dat werkt wel ja moet je zien hoe snel je de laptop terug krijgtquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgende keer als je van internet afmoet, de telefoon pakken, en gaan bellen voor de rest van de avond. Als je niet contact via internet mag hebben, dan maar telefonisch. Of naar buiten gaan, en (veel te) laat terugkomen.
Ja is totaal mijn smaak niet. Niet sexy ook. en lingerie moet sexy zijn hoor.quote:
eet smakelijkquote:
Om terug op Scheveningen te komen: Keer geweest naar een stripclub daar voor een vrijgezellenavond, liepen allemaal van dat soort verlepte hoeren rond met die bandjes op decolleté hoogte.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan vooral die bandjes die dan zo 'gedurfd" boven hun shirt uitsteken. Als je kort pittig rood haar hebt en 40+ maakt dat je niet ineens geil hoor.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat werkt wel ja moet je zien hoe snel je de laptop terug krijgt
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schudt nog eens met haar rode haar
oh, voor een drankje dan?quote:
Nee, dan worden we een stel alcoholisten samen.quote:
River Island zit ook in Amsterdam en ik vind Rotterdam echt een kutstad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Kom naar 010 dan! Hier gebeurt het allemaal. Er komen steeds meer leuke winkels bij. Hoorde iets over Topshop.
Ik hoorde geruchten he! En welke van de 83 H&M's bedoel je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KOMT ER EEN TOPSHOP![]()
Tevens hoe zit het met die nieuwe H&M is die er al eigenlijk?
Club live van Kim Holland.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Om terug op Scheveningen te komen: Keer geweest naar een stripclub daar voor een vrijgezellenavond, liepen allemaal van dat soort verlepte hoeren rond met die bandjes op decolleté hoogte.
Die moeten geüpdate worden, en in 2010 beginnen te leven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, daar zijn het ouders voor heh
Te beschermend opvoeden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zullen ze het daar ook niet mee eens zijn
van de week ook met een vriendin dik 2 uur aan de telefoon gezetenquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dan worden we een stel alcoholisten samen.
EDIT vergeten dat 010 Rotterdam is en 020 Amsterdamquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik hoorde geruchten he! En welke van de 83 H&M's bedoel je?
Ik vind hem ook kut, mjaquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Wat een Suske en Wiske titel
Alleen moest er dan nog iets staan van Latente Laatheid, of Lullige Laatheid of zo
Het kan sexy zijn. Mits gedragen door de juiste vrouw. Niet door pittige buurvrouwen met rood kort haar en nep Uggs. Ik heb zelf ook paar setjes hoeveel ik moet toegeven...als je 1 setje hebt gezien heb je ze wel allemaal gezien. Ben die bandjes een beetje beu aan het worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is totaal mijn smaak niet. Niet sexy ook. en lingerie moet sexy zijn hoor.
Zou best kunnen, vond het een ramp..quote:
Dat zal wel meevallen, want dan zijn ze allang blij als ik uit ga en mijn sociale contacten onderhoudquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die moeten geüpdate worden, en in 2010 beginnen te leven.
[..]
Te beschermend opvoeden.Straks moet je op je 18e om 0:00 thuis zijn als je de kroeg ingaat.
sowieso de randstadquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dan worden we een stel alcoholisten samen.
[..]
River Island zit ook in Amsterdam en ik vind Rotterdam echt een kutstad.
Ik houd het wel bij Nijmegen voorlopig
Och.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef JoeBravo het volgende:
en de terugkoppeling is ook al binnen: afgewezen en ik ben het met de redenatie eens.
Ja nee, laat nu maar.quote:
Idd, als het niet zo enorm mooi is dat ik er in wil lopen, dan loop ik liever zonder ondergoed rond!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is totaal mijn smaak niet. Niet sexy ook. en lingerie moet sexy zijn hoor.
Oh vertelquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef JoeBravo het volgende:
en de terugkoppeling is ook al binnen: afgewezen en ik ben het met de redenatie eens.
De volgende sollicitatie weer in dezelfde branche, of ga je nu ergens anders werk zoeken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef JoeBravo het volgende:
zeg er eens iets vanquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Idd, als het niet zo enorm mooi is dat ik er in wil lopen, dan loop ik liever zonder ondergoed rond!
Het moet gewoon mooi vrouwelijk en sexy zijn... en bandjes... sjah wat zal ik daar eens van zeggen
moet je maar es om 0400 stomdronken thuis komen en de boel onderkotsenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, want dan zijn ze allang blij als ik uit ga en mijn sociale contacten onderhoud
Dan leven we op vodka.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef JoeBravo het volgende:
niks mis met redheadsquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef missbehavin het volgende:
Zeg ik wordt die hetze tegen rood haar wel een beetje zat.
Pak ze missquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef missbehavin het volgende:
Zeg ik wordt die hetze tegen rood haar wel een beetje zat.
rood haar is mooi!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef missbehavin het volgende:Zeg ik wordt die hetze tegen rood haar wel een beetje zat.
Rood kort stekelhaar. Kun je je Teuntje uit de Vrouwenvleugel nog herinneren? Zo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef missbehavin het volgende:Zeg ik wordt die hetze tegen rood haar wel een beetje zat.
De juiste vrouw kan zelfs nog in een wit t-shirt lekker zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het kan sexy zijn. Mits gedragen door de juiste vrouw. Niet door pittige buurvrouwen met rood kort haar en nep Uggs. Ik heb zelf ook paar setjes hoeveel ik moet toegeven...als je 1 setje hebt gezien heb je ze wel allemaal gezien. Ben die bandjes een beetje beu aan het worden.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je maar es om 0400 stomdronken thuis komen en de boel onderkotsen
kan je lachen
Kuddegedrag. Zijn vrouwen goed in, vooral als het om mode gaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nou...mooi of niet. Het is wel wereldwijd een succes. Kwam zelfs voor in Sex & the City!
quote:
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, want dan zijn ze allang blij als ik uit ga en mijn sociale contacten onderhoud
Alleen Utrecht is leuk.quote:
Daar zullen ze ook niet blij mee zijn, ouders zijn christelijk (en ik ook)quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je maar es om 0400 stomdronken thuis komen en de boel onderkotsen
kan je lachen
Mode is toch per definitie gelinkt aan kuddegedrag?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kuddegedrag. Zijn vrouwen goed in, vooral als het om mode gaat.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Rood kort stekelhaar. Kun je je Teuntje uit de Vrouwenvleugel nog herinneren? Zo.
In dezelfde categorie overigens. Vrouwen met zwart kort kaart en dan een grote witte pluk. Why?![]()
Drom!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De juiste vrouw kan zelfs nog in een wit t-shirt lekker zijn
mn borsten zijn zelf wel mooi genoeg om de aandacht te trekken, daar heb ik die bandjes heel niet voor nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:
zoals gezegd, ik ben het met de redenatie eens, dus zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Och.Nou ja je weet nu in ieder geval wel gelijk waar je aan toe bent.
True. Maar feit blijft wel dat Marlies Dekkers daar trots op mag zijn! Mooi of niet mooi.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kuddegedrag. Zijn vrouwen goed in, vooral als het om mode gaat.
Mits nat wit shirt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De juiste vrouw kan zelfs nog in een wit t-shirt lekker zijn
oew ik wil ook maastricht is leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen Utrecht is leuk.
Maar Nijmegen.![]()
![]()
Binnenkort ook nog shoppen in Maastricht.
Op de een of andere manier moet ik nu aan Cruella deVil denkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Rood kort stekelhaar. Kun je je Teuntje uit de Vrouwenvleugel nog herinneren? Zo.
In dezelfde categorie overigens. Vrouwen met zwart kort kaart en dan een grote witte pluk. Why?![]()
je hebt wel gelijk ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mode is toch per definitie gelinkt aan kuddegedrag?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef rival het volgende:
[nouk] met mooie rooie moet je klooien, lelijke rooie mag je in de gracht gooien! [/nouk]
omdat mijn verwoede pogingen geen nut hebben!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik, mijn dawg hoe kom je daar nu bij?
Nee, totdat je moet werken of naar school moet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo erg klinkt dat nu ook weer niet.
geef het goeie voorbeeld danquote:
Wat koop je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef L-E het volgende:
Ik ben nu online aan het shoppen bij de Bijenkorf.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef rival het volgende:
[nouk] met mooie rooie moet je klooien, lelijke rooie mag je in de gracht gooien! [/nouk]
Inderdaad!quote:
Zolang 't tapijt en de gordijnen maar niet dezelfde kleur hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef rival het volgende:
Word jij ook zo gek van 'meisjes met rode haren'? Mensen gign het zelfs zingen toen ik roze haar ahd.quote:
Misschien doen jullie gewoon niet genoeg jullie best, het hoeft niet meteen aan mij te liggen hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat mijn verwoede pogingen geen nut hebben!![]()
Bah visualquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang 't tapijt en de gordijnen maar niet dezelfde kleur hebben.
Dat lijkt me zo smerig
Nee, daar hadden we geen tijd meer voor.quote:
ach ja, je kunt je iig inlevenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien doen jullie gewoon niet genoeg jullie best, het hoeft niet meteen aan mij te liggen hoor.
Ik heb laminaatquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang 't tapijt en de gordijnen maar niet dezelfde kleur hebben.
Dat lijkt me zo'n raar gezicht
In het kanaal!! (Uitspraak van een brabander nmlkquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef rival het volgende:
Geen linoleum?quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef Evie het volgende:
[..]
mn borsten zijn zelf wel mooi genoeg om de aandacht te trekken, daar heb ik die bandjes heel niet voor nodigPics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit account is niet meer in gebruik.
kom maar langs binnenkort maak ik de fotos welquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, daar hadden we geen tijd meer voor.
Het is echt nog nooit voor me gezongen, godzijdank.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Word jij ook zo gek van 'meisjes met rode haren'? Mensen gign het zelfs zingen toen ik roze haar ahd.
Tori Amosquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
Niets mis met roodhaar, maar dat verschilt per persoon
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien doen jullie gewoon niet genoeg jullie best, het hoeft niet meteen aan mij te liggen hoor.
quote:
meisjes met rode harenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Word jij ook zo gek van 'meisjes met rode haren'? Mensen gign het zelfs zingen toen ik roze haar ahd.
houwe zo et is echt een enorme kutplaatquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is echt nog nooit voor me gezongen, godzijdank.
Ik heb vroeger idd ook te vaak rood haar gehad. En een keer roze ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
"meeeeeeeeeeeeeeeisjes, met rode haaaaaaaaaaren, die kunnen........"quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tori Amos
Florence Welch
Julianne Moore
Dat mens van Mad Men
Miss B
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tori Amos
Florence Welch
Julianne Moore
Dat mens van Mad Men
Speciaal voor jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |