quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Rood kort stekelhaar. Kun je je Teuntje uit de Vrouwenvleugel nog herinneren? Zo.
In dezelfde categorie overigens. Vrouwen met zwart kort kaart en dan een grote witte pluk. Why?![]()
Drom!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De juiste vrouw kan zelfs nog in een wit t-shirt lekker zijn
mn borsten zijn zelf wel mooi genoeg om de aandacht te trekken, daar heb ik die bandjes heel niet voor nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:
zoals gezegd, ik ben het met de redenatie eens, dus zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Och.Nou ja je weet nu in ieder geval wel gelijk waar je aan toe bent.
True. Maar feit blijft wel dat Marlies Dekkers daar trots op mag zijn! Mooi of niet mooi.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kuddegedrag. Zijn vrouwen goed in, vooral als het om mode gaat.
Mits nat wit shirt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De juiste vrouw kan zelfs nog in een wit t-shirt lekker zijn
oew ik wil ook maastricht is leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen Utrecht is leuk.
Maar Nijmegen.![]()
![]()
Binnenkort ook nog shoppen in Maastricht.
Op de een of andere manier moet ik nu aan Cruella deVil denkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Rood kort stekelhaar. Kun je je Teuntje uit de Vrouwenvleugel nog herinneren? Zo.
In dezelfde categorie overigens. Vrouwen met zwart kort kaart en dan een grote witte pluk. Why?![]()
je hebt wel gelijk ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mode is toch per definitie gelinkt aan kuddegedrag?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef rival het volgende:
[nouk] met mooie rooie moet je klooien, lelijke rooie mag je in de gracht gooien! [/nouk]
omdat mijn verwoede pogingen geen nut hebben!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik, mijn dawg hoe kom je daar nu bij?
Nee, totdat je moet werken of naar school moet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo erg klinkt dat nu ook weer niet.
geef het goeie voorbeeld danquote:
Wat koop je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef L-E het volgende:
Ik ben nu online aan het shoppen bij de Bijenkorf.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef rival het volgende:
[nouk] met mooie rooie moet je klooien, lelijke rooie mag je in de gracht gooien! [/nouk]
Inderdaad!quote:
Zolang 't tapijt en de gordijnen maar niet dezelfde kleur hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef rival het volgende:
Word jij ook zo gek van 'meisjes met rode haren'? Mensen gign het zelfs zingen toen ik roze haar ahd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |