GoooooedeMIDDAG!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Mooie dag geweest vandaag: heb m`n nieuwe foto camera binnen gekregen en heb m`n nieuwe auto opgehaald!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je mooi met je auto de camera fotograferen!
Dat ie dat maar gauw uit z`n kop laatquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zeg eens tegen Willem dat hij naar Rotterdam moet.![]()
Wij hebben jullie toen ook in de eredivisie gehouden.
goedeMIDDAG!!quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:14 schreef nosheadlines het volgende:1e NTS journaal uit 1956 nu digitaal. Wij maakten ons dagjournaal daarom in '1956stijl' http://ow.ly/2Voar dank aan @gerardekdom voor voice
Jammer genoeg doet hij dat ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef Timo20 het volgende:
Dat ie dat maar gauw uit z`n kop laat![]()
[..]
Heb ik vanmiddag ook even bekeken maar ik zie/hoor het leuke er niet van, klinkt allemaal ontzettend beroerd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:19 schreef hole1988 het volgende:
http://musicmachinery.com/2010/05/21/the-swinger/
Dat ie dan naar PSV of Twente gaat. Zoals ze gisteren ook bij Studio voetbal zeiden: Feyenoord is echt geen verbetering (sportief al helemaal niet) ten opzichte van Rodaquote:
hoorde net een paar stukjes bij Michiel en ik werd er niet warm of koud van...quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag ook even bekeken maar ik zie/hoor het leuke er niet van, klinkt allemaal ontzettend beroerd.
Ja ik hoopte het ook tegen beter weten in, die jongen past ook wel beter bij een voetballende ploeg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat ie dan naar PSV of Twente gaat. Zoals ze gisteren ook bij Studio voetbal zeiden: Feyenoord is echt geen verbetering (sportief al helemaal niet) ten opzichte van Roda![]()
Hij kan beter naar Liverpool gaan![]()
+1quote:
vieze ketter!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....maar die 3e....And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik heb het nummer eerlijk gezegd niet gehoord....'t stond wel aan.....zeg dat genoeg?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar dit Serious talent bandje spreekt mij niet echt aan.. Beetje een standaard popsong liedje. Maar zal het wel helemaal verkeerd zien
zegt inderdaad wel watquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het nummer eerlijk gezegd niet gehoord....'t stond wel aan.....zeg dat genoeg?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoor iig die vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....maar die 3e....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:24 schreef hole1988 het volgende:
even jackpot geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
haha, ik had jouw post niet eens gezienquote:
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
ik heb voor die derde trouwens het gevoel dat het caro is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik had jouw post niet eens gezienBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |