dat werkt wel ja moet je zien hoe snel je de laptop terug krijgtquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgende keer als je van internet afmoet, de telefoon pakken, en gaan bellen voor de rest van de avond. Als je niet contact via internet mag hebben, dan maar telefonisch. Of naar buiten gaan, en (veel te) laat terugkomen.
Ja is totaal mijn smaak niet. Niet sexy ook. en lingerie moet sexy zijn hoor.quote:
eet smakelijkquote:
Om terug op Scheveningen te komen: Keer geweest naar een stripclub daar voor een vrijgezellenavond, liepen allemaal van dat soort verlepte hoeren rond met die bandjes op decolleté hoogte.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan vooral die bandjes die dan zo 'gedurfd" boven hun shirt uitsteken. Als je kort pittig rood haar hebt en 40+ maakt dat je niet ineens geil hoor.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat werkt wel ja moet je zien hoe snel je de laptop terug krijgt
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schudt nog eens met haar rode haar
oh, voor een drankje dan?quote:
Nee, dan worden we een stel alcoholisten samen.quote:
River Island zit ook in Amsterdam en ik vind Rotterdam echt een kutstad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:14 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Kom naar 010 dan! Hier gebeurt het allemaal. Er komen steeds meer leuke winkels bij. Hoorde iets over Topshop.
Ik hoorde geruchten he! En welke van de 83 H&M's bedoel je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KOMT ER EEN TOPSHOP![]()
Tevens hoe zit het met die nieuwe H&M is die er al eigenlijk?
Club live van Kim Holland.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Om terug op Scheveningen te komen: Keer geweest naar een stripclub daar voor een vrijgezellenavond, liepen allemaal van dat soort verlepte hoeren rond met die bandjes op decolleté hoogte.
Die moeten geüpdate worden, en in 2010 beginnen te leven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, daar zijn het ouders voor heh
Te beschermend opvoeden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zullen ze het daar ook niet mee eens zijn
van de week ook met een vriendin dik 2 uur aan de telefoon gezetenquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dan worden we een stel alcoholisten samen.
EDIT vergeten dat 010 Rotterdam is en 020 Amsterdamquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik hoorde geruchten he! En welke van de 83 H&M's bedoel je?
Ik vind hem ook kut, mjaquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Wat een Suske en Wiske titel
Alleen moest er dan nog iets staan van Latente Laatheid, of Lullige Laatheid of zo
Het kan sexy zijn. Mits gedragen door de juiste vrouw. Niet door pittige buurvrouwen met rood kort haar en nep Uggs. Ik heb zelf ook paar setjes hoeveel ik moet toegeven...als je 1 setje hebt gezien heb je ze wel allemaal gezien. Ben die bandjes een beetje beu aan het worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is totaal mijn smaak niet. Niet sexy ook. en lingerie moet sexy zijn hoor.
Zou best kunnen, vond het een ramp..quote:
Dat zal wel meevallen, want dan zijn ze allang blij als ik uit ga en mijn sociale contacten onderhoudquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die moeten geüpdate worden, en in 2010 beginnen te leven.
[..]
Te beschermend opvoeden.Straks moet je op je 18e om 0:00 thuis zijn als je de kroeg ingaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |