar van vandaag en je krijgt buikp[ijn van t lachen!
ik heb hem wel eens gesproken ja.....jij weet t niet?quote:
the Voice of Holland is een talentenjacht, maar dan zonder randdebielen (schijnt het). jury zit met rug naar kandidaten en ze drukken als ze de kandidaat willen hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Leven de mensen die n.a.v. de VoH (wat de piep is dat?!) deze single hebben gedownload onder een steen??
Hit van het moment! Geniaal programma. Alleen worden er steeds dezelfde liedjes gezongen, waardoor mensen die liedjes opnieuw ontdekken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Leven de mensen die n.a.v. de VoH (wat de piep is dat?!) deze single hebben gedownload onder een steen??
en geloof het of niet, dat gejengel staat nog steeds in de megatop50quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
laura jansen met die verminking van dat nummer van KoL. mens, hou je smoel! was maar in USA gebleven. bah
ach, de kabouterdans stond er ooit meer dan een jaar in....quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
en geloof het of niet, dat gejengel staat nog steeds in de megatop50
Talentenjachten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hit van het moment! Geniaal programma. Alleen worden er steeds dezelfde liedjes gezongen, waardoor mensen die liedjes opnieuw ontdekken.
Iedereen was de talentenjachten een beetje zat, daarom is The Voice ook zo'n geniaal concept. Wéér een talentenjacht, maar met een andere inslag. Ik word er vrolijk vanquote:
Ik heb 2 weken terug gekeken maar vind het vreselijk, om nog maar te zwijgen over de beroerde jury.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Iedereen was de talentenjachten een beetje zat, daarom is The Voice ook zo'n geniaal concept. Wéér een talentenjacht, maar met een andere inslag. Ik word er vrolijk van
Wow, stoer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hem wel eens gesproken ja.....jij weet t niet?
och, hij is heel aardig aan de telefoon hoorquote:
haha, ik weet nog dat ik jaren geleden een keer smste en terug werd gebeld...ik schrok me lamquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Best vreemd idd, waarom SMSen mensen om een request te horen... en nemen daarna niet meer op?
Oh.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, hij is heel aardig aan de telefoon hoor
Haha ja, de eerste keer is altijd eng. Er wordt je amper iets verteld en voor je het weet ben je in die ether.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik weet nog dat ik jaren geleden een keer smste en terug werd gebeld...ik schrok me lam
net als de allereerste keer dat ik belde en er door kwam (was nog voro de smstijd) en bij Giel in de uitzending kwam 's middags....was btw nog rond Halloween
Bij mij was het zelfs zo dat ik de eerste keer gelijk on-air was, bij Giel in de ochtend nog wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha ja, de eerste keer is altijd eng. Er wordt je amper iets verteld en voor je het weet ben je in die ether.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |