quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik normaliter ook niet, maar ik kon het even niet laten. Nee, geen stalker genen. Wel een apart msn account om te checken of mannen me écht blokkeren omdat ze een nieuwe vriendin hebben. Want volgens mij liegen ze gewoon tegen me als ze dat zeggen. Want hoe kun je nou in 1 week een nieuwe vriendin krijgen en daar helemaal dol op zijn? Dus dan voeg ik ze nog een keer toe en dan kijk ik hoe ze reageren. Het is werkelijke de droom van iedere man, dat alter ego. En ik email ze natuurlijk een paar keer om te vragen of het nog steeds "aan is' met die vriendin. En als ze niet reageren, dan bel ik op. Of stuur 20 smsjes. En als ik hun adres heb, ga ik gewoon een paar keer langs. Gewoon om te checken of er écht iemand bij ze op de koffie is...
Psychoquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik normaliter ook niet, maar ik kon het even niet laten. Nee, geen stalker genen. Wel een apart msn account om te checken of mannen me écht blokkeren omdat ze een nieuwe vriendin hebben. Want volgens mij liegen ze gewoon tegen me als ze dat zeggen. Want hoe kun je nou in 1 week een nieuwe vriendin krijgen en daar helemaal dol op zijn? Dus dan voeg ik ze nog een keer toe en dan kijk ik hoe ze reageren. Het is werkelijke de droom van iedere man, dat alter ego. En ik email ze natuurlijk een paar keer om te vragen of het nog steeds "aan is' met die vriendin. En als ze niet reageren, dan bel ik op. Of stuur 20 smsjes. En als ik hun adres heb, ga ik gewoon een paar keer langs. Gewoon om te checken of er écht iemand bij ze op de koffie is...
Niks aan de hand lijkt me.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Chat op paiq:
"Ik heb vandaag 2 uur les gegeven"
"Ohja? Leraar? Wat doe je dan precies?"
"Ik ben de enige professionele schaakleraar in nederland"
"Ohjee..."
"Schrikt dat af?"
"Ik vraag me af of je het schrikbeeld dat nu in mijn hoofd zit waar gaat maken"
"Ik ben niet de standaard schaaknerd hoor"
"Ben jij XXX?"
"Jij googeled?"
"Ja, ben jij dat?"
"Ja,wat vind je ervan?"
"Succes verder!"
Maar nu ben ik zeker weer kritisch
Of een transeksueel die ooit als Martin in het leven is geroepenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef Lamon. het volgende:
Yup, kijk uit voor meisjes die zichzelf Martine noemen op Paiq..hoer van het ergste soort.
Nee, ik weet haar echte achternaam, maar ik ben te netjes om het te melden, iig oppassen met dit type, praat kakkerig, is 24 jaar en woont in Haarlem, dan oppassen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Of een transeksueel die ooit als Martin in het leven is geroepen
HAHAHAHA!!!!! Donker haar? Ik heb ook met haar gedate.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik weet haar echte achternaam, maar ik ben te netjes om het te melden, iig oppassen met dit type, praat kakkerig, is 24 jaar en woont in Haarlem, dan oppassen...
Zoals er gestoorde mannen zijn, zitten er ook gestoorde vrouwen op die sites.
Wij zijn net niet hetzelfde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:10 schreef Silenus het volgende:
Wat nou hoer?
Zelf meespelen en eerst een date willen en nou is ze ineens een hoer.
Haarlem? Pfff, ik kijk wel uit.. dat is 250km bij me vandaan ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik weet haar echte achternaam, maar ik ben te netjes om het te melden, iig oppassen met dit type, praat kakkerig, is 24 jaar en woont in Haarlem, dan oppassen...
Zoals er gestoorde mannen zijn, zitten er ook gestoorde vrouwen op die sites.
ik zit hier echt hardop te lachenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:20 schreef Silenus het volgende:
Haar achternaam begint met een K toch?
Ik ben ooit bij haar thuis geweest, maar was wel inderdaad een raar wijf. Ook niet mee gezoend ofzo hoor, was er na 2 uur weer weg.
Het grappige was, een vriend van mij ging ook op paiq en kwam een keer bij me eten....Hij zo: ja ik had een date via paiq, het was echt verschrikkelijk!
Ik: Oh grappig, met wie?
Hij: Ja met een Martine uit Haarlem.
Ik: OH KAK DAAR HEB IK OOK MEE GEDATE!!!!
Wij: HAHAHA!![]()
Nou wat bleek nou, hij bleek echt compleet aangerand te zijn. Ze bleek vrij dik, daar baalde ie al van en toen ging ze 'm ineens pijpen, serieus. Naar eigen zeggen stribbelde ie nog tegen (zal in de praktijk wel mee hebben gevallen denk ik) maar hij vond het niet chill en wilde naar huis. Toen is ze eerst voor de deur gaan staan en hij mocht pas naar huis nadat ie had gezegd dat het echt aan hem lag en niet aan haar gedrag/gewicht, whatever.
Serieus, ik verzin dit niet...we hebben er smakelijk om gelachen, maar het is dus echt een psychowijf. Mooi dat ze nog steeds op 'jacht' is.![]()
the more the merrier.....:)quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef Doxx het volgende:
Mag ik lid worden van het clubje.. Heb zojuist m'n eerste poging gedaan tot het daten, via Paiq
Tering, dat is haar gewoon echt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:20 schreef Silenus het volgende:
Haar achternaam begint met een K toch?
Ik ben ooit bij haar thuis geweest, maar was wel inderdaad een raar wijf. Ook niet mee gezoend ofzo hoor, was er na 2 uur weer weg.
Het grappige was, een vriend van mij ging ook op paiq en kwam een keer bij me eten....Hij zo: ja ik had een date via paiq, het was echt verschrikkelijk!
Ik: Oh grappig, met wie?
Hij: Ja met een Martine uit Haarlem.
Ik: OH KAK DAAR HEB IK OOK MEE GEDATE!!!!
Wij: HAHAHA!![]()
Nou wat bleek nou, hij bleek echt compleet aangerand te zijn. Ze bleek vrij dik, daar baalde ie al van en toen ging ze 'm ineens pijpen, serieus. Naar eigen zeggen stribbelde ie nog tegen (zal in de praktijk wel mee hebben gevallen denk ik) maar hij vond het niet chill en wilde naar huis. Toen is ze eerst voor de deur gaan staan en hij mocht pas naar huis nadat ie had gezegd dat het echt aan hem lag en niet aan haar gedrag/gewicht, whatever.
Serieus, ik verzin dit niet...we hebben er smakelijk om gelachen, maar het is dus echt een psychowijf. Mooi dat ze nog steeds op 'jacht' is.![]()
Dat mag, je moet wel eerst foto's posten van je dates, 10 euro doneren aan Cliniclowns en minimaal 1 date hebben gehad met die Martine van Paiqquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef Doxx het volgende:
Mag ik lid worden van het clubje.. Heb zojuist m'n eerste poging gedaan tot het daten, via Paiq
En vergeet niet dat je een dateverslag in 3rdRockstijl geschreven moet hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat mag, je moet wel eerst foto's posten van je dates, 10 euro doneren aan Cliniclowns en minimaal 1 date hebben gehad met die Martine van Paiq
en flink oploskoffie met stroopwafels moet nuttigen....quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En vergeet niet dat je een dateverslag in 3rdRockstijl geschreven moet hebben
Ik heb zojuist 10 euro gedoneerd aan Martine en ben gaan daten met een Clown, toegelaten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat mag, je moet wel eerst foto's posten van je dates, 10 euro doneren aan Cliniclowns en minimaal 1 date hebben gehad met die Martine van Paiq
Schijnbaar is de volgende stap het ondergaan van een onvrijwillige pijpbeurtquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en flink oploskoffie met stroopwafels moet nuttigen....
nee, dat is idd geen goed begin.....zoals ik hou van vind ik niet echt een logische zinsconstructie.....quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:43 schreef Doxx het volgende:
"zoals ik hou van pop
beyonce,lady gaga enzo AWESOME"
Ok, das geen goed begin..
bestaat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:43 schreef Thornado het volgende:
[..]
Schijnbaar is de volgende stap het ondergaan van een onvrijwillige pijpbeurt
*Rofl
Voor deze keer danquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:42 schreef Doxx het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 10 euro gedoneerd aan Martine en ben gaan daten met een Clown, toegelaten?
Hey,quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:46 schreef Doxx het volgende:
Hey, als ik iemand weg klik, dan ga ik nooit meer contact met zo iemand hebben in da speed date eh?
Ging me er even om dat ze me niet meer benaderen kan dan.. Ze bleek wat jonger te zijn dan wat de informatie zeiquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hey,
nee dat kan dan niet meer. Tenzij je een oneliner wil sturen ofzo, geloof ik. Maar dat kost credits.
Nee, echt freaky.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Snel daten dan! Dat wordt een mooi verhaal!
Goh wat een eer..quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt freaky.
Stuur ff een foto en als je niet heel erg afstotelijk bent en ook geen psycho, gaan wij voor de lol gewoon een keertje afspreken.
Omdat iedereen dat lijstje zo graag langer wil hebben...
LOL! Maar die gast is toch veel ouder, jij date alleen toch met jongere mannen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Chat op paiq:
"Ik heb vandaag 2 uur les gegeven"
"Ohja? Leraar? Wat doe je dan precies?"
"Ik ben de enige professionele schaakleraar in nederland"
"Ohjee..."
"Schrikt dat af?"
"Ik vraag me af of je het schrikbeeld dat nu in mijn hoofd zit waar gaat maken"
"Ik ben niet de standaard schaaknerd hoor"
"Ben jij XXX?"
"Jij googeled?"
"Ja, ben jij dat?"
"Ja,wat vind je ervan?"
"Succes verder!"
Maar nu ben ik zeker weer kritisch
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:59 schreef Neelix het volgende:
[..]
LOL! Maar die gast is toch veel ouder, jij date alleen toch met jongere mannen?
ben trouwens anderhalf jaargeleden nog door hem van het bord geveegd bij mijn schaakclub waar ik ondertussen geen lid meer van ben...
Jij doet toch niet aan daten en zo? Waarom dan Paiq - om hier mee te kunnen praten ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:03 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
heb me net aangemeld op paiq.. ik kreeg al lachkix bij het aanmelden
Wtf, is dit serieus?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meen je dat nu?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wtf, is dit serieus?
Dit grenst aan Picardisme gewoon
sarcasme, herken het.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wtf, is dit serieus?
Dit grenst aan Picardisme gewoon
Mag het hopen dat het isquote:
..het is een bijna letterlijke kopie van wat hij laatst schreef, kom op mensen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mag het hopen dat het is
Ken Spirit82 nog niet goed genoeg om haar sarcasme te herkennen...
Als het aan deze video voldoet is het picardisme!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wtf, is dit serieus?
Dit grenst aan Picardisme gewoon![]()
huh? waarom?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Heb me dus gisteren aangemeld op Paiq en vandaag had ik een ''speeddate" zoals dat heet... 30 jaar jong en msn uitgewisseld.. nog voordat we iets konden zeggen op msn had ik haar al geblocked en verwijderd
Thornado heeft je vraag al beantwoord 3rdrock...quote:
ah ja....nu ja...uiterlijk zegt ook niet alles.....(politiek correct antwoord)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Thornado heeft je vraag al beantwoord 3rdrock...
Bij een van jullie nog nieuws? Dates in t verschiet?
Ik heb trouwens wel een meisje waar ik nog mee móet afspreken.. een tijdje geleden mekaar leren kennen en ze is echt kkgeil mannűhh..!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja....nu ja...uiterlijk zegt ook niet alles.....(politiek correct antwoord)
en nee.....
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een meisje waar ik nog mee móet afspreken.. een tijdje geleden mekaar leren kennen en ze is echt kkgeil mannűhh..!
Ik verheug me nu al op het verslag dat ik mag gaan schrijven
Als je dat maar weet... ben nogal in mn nopjes omdat ze niet alleen geil is, maar ook nog 's goed uitziet en een lichaam heeft waar menigeen U tegen zegtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:40 schreef Ruudt het volgende:
Vraag me af of dat een serieus bericht is.
en die ga je dus binnenkort ff lekker uit elkaar trekkuh?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Als je dat maar weet... ben nogal in mn nopjes omdat ze niet alleen geil is, maar ook nog 's goed uitziet en een lichaam heeft waar menigeen U tegen zegt
hmmmmm wat verwoord je dat toch nastyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en die ga je dus binnenkort ff lekker uit elkaar trekkuh?
Wat is dit nu weer voor een peop verhaal. Je ziet haar foto toch op Paiq, als dat niet bevalt wissel je toch geen msn uit? Of verzin je maar wat om hier wat te kunnen plaatsen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Heb me dus gisteren aangemeld op Paiq en vandaag had ik een ''speeddate" zoals dat heet... 30 jaar jong en msn uitgewisseld.. nog voordat we iets konden zeggen op msn had ik haar al geblocked en verwijderd
Foto zie je pas als je een tijdje met elkaar hebt gepraat, afhankelijk van hoeveel je tegen elkaar zegtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een peop verhaal. Je ziet haar foto toch op Paiq, als dat niet bevalt wissel je toch geen msn uit? Of verzin je maar wat om hier wat te kunnen plaatsen?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een peop verhaal. Je ziet haar foto toch op Paiq, als dat niet bevalt wissel je toch geen msn uit? Of verzin je maar wat om hier wat te kunnen plaatsen?
Ik weet hoe het werkt. Maar Majoe ziet toch na een paar minuten toch de foto van haar, en dáárna ga je eventueel toch naar msn?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Foto zie je pas als je een tijdje met elkaar hebt gepraat, afhankelijk van hoeveel je tegen elkaar zegtDat is HET grote nadeel aan paiq... je hebt geen idee met wie je praat. Sommigen zouden het een voordeel noemen, want je gaat op het innerlijk af, maarja...
ik vind het ergens wel wat hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Foto zie je pas als je een tijdje met elkaar hebt gepraat, afhankelijk van hoeveel je tegen elkaar zegtDat is HET grote nadeel aan paiq... je hebt geen idee met wie je praat. Sommigen zouden het een voordeel noemen, want je gaat op het innerlijk af, maarja...
Hmm, ik ben heel slecht daarin. Heb laatst in Boston met mn werk voor het eerst een collega ontmoet met wie ik het wel goed kon vinden via email, we zouden wat gaan drinken. Dat bleek een heel dikke, grote duitser te zijn, dik in de 40, zo homo als dat ie groot was. Nou keur ik mensen niet af op hun uiterlijk en zijn geaardheid staat daar helemaal los van, maar toch vond ik het daarom wel lastiger met hem communiceren dan via email en sms. Gewoon omdat hij zo TOTAAAAL anders was dan ik me had voorgesteld.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind het ergens wel wat hebben
laatst ook een geheel blinde meet gehad
op mijn verzoek, sprak m vaak op fok maar nog nooit een foto gezien.
hij wilde deze vooraf wel sturen maar nee ik wilde echt blind erin gaan
en het viel 100% mee![]()
moet wel bekennen dat hij wel eens opgemerkt had (aan de telefoon) regelmatig te flirten met uitgaan en hij had ook wel relaties gehad enzo, dus ik was al wel er van uitgegaan dat hij geen enorme autist zou zijn ofzo (niemand beledigen verder ofzo)
Echte voor een date zou ik wel een foto op zijn minst willen zien, maar zelfs dat zegt heel weinig eigenlijk.
ja dat zou ook wel even slikken zijn voor mijquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, ik ben heel slecht daarin. Heb laatst in Boston met mn werk voor het eerst een collega ontmoet met wie ik het wel goed kon vinden via email, we zouden wat gaan drinken. Dat bleek een heel dikke, grote duitser te zijn, dik in de 40, zo homo als dat ie groot was. Nou keur ik mensen niet af op hun uiterlijk en zijn geaardheid staat daar helemaal los van, maar toch vond ik het daarom wel lastiger met hem communiceren dan via email en sms. Gewoon omdat hij zo TOTAAAAL anders was dan ik me had voorgesteld.
anders = minderquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, ik ben heel slecht daarin. Heb laatst in Boston met mn werk voor het eerst een collega ontmoet met wie ik het wel goed kon vinden via email, we zouden wat gaan drinken. Dat bleek een heel dikke, grote duitser te zijn, dik in de 40, zo homo als dat ie groot was. Nou keur ik mensen niet af op hun uiterlijk en zijn geaardheid staat daar helemaal los van, maar toch vond ik het daarom wel lastiger met hem communiceren dan via email en sms. Gewoon omdat hij zo TOTAAAAL anders was dan ik me had voorgesteld.
Als het beter was geweest, dan zijn de problemen vaak minderquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef macondo het volgende:
[..]
anders = minder
(in dit geval dus)
Het was gewoon op de een of andere manier een schokquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef macondo het volgende:
[..]
anders = minder
(in dit geval dus)
quote:En, wel gezoend?Op woensdag 20 oktober 2010 16:44 schreef picardmike het volgende:
Sow gisteren een leuke date gehad in de bioscoop. Was wel gezellig maar het was niet echt wat je van een date verwacht. Omdat de film snel begon elkaar eigenlijk weinig gesproken door de haast en na afloop ook niet echt, maar het was wel leuk genoeg voor een 2e date. Heb er wel gemende gevoelens bij.
quote:Nee want we hebben weinig gepraat, het regende, we hadden haast en ze was erg verlegen. Ik had geen tijd om haar los te weken.
quote:Tsja, shit happens. Hij heeft je geblokkeerd dus je zult nooit achter de reden komen, maar vat het niet te persoonlijk op. En onthoudt daarbij dat je nooit iemand écht kent via internet...Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef La_Lune het volgende:
Lees al een tijdje mee met dit topic maar ik zal nu zelf ook eens posten..
Sinds een paar maandjes zit ik op Paiq, het concept vind ik wel leuk maar heb nog niet gedate via de site.. en gister overkwam me iets waardoor ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb in het hele online dating gebeuren..
Paar weken terug had ik namelijk echt een leuke jongen leren kennen waar ik heel veel mee gepraat heb. Was altijd leuk en gezellig en uiteindelijk hadden we meer dan 100 pagina's gespreksgeschiedenis.. Maar toen ik hem mee uit vroeg blokkeerde hij me ineens!Geen uitleg, niets! En ik maar denken dat het een nette jongen was die het wel gewoon zou zeggen als hij niet wilde
![]()
Mannen..
quote:Precies. Zonder het ontmoeten zouden Spirit en ik nooit met elkaar getrouwd zijn geweest.Op woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tsja, shit happens. Hij heeft je geblokkeerd dus je zult nooit achter de reden komen, maar vat het niet te persoonlijk op. En onthoudt daarbij dat je nooit iemand écht kent via internet...
Geef je moed niet op en spreek gewoon eens af in plaats van alleen te emailen/chatten
quote:Tja, vrouwen doen dat nooit natuurlijk...Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef La_Lune het volgende:
Lees al een tijdje mee met dit topic maar ik zal nu zelf ook eens posten..
Sinds een paar maandjes zit ik op Paiq, het concept vind ik wel leuk maar heb nog niet gedate via de site.. en gister overkwam me iets waardoor ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb in het hele online dating gebeuren..
Paar weken terug had ik namelijk echt een leuke jongen leren kennen waar ik heel veel mee gepraat heb. Was altijd leuk en gezellig en uiteindelijk hadden we meer dan 100 pagina's gespreksgeschiedenis.. Maar toen ik hem mee uit vroeg blokkeerde hij me ineens!Geen uitleg, niets! En ik maar denken dat het een nette jongen was die het wel gewoon zou zeggen als hij niet wilde
![]()
Mannen..
quote:Vergeet onze 7 dwergen nietOp woensdag 20 oktober 2010 19:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Zonder het ontmoeten zouden Spirit en ik nooit met elkaar getrouwd zijn geweest.
quote:Zo ontzettend lang chatten met iemand zonder een date te plannen is een beginnersfoutje. Is lekker makkelijk, je hoeft je comfort zone niet uit en je kan de rol blijven spelen van de toffe peer of beminnelijke prinses.Op woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef Silenus het volgende:
Vast iemand met een relatie die het echt heel gezellig vond maar het waarschijnlijk iets te dichtbij vond komen.
quote:pfffffff heb m net weer weggehaaldOp woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik date geen mensen zonder foto´s in hun fotoboek.
Ik ben oppervlakkig.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Als Techno me voor is geweest hoe ik niet meer, sorry.
quote:Yeah I know, ik vond het zelf ook niet zo'n goed idee om heel lang te blijven chatten eigenlijk. Toch maar gewacht met daten omdat hij net uit een relatie kwam enzo.. En nu heb ik daar wel spijt vanOp woensdag 20 oktober 2010 19:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Zo ontzettend lang chatten met iemand zonder een date te plannen is een beginnersfoutje. Is lekker makkelijk, je hoeft je comfort zone niet uit en je kan de rol blijven spelen van de toffe peer of beminnelijke prinses.
Je krijgt echter shit zoals iemand die afhaakt, óf een date die tegenvalt en dan denk je waar-heb-ik-in-godsnaam-mijn-tijd-in-gestoken-al-die-maanden.
Als het wél klikt bij een date na ultra lang chatten (honderd pagina's?) denk je waarom hebben we elkaar niet wat eerder ontmoet
quote:Enkel als je onder de 35 bent, niet dik bent, geen psychopaat bent, geen seks wil op de eerste date, niet geniet van andere mensen afkraken en een eigen mening hebt.Op woensdag 20 oktober 2010 19:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
pfffffff heb m net weer weggehaald
zal m speciaal voor jou nog weer ff erin zetten dan
quote:volgende keer dus sneller een date scorenOp woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef La_Lune het volgende:
[..]
Yeah I know, ik vond het zelf ook niet zo'n goed idee om heel lang te blijven chatten eigenlijk. Toch maar gewacht met daten omdat hij net uit een relatie kwam enzo.. En nu heb ik daar wel spijt vanMaar goed, al doende leert men
quote:Sorry, klonk veel venijniger dan het bedoeld was
quote:hij staat er weer ffOp woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Enkel als je onder de 35 bent, niet dik bent, geen psychopaat bent, geen seks wil op de eerste date, niet geniet van andere mensen afkraken en een eigen mening hebt.
quote:amsterdam huhOp woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Sorry, klonk veel venijniger dan het bedoeld was![]()
Tuurlijk wil ik wel met je daten, maar dan wel in Amsterdam
quote:ik d8 ik mocht m alleen plaatsen onder die voorwaarden?Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar je hebt nog niet verteld of je aan de rest van de voorwaardes voldoet.
quote:Okay, vooruit dan maar, Utrecht centraal, komende week, etentje...jij mag de tijd bepalen..Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik d8 ik mocht m alleen plaatsen onder die voorwaarden?
is dan toch meteen je antwoord
quote:Denk nou aan je reputatie Duim, voor je het weet sta je bekend als dat-meisje-dat-met-die-Lamon afgesproken heeft. En dat wens je niemand toeOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik d8 ik mocht m alleen plaatsen onder die voorwaarden?
is dan toch meteen je antwoord
quote:Utrecht en Amsterdam liggen toch vlak naast elkaar? En er is ook nog OVOp woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
amsterdam huh
ik geloof niet dat ik daar snel kom de komende tijd
utrecht is geen optie zeker he?![]()
helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |