Bizar ? waarom is dat bizar. Ze gunt haar vriendin een leuke date.(afwijzen kun je altijd nog). Waren alle vrouwen maar zo een doorgeefluik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:32 schreef Thornado het volgende:
Ik ben benieuwd...maar bizar is het wel
Bij 1 van m'n vriendinnen is het soms vaak lastig. Ze valt vooral op negersquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
Bizar ? waarom is dat bizar. Ze gunt haar vriendin een leuke date.(afwijzen kun je altijd nog). Waren alle vrouwen maar zo een doorgeefluik.
Het is ook leuk dat ze haar vriendin een leuke date gunt.:)quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Bizar ? waarom is dat bizar. Ze gunt haar vriendin een leuke date.(afwijzen kun je altijd nog). Waren alle vrouwen maar zo een doorgeefluik.
gewoon op in gaan natuurlijk. wie weet is dat net het meiske waar je naar op zoek bent. en anders niet, ook prima toch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:32 schreef Thornado het volgende:
Ok...dit is bizar.
Ik chat met een meid van Paiq. Het is gezellig, maar al snel merk ik dat er geen klik is. Zij heeft het hetzelfde...maar het is toch wel gezellig.:)
Aan de hand van mijn verhalen en foto's geeft ze opeens aan dat ze mij graag aan een vriendin van haar wil voorstellen: wij passen qua interesses en muzieksmaak schijnbaar heel erg goed bij elkaar.
Ik ben benieuwd...maar bizar is het wel
Ik ga er ook op inquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon op in gaan natuurlijk. wie weet is dat net het meiske waar je naar op zoek bent. en anders niet, ook prima toch.
mijn ex probeerde me zelfs tijdens onze relatie nog wel eens aan een bepaalde vriendin te koppelen
en anders mag je haar wel doorschuiven naar mijquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik ga er ook op in![]()
Dus ik ben benieuwd wanneer en of ze contact opneemt. Haar foto ziet er iig leuk uit.
Anders laat Thornado die eerste meid naar je doorschuivenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en anders mag je haar wel doorschuiven naar mij
ehm, welke feature?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:26 schreef Neelix het volgende:
Ze hebben bij paiq vast niet voor niets die feature erin gezet.
Je kan contacten aan iemand anders voorstellen. Dat is een optie als je iemand een rating geeft.quote:
Welk persoon laat zich nou doorschuiven? Je kan de integerheid van een persoon niet erger aantasten. Ik moet dan altijd meteen aan inteelt denken op de 1 of andere manier.quote:
die optie heb ik over het hoofd gezien....net als dat raten....of is dat dat foto's beoordelen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je kan contacten aan iemand anders voorstellen. Dat is een optie als je iemand een rating geeft.
nuja, je moet natuurlijk niet willekeurig gaan doorschuiven. maar als je denkt: he, hij of zij lijkt me wel wat voor hem of haar....why not?quote:
Kijk maar uit dat je niet depressief wordt van al dat afwijzenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Chat op paiq:
"Ik heb vandaag 2 uur les gegeven"
"Ohja? Leraar? Wat doe je dan precies?"
"Ik ben de enige professionele schaakleraar in nederland"
"Ohjee..."
"Schrikt dat af?"
"Ik vraag me af of je het schrikbeeld dat nu in mijn hoofd zit waar gaat maken"
"Ik ben niet de standaard schaaknerd hoor"
"Ben jij XXX?"
"Jij googeled?"
"Ja, ben jij dat?"
"Ja,wat vind je ervan?"
"Succes verder!"
Maar nu ben ik zeker weer kritisch
Waar slaat dat nou weer op?quote:Chat op paiq:
"Ohjee..."
"Schrikt dat af?"
"Ben jij XXX?"
"Jij googeled?"
"Ja, ben jij dat?"
"Ja,wat vind je ervan?"
"Succes verder!"
Precies. Zo heb ik ook de beste vriendin van míjn beste vriendin (van paiq dus) leren kennen. En ook mee gezoend.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
nuja, je moet natuurlijk niet willekeurig gaan doorschuiven. maar als je denkt: he, hij of zij lijkt me wel wat voor hem of haar....why not?
Hoezo? Ik denk dat de eerste dame en ik geen match zijn. Ik wil sowieso niet met haar daten. Wij zijn totaal verschillende types en ondanks dat het geen lelijke dame is, trekt haar uiterlijk mij ook niet aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Welk persoon laat zich nou doorschuiven? Je kan de integerheid van een persoon niet erger aantasten. Ik moet dan altijd meteen aan inteelt denken op de 1 of andere manier.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet depressief wordt van al dat afwijzen
Volgens mij lebber jij heel wat af per jaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Zo heb ik ook de beste vriendin van míjn beste vriendin (van paiq dus) leren kennen. En ook mee gezoend.Wat maakt het allemaal uit!
Dat was niet het letterlijke gesprek, maar kom op nou toch... Als jij een moeizaam gesprek met iemand zou hebben, die vervolgens zou zeggen dat ze schaakgrootmeester is, en jij denkt "uhoh"... en je googeled op de genoemde termen en ziet de dame in kwestie die echt in de encyclopedie had kunnen staan bij "professionele schaaktrainer". Het was gewoon even typisch. Never mindquote:
Je houdt niet van schaken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Chat op paiq:
"Ohjee..."
"Schrikt dat af?"
"Ben jij XXX?"
"Jij googeled?"
"Ja, ben jij dat?"
"Ja,wat vind je ervan?"
"Succes verder!"
In tegendeel! Vrienden van me schaken. Ik heb zelfs een paar keer gedate met een gast die bij een schaakclub zatquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je houdt niet van schaken?
Nee zelfs ik ga niet tijdens een gesprek met iemand naar iemand googlen. Heb je stalker genen ofzo?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat was niet het letterlijke gesprek, maar kom op nou toch... Als jij een moeizaam gesprek met iemand zou hebben, die vervolgens zou zeggen dat ze schaakgrootmeester is, en jij denkt "uhoh"... en je googeled op de genoemde termen en ziet de dame in kwestie die echt in de encyclopedie had kunnen staan bij "professionele schaaktrainer". Het was gewoon even typisch. Never mind
Ik normaliter ook niet, maar ik kon het even niet laten. Nee, geen stalker genen. Wel een apart msn account om te checken of mannen me écht blokkeren omdat ze een nieuwe vriendin hebben. Want volgens mij liegen ze gewoon tegen me als ze dat zeggen. Want hoe kun je nou in 1 week een nieuwe vriendin krijgen en daar helemaal dol op zijn? Dus dan voeg ik ze nog een keer toe en dan kijk ik hoe ze reageren. Het is werkelijke de droom van iedere man, dat alter ego. En ik email ze natuurlijk een paar keer om te vragen of het nog steeds "aan is' met die vriendin. En als ze niet reageren, dan bel ik op. Of stuur 20 smsjes. En als ik hun adres heb, ga ik gewoon een paar keer langs. Gewoon om te checken of er écht iemand bij ze op de koffie is...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee zelfs ik ga niet tijdens een gesprek met iemand naar iemand googlen. Heb je stalker genen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |