Denk je dat ik dat onthoud?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:59 schreef dawg het volgende:
[..]
pm me dan even, ik kom daar in principe nooit.
Daten?quote:
Dus?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat ik foto's van mezelf in KPD zet.
arme knul moet nog wachten om die te mogen zien ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat ik foto's van mezelf in KPD zet.
Dan moet je mij niet quoten lieverdquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat jij nou meteen denkt dat ik pics van jou wil zien
Marlies dekkers vind ik dan wel weer heel lelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh jezus, doe niet zo gemaakt decadent zeg. Je hebt het over de Bijenkorf, niet de Hema. Bijenkorf verkoopt Marlies Dekkers notabene, dat is prima lingerie. Zeiken is prima, maar baseer het dan wel ergens op want het lijkt nu alsof je nog nooit op de lingerie-afdeling van de Bijenkorf bent geweest.
Ik was gister mijn laptop kwijt, omdat ze merkten dat ik vrijdag tot en met 6 uur in de ochtend op de laptop zatquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry man, komende vrijdag uberso nachtbagger en zondagmiddag Singles. Voor de rest ben ik er niet dit weekendOh en doordeweeks singles natuurlijk zoals nu
Hoi lieverdquote:
Ben er een paar keer binnengelopen in de hoop een leuk cadeau te vinden waar je iemand gewoon mee kan verblijden, maar het enige resultaat was dat ik er een barstende koppijn van kreeg. Vleeskleurige setjes hebben ze een enorme sectie van, daar ril ik alleen al van. Maar dan de 'special-edition' setjes. Nee bedankt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alles wat ze daar hebben is lelijk
En rookworst.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Marlies dekkers vind ik dan wel weer heel lelijk.![]()
En de Hema heeft goeie sokken en broodjes.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In my defense:
We waren zat, en ja, ik beegon met zoenen.
Maar 's ochtends toen we nuchter waren begon hij met stout doen!
Ik wil pics van dat pakje, en jij post over dat pakjequote:Op maandag 18 oktober 2010 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je mij niet quoten lieverd
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was gister mijn laptop kwijt, omdat ze merkten dat ik vrijdag tot en met 6 uur in de ochtend op de laptop zat
Echt, jouw ouders moeten naar een heropvoedingskampquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was gister mijn laptop kwijt, omdat ze merkten dat ik vrijdag tot en met 6 uur in de ochtend op de laptop zat
Ja naar Stoep stuur ik ze zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
arme knul moet nog wachten om die te mogen zien ook
plaag em niet zo
Een hele week lang geen schoolquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]Arme jij
Heb je nu vakantie ofzo?
De rookworst van de hema heeft een goeie naam uit het verleden. Ik vind het niks speciaals. Die haal ik liever bij de slager.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
En rookworst.
Maar voor lingerie hoef je er niet heen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat onthoud?
[..]
Daten?
Z'n vingers......................quote:
Bijenkorf afdeling verkoopt inderdaad alleen topmerken. Marlies Dekkers hangt niet zomaar ergens, dat zegt genoeg. Overigens kan ik de Marlies Dekkers stores zelf ook aanraden. Word je echt behandeld als een VIP. Met kopjes thee en alles. Mag ook wel voor die prijs.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh jezus, doe niet zo gemaakt decadent zeg. Je hebt het over de Bijenkorf, niet de Hema. Bijenkorf verkoopt Marlies Dekkers notabene, dat is prima lingerie. Zeiken is prima, maar baseer het dan wel ergens op want het lijkt nu alsof je nog nooit op de lingerie-afdeling van de Bijenkorf bent geweest.
Ze moeten me nog harder aanpakken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt, jouw ouders moeten naar een heropvoedingskamp
Hema heeft geen lingerie, hema heeft ondergoed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
En rookworst.
Maar voor lingerie hoef je er niet heen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ik lees weer net op tijd mee.dit vraagt om pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Dat kan niet. Marlies Dekkers hangt niet bij Hunkemoller.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:03 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ben er een paar keer binnengelopen in de hoop een leuk cadeau te vinden waar je iemand gewoon mee kan verblijden, maar het enige resultaat was dat ik er een barstende koppijn van kreeg. Vleeskleurige setjes hebben ze een enorme sectie van, daar ril ik alleen al van. Maar dan de 'special-edition' setjes. Nee bedankt.
Tuurlijk zit er soms wat leuks tussen, alleen nooit wanneer ik kijk. Wel een keer een leuke set van Marlies Dekkers gezien, maar dat is ook niet veel tegenwoordig.
DUS stel dat je deze week niets te doen hebt, en ik ga winkelen in R'dam...quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een hele week lang geen school![]()
Herfstvakantie, jewaids
Ik ga je pmenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
doe mij eens details.... of niet.. maar doe eens
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil pics van dat pakje, en jij post over dat pakje
Goede keus!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DUS stel dat je deze week niets te doen hebt, en ik ga winkelen in R'dam...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Evie het volgende:
[..]die tattsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
de hotdogs vind ik lekkerderquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rookworst van de hema heeft een goeie naam uit het verleden. Ik vind het niks speciaals. Die haal ik liever bij de slager.
Ik ook. Morgen veel te lang in de trein zitten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een hele week lang geen school![]()
Herfstvakantie, jewaids
Ik heb ook wel puur hoor, als je dat liever hebt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, je hebt al wodka-cola...
Nee, leren hoe ze kinderen op moeten voeden anno 2010. Op je 16e moeilijk gaan doen met tijden dat je op internet mag enzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze moeten me nog harder aanpakken?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Z'n vingers......................Ahum
Goddamn....
Er is een groot verschil iddquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hema heeft geen lingerie, hema heeft ondergoed.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Echt Hema.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hema heeft geen lingerie, hema heeft ondergoed.
Nog nooit gewinkeld in R' dam maar ik weet dat ze daar net even wat andere winkels hebben. Dat is best leuk vergeleken met A' dam. En ik heb sinds vandaag weer loon en bijna stufi dus kan nog wel wat kopen ookquote:
Nee die hangt bij de korfquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:05 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Marlies Dekkers hangt niet bij Hunkemoller.
Marlies Dekkers is mode-ondergoed voor huisvruwen die graag semi-stout willen zijn en vrouwen die hun geld uit willen geven aan zinloos mode-ondergoed. Ik vind het echt zo fout lelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
[..]Dat ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Primark! Je wordt gek. Echt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit gewinkeld in R' dam maar ik weet dat ze daar net even wat andere winkels hebben. Dat is best leuk vergeleken met A' dam. En ik heb sinds vandaag weer loon en bijna stufi dus kan nog wel wat kopen ook
Ze zijn bang dat ik computerverslaafd wordtquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, leren hoe ze kinderen op moeten voeden anno 2010. Op je 16e moeilijk gaan doen met tijden dat je op internet mag enzo
Of hebben jullie nog telefoontikken?
Ik vind de prijs alleen al belachelijk duur.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Marlies Dekkers is mode-ondergoed voor huisvruwen die graag semi-stout willen zijn en vrouwen die hun geld uit willen geven aan zinloos mode-ondergoed. Ik vind het echt zo fout lelijk.![]()
nee.. dat ben ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Marlies Dekkers is mode-ondergoed voor huisvruwen die graag semi-stout willen zijn en vrouwen die hun geld uit willen geven aan zinloos mode-ondergoed. Ik vind het echt zo fout lelijk.![]()
Hij leek hierop:quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil pics van dat pakje, en jij post over dat pakje
En NewLook hebben ze toch ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Primark! Je wordt gek. Echt.Onthou die naam. Primark!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook. Morgen veel te lang in de trein zitten.
[..]
Ik heb ook wel puur hoor, als je dat liever hebt.
Mijn smaak ook niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]mijn oortjes werden even roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waneer kom je langs?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij leek hierop:
http://www.victoriassecre(...)&pagename=vsdWrapper
die heb ik ook
Bij de hunkemoller daarentegen heb je soms wel lingerie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij leek hierop:
die heb ik ook
Naisquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij leek hierop:
die heb ik ook
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een beetje verpest nu je er werkelijk iedereen en zijn achterbuurvrouw in ziet lopen, tot ver in de 60.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus? Een internetbestaan combineren met een sociaal leven is prima te doen hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat ik computerverslaafd wordtEn aan de ene kant moet ik ze wel gelijk geven, kijk maar naar de dagcijfers
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:08 schreef Evie het volgende:
[..]
nee.. dat ben ik nietJammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me likes
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
marlies is gewoon niet mooi genoeg!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nice.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij leek hierop:
die heb ik ook
Trouwen?quote:
En dan vooral die bandjes die dan zo 'gedurfd" boven hun shirt uitsteken. Als je kort pittig rood haar hebt en 40+ maakt dat je niet ineens geil hoor.quote:
"Dat zeggen heroïneverslaafden ook" aldus mijn oudersquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus? Een internetbestaan combineren met een sociaal leven is prima te doen hoor.
quote:[..]
Jammer.Me likes
Het is niet mijn smaak, kan het niet betalen ook, maar in de lingeriewereld is ze wel 1 van de topmerken en daar ging het even om.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
New Look ja. Daar kom ik veel te vaak, Ernaast zitten nog een paar mooie winkels zoals River Island. En sinds kort bij V&D Monsoon.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En NewLook hebben ze toch ookWant dat is de reden dat ik soms naar Antwerpen vertrek om te kunnen winkelen in NewLook
of hoe die winkel precies heet.
je word vergeleken met een junkiequote:Op maandag 18 oktober 2010 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Dat zeggen heroïneverslaafden ook" aldus mijn ouders
[..]
Verpest? Het is nooit wat geweest behalve een wandelende reclamezuil voor mevrouw Dekkers zelf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:10 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het is een beetje verpest nu je er werkelijk iedereen en zijn achterbuurvrouw in ziet lopen, tot ver in de 60.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan vooral die bandjes die dan zo 'gedurfd" boven hun shirt uitsteken. Als je kort pittig rood haar hebt en 40+ maakt dat je niet ineens geil hoor.
Het tegendeel zelfs. Maar smaak kan je niet kopen. Dat is misschien maar beter ook zo kan je makkelijker onderscheid maken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan vooral die bandjes die dan zo 'gedurfd" boven hun shirt uitsteken. Als je kort pittig rood haar hebt en 40+ maakt dat je niet ineens geil hoor.
Nou...mooi of niet. Het is wel wereldwijd een succes. Kwam zelfs voor in Sex & the City!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verpest? Het is nooit wat geweest behalve een wandelende reclamezuil voor mevrouw Dekkers zelf.
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Dat zeggen heroïneverslaafden ook" aldus mijn ouders
River Islandquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
New Look ja. Daar kom ik veel te vaak, Ernaast zitten nog een paar mooie winkels zoals River Island. En sinds kort bij V&D Monsoon.
River Islands. JAquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
New Look ja. Daar kom ik veel te vaak, Ernaast zitten nog een paar mooie winkels zoals River Island. En sinds kort bij V&D Monsoon.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:12 schreef dawg het volgende:
[..]
nu je kapsel nog anders en dan ben je om op te vreten in dat pakje
Persoonlijk zie ik het als een B merk, Aubade vind ik erg mooi en Lise Charmel. Dit zie ik als topmerken, hoewel ik vaak naar Aubade setjes heb staan kijken maar wanneer je het IRL op een vrouw ziet dan klopt het allemaal net niet. Ook het gebrek aan grote BH maten is een gebrek.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak, kan het niet betalen ook, maar in de lingeriewereld is ze wel 1 van de topmerken en daar ging het even om.
quote:
Wat is succes? Volgens mij zijn zo goed als alle internationale winkels al dicht en moet ze alle zeilen bij zetten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nou...mooi of niet. Het is wel wereldwijd een succes. Kwam zelfs voor in Sex & the City!
Kom naar 010 dan! Hier gebeurt het allemaal. Er komen steeds meer leuke winkels bij. Hoorde iets over Topshop.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
River Islands. JA![]()
![]()
Ik zou voor mijn verjaardag een paar schoenen ervan krijgen, maar ik heb ze nog steeds niet.
Er is mij verteld dat ik meer kleur moet dragen, omdat het me zo goed staat. Ik draag wel kleur, maar dat zit onder mijn kleuren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:12 schreef Kluts het volgende:
Ik draag als kleding bijna alleen maar zwart, terwijl ik als ondergoed juist vaak heel erg felle kleuren en prints koop.
das wel effe wat anders dan een heroinejunk want dat is wel het laagste van het laagstequote:
Volgende keer als je van internet afmoet, de telefoon pakken, en gaan bellen voor de rest van de avond. Als je niet contact via internet mag hebben, dan maar telefonisch. Of naar buiten gaan, en (veel te) laat terugkomen.quote:
KOMT ER EEN TOPSHOPquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Kom naar 010 dan! Hier gebeurt het allemaal. Er komen steeds meer leuke winkels bij. Hoorde iets over Topshop.
prrr maak me gekquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schudt nog eens met haar rode haar
Ja? Dat vampierengebeuren he? Niet gevolgd verder.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is succes? Volgens mij zijn zo goed als alle internationale winkels al dicht en moet ze alle zeilen bij zetten.
Was haar collectie presentatie enkele weken geleden zelfs van een bedenkelijk slecht niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |