sowieso de randstadquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dan worden we een stel alcoholisten samen.
[..]
River Island zit ook in Amsterdam en ik vind Rotterdam echt een kutstad.
Ik houd het wel bij Nijmegen voorlopig
Och.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef JoeBravo het volgende:
en de terugkoppeling is ook al binnen: afgewezen en ik ben het met de redenatie eens.
Ja nee, laat nu maar.quote:
Idd, als het niet zo enorm mooi is dat ik er in wil lopen, dan loop ik liever zonder ondergoed rond!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is totaal mijn smaak niet. Niet sexy ook. en lingerie moet sexy zijn hoor.
Oh vertelquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef JoeBravo het volgende:
en de terugkoppeling is ook al binnen: afgewezen en ik ben het met de redenatie eens.
De volgende sollicitatie weer in dezelfde branche, of ga je nu ergens anders werk zoeken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef JoeBravo het volgende:
zeg er eens iets vanquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Idd, als het niet zo enorm mooi is dat ik er in wil lopen, dan loop ik liever zonder ondergoed rond!
Het moet gewoon mooi vrouwelijk en sexy zijn... en bandjes... sjah wat zal ik daar eens van zeggen
moet je maar es om 0400 stomdronken thuis komen en de boel onderkotsenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, want dan zijn ze allang blij als ik uit ga en mijn sociale contacten onderhoud
Dan leven we op vodka.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef JoeBravo het volgende:
niks mis met redheadsquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef missbehavin het volgende:
Zeg ik wordt die hetze tegen rood haar wel een beetje zat.
Pak ze missquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef missbehavin het volgende:
Zeg ik wordt die hetze tegen rood haar wel een beetje zat.
rood haar is mooi!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef missbehavin het volgende:Zeg ik wordt die hetze tegen rood haar wel een beetje zat.
Rood kort stekelhaar. Kun je je Teuntje uit de Vrouwenvleugel nog herinneren? Zo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef missbehavin het volgende:Zeg ik wordt die hetze tegen rood haar wel een beetje zat.
De juiste vrouw kan zelfs nog in een wit t-shirt lekker zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het kan sexy zijn. Mits gedragen door de juiste vrouw. Niet door pittige buurvrouwen met rood kort haar en nep Uggs. Ik heb zelf ook paar setjes hoeveel ik moet toegeven...als je 1 setje hebt gezien heb je ze wel allemaal gezien. Ben die bandjes een beetje beu aan het worden.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je maar es om 0400 stomdronken thuis komen en de boel onderkotsen
kan je lachen
Kuddegedrag. Zijn vrouwen goed in, vooral als het om mode gaat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nou...mooi of niet. Het is wel wereldwijd een succes. Kwam zelfs voor in Sex & the City!
quote:
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, want dan zijn ze allang blij als ik uit ga en mijn sociale contacten onderhoud
Alleen Utrecht is leuk.quote:
Daar zullen ze ook niet blij mee zijn, ouders zijn christelijk (en ik ook)quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je maar es om 0400 stomdronken thuis komen en de boel onderkotsen
kan je lachen
Mode is toch per definitie gelinkt aan kuddegedrag?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kuddegedrag. Zijn vrouwen goed in, vooral als het om mode gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |