Misschien doen jullie gewoon niet genoeg jullie best, het hoeft niet meteen aan mij te liggen hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat mijn verwoede pogingen geen nut hebben!![]()
Bah visualquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang 't tapijt en de gordijnen maar niet dezelfde kleur hebben.
Dat lijkt me zo smerig
Nee, daar hadden we geen tijd meer voor.quote:
ach ja, je kunt je iig inlevenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien doen jullie gewoon niet genoeg jullie best, het hoeft niet meteen aan mij te liggen hoor.
Ik heb laminaatquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang 't tapijt en de gordijnen maar niet dezelfde kleur hebben.
Dat lijkt me zo'n raar gezicht
In het kanaal!! (Uitspraak van een brabander nmlkquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:23 schreef rival het volgende:
[nouk] met mooie rooie moet je klooien, lelijke rooie mag je in de gracht gooien! [/nouk]
Geen linoleum?quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:22 schreef Evie het volgende:
[..]
mn borsten zijn zelf wel mooi genoeg om de aandacht te trekken, daar heb ik die bandjes heel niet voor nodigPics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit account is niet meer in gebruik.
kom maar langs binnenkort maak ik de fotos welquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, daar hadden we geen tijd meer voor.
Het is echt nog nooit voor me gezongen, godzijdank.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Word jij ook zo gek van 'meisjes met rode haren'? Mensen gign het zelfs zingen toen ik roze haar ahd.
Tori Amosquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
Niets mis met roodhaar, maar dat verschilt per persoon
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien doen jullie gewoon niet genoeg jullie best, het hoeft niet meteen aan mij te liggen hoor.
quote:
meisjes met rode harenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Word jij ook zo gek van 'meisjes met rode haren'? Mensen gign het zelfs zingen toen ik roze haar ahd.
houwe zo et is echt een enorme kutplaatquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is echt nog nooit voor me gezongen, godzijdank.
Ik heb vroeger idd ook te vaak rood haar gehad. En een keer roze ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
"meeeeeeeeeeeeeeeisjes, met rode haaaaaaaaaaren, die kunnen........"quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tori Amos
Florence Welch
Julianne Moore
Dat mens van Mad Men
Miss B
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tori Amos
Florence Welch
Julianne Moore
Dat mens van Mad Men
Speciaal voor jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |