SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 12 oktober door Neelix
Deze OP kan je hier vinden.
Bij 99% van de dates is dat wel het geval jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:11 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hij is wel lovend over de dame in kwestie, dus zij zal hem wel hebben geweigerd neem ik aan?
Bij hem of bedoel je dat dat het lot van de man is? Ik ben eigenlijk nog nooit geweigerd na een datequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Bij 99% van de dates is dat wel het geval ja
Ik bedoel dat dat het lot is van de man bij internetdating. (daar gaan deze topics uiteindelijk over)quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Bij hem of bedoel je dat dat het lot van de man is? Ik ben eigenlijk nog nooit geweigerd na een date
Wat is het lot van de vrouw dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat het lot is van de man bij internetdating. (daar gaan deze topics uiteindelijk over)
eindeloos afwijzen en daar depressief van worden?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat is het lot van de vrouw dan?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
eindeloos afwijzen en daar depressief van worden?
Wat een toekomstquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom zouden vrouwen het mogen hebben als mannen?quote:
Noem JIJ mij nou depressief?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zou niet durvenquote:
roddelen? nee hoor, ik benadruk juist nogmaals mijn lovende woorden over jequote:Op zondag 17 oktober 2010 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zit je weer over mij te roddelen?![]()
En ik altijd maar denken dat vrouwen niet geďnteresseerd zijn in een beetje slappe praat over van alles en nog wat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:06 schreef Silenus het volgende:
Na de wedstrijd met m'n beste vriendin (van paiq) gaan stappen in de Melkweg en daar gezoend met een vrouw van 34. Even gekletst over het single-zijn, internetdaten en blabla. Toen natuurlijk de standaardshit opgeneuzeld (Ach, weet je wat je nou nodig hebt...een lange leuke vent, die grappig is, het allemaal goed voor elkaar heeft, ik bedoel...zoveel geks vraag je toch niet? En zij: Ja! Jaa!! JAA INDERDAAD!!! ...*bingo*)
Controleert je moeder altijd jouw slaapkamer?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:06 schreef Silenus het volgende:
m'n ouders kwamen even op bezoek die dag en ik had nog niet op het tafeltje naast m'n bed gekeken.)
wat voor reputatie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Sssst je ruineert me reputatie
hmm. nerderige dingen ook nog? like what? pm mag ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Vlekkeloze reputatie natuurlijk. Niks over scifi en nerdige dingen
Wij dachten allemaal juist dat je nog thuis woonde, Silenus!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:06 schreef Silenus het volgende:
Gisteren bij Ajax wel even m'n Utrecht-date gezien, ze had kaartjes gewonnen dus ik kon haar bij het stadion de oorbellen teruggeven die ze had laten liggen. (En overigens door mijn moeder gevonden werden, m'n ouders kwamen even op bezoek die dag en ik had nog niet op het tafeltje naast m'n bed gekeken.)
Je hebt het inmiddels epische verslag van 3rdrock en alle imitaties daarvan gemist!quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:39 schreef palawan het volgende:
Ik heb een paar topics niet gelezen
Is er nog wat interessants gebeurd of ging het alleen maar over koffie, stroopwafels, elkaar welterusten wensen en nog meer van die onzin?
mijn creatieve doch op waarheid berustende verslag wordt weggezet als simpele imitatiequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:58 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je hebt het inmiddels epische verslag van 3rdrock en alle imitaties daarvan gemist!
Zie: Datingsite #59Hoe heet een vrouwelijke hosselaar eigenlijk?
En ik dacht dat ik met alleen topic #61 wel alles wel even kon inhalen... niet dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:58 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je hebt het inmiddels epische verslag van 3rdrock en alle imitaties daarvan gemist!
Zie: Datingsite #59Hoe heet een vrouwelijke hosselaar eigenlijk?
Douche-Eendje?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:42 schreef palawan het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik met alleen topic #61 wel alles wel even kon inhalen... niet dus.
Maar wel een mooi verhaal
Ik had 2 weken geleden ook een date geregeld, maar die had ze een uur van tevoren afgezegd, en toen had ik me al helemaal klaargemaakt en was net op weg. Dus daarna had ik het even gehad met daten.
Maar dit weekend is mijn vertrouwen in het vrouwelijke geslacht weer hersteld, woensdag, donderdag en vrijdag gemailed met een leuke meid, en zaterdag al afgesproken. Dit keer zonder lange msn gesprekken wat erg goed is bevallen!
Alleen nogal vervelend dat ze ergens in noord holland woont + dat ik nog een beetje twijfels heb.
Gaat hem dus niet worden denk ik.
Haha nee, daarbij zou ik natuurlijk helemaal geen twijfels hebben!quote:
Zo mogen we het horenquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha nee, daarbij zou ik natuurlijk helemaal geen twijfels hebben!
Bij haar zou het alleen maar vervelend zijn dat ze zo ver weg woont
quote:bruinhaar & bruine ogen,174 lang en 59 kilo's zwaar en daarbij erg lang haar,,,verders vraag maar
Eigenschappen
Enthousiast, flexibel, speels, vriendelijk, levendig, sociaal, gemakkelijk in de omgang, behulpzaam, tolerant, ontspannen, hartelijk.
ik had hier eerst een heel stuk over mezelf neergezet,maar ik heb een ander idee erover gekregen..
-ben je kleiner als 180?
-koop jij 3 keer in het jaar kleding omdat het moet?
-praat jij over boswandelingen en haardvuurtjes?
-vind jij jezelf helemaal geweldig?
-denk je misschien een rijke vrouw aan de haak te slaan?
-praat je continu in de ik vorm en vergeet je dingen te vragen met wie dat je praat?
-heb je al kinderen of een hele lastige situatie met ex en regelingen etc.?
-vind jij uiterlijk niet zo belangrijk en kijk je vooral naar het innerlijk?
-voel je je eigen te oud om lekker opstap te gaan?
-ben jij zo’n man die in de kroeg gaat plassen en daarna geen handen wast maar vervolgens wel een hand borrelnootjes uit dat gezellige schaaltje op de bar graait?
-zoek je iemand die zo snel mogelijk bij jou kan intrekken omdat je flatje oh zo tegenvalt in de kosten?
-kom je niet verder als bier,klompen,tractors,weifen*
-ben jij zo iemand die elke zaterdag aan die oh zo vette turbo van je auto werkt of de zaterdag gebruikt om met je moter vrienden de hele dag te toeren?
-ben jij al maanden niet meer naar de kapper geweest,maar ag wat scheelt het;het zit immers BEST.
-trek jij je sokken van de vorige dag gerust nog een dag aan want ag wie ziet dat nu?
‘-ben jij zo man die de verjaardag vergeet van zijn vriendin? En dan bij de bezine pomp een bosje bloemen van 5euro haalt want ag het gaat toch om het gebaar?
-weet jij niet wat de Douglas voor een winkel is?
-werken? Ik word al moe als ik er aan denk,ik heb lekker een uitkering en loop heel de week in me zelfde joggingbroek?
-als je een date regelt moeten ze maar naar jou komen want je gaat echt niet uit dat leuke,gezellige,oudbollige plaatsje waar je ooit geboren bent weg.
-vind jij een weekendje gezellig met ze 2tjes Duitsland rond eind november (kerstmarkt etc.) onzin want wat kost dat toch bar veel geld.
-vraag jij iemand op date en laat je haar vervolgens haar eigen bioscoop kaartje betalen want het is tenslotte ook haar date?
STuur mij dan aub niks :d ik heb namelijk situatie;s neergezet waar ik zo op afknap, om eerlijk te zijn die ik vreselijk vind! En herken je je eigen erin? Mischien wel een leuke tip om er wat aan te veranderen wie weet vind je dan toch nog een leuke vrouw.
Misschien denk je nu wat een kapsones tutje zeg!
Of misschien ben je juist wel nieuwsgierig naar wie dat ik ben..dat kan natuurlijk ook,
-edit- ohja, meneer is 19quote:Titel: Zo heb jij even mazzel...Eindelijk een leuk bericht
Inhoud:
Haha even serieus, waarom schrijven meiden van mijn leeftijd niet zo'n profiel haha.... Je bent gewoon een sexy bitchJe doet iets in de farma.. Deal je ook medicijnen Haha.
Ja ik zou nu een monoloog kunnen houden dat wij perfect bij elkaar passen maar dat is niet zo. Want wij zouden elkaar alleen maar gek maken haha
quote:Afzender: kleintjuh
Datum: 14/10/2010 00:06
Titel: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inhoud:
oeww wat een heerlijk spontaan profiel heb je aangemaakt.
vooral dat subtiele sarcasme wat je er in verwerkt.
en dan dat avontuurlijke bedoel hoezo safari in de bushbush als je kan kamperen in friesland:P:P:P:P:P:P:P:P (oja daar hielt je niet van hea)
pfff moet ik nu natuurlijk eigenlijk soort van spellingcontrole over dit berichtje heen gooien.(agh ja ben nu eenmaal blond van nature:P:P:P:P)
normaal zou iki nu iets zeggen van ja zo ben ik maar dat is ook al uit den boze:P:P:P
vertel is ik ben namelijk nog al nieuwSCHierig aan gelegdwat mag dan wel????????( oeww weer de fout in:p) en al lang aan het zoeken??????
kan niet wachten op je reactie
toedels
xxxxx
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha nee, daarbij zou ik natuurlijk helemaal geen twijfels hebben!
Bij haar zou het alleen maar vervelend zijn dat ze zo ver weg woont
Tegen mij vertelde je vanochtend dat die geplande seksdate van jou met een dikke harige kerel was, waarom zeg je dat er nu niet bij? Nu denkt iedereen dat je een player bent.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:17 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb een seksdate geweigerd om zondag met een lievere vrouw uit te gaan, ik ben trots op mezelf.
En dan het profielquote:Hoe gaat het met je ?
ik ben mark ik werk en woon in rotterdam
ben een gezellige lieve man met leuke hobby,s
/ muziek / fitness / computeren en dansen
het lijkt mij leuk jouw beter te leren kennen
en of misschien te ontmoeten
groetjes van mark
quote:Ik vraag mij toch serieus
af wat ik hier neer moet zetten
om jouw te overtuigen,
Om jouw te verbazen.
Om jouw aandacht te trekken
om jouw te laten denken weten voelen. Dat ik goed genoeg ben voor jouw dat ik er alles aan doe
om jouw gelukkig te maken.
Om jouw, Je de mooiste vrouw op deze wereld te laten voelen. Om iedereen te laten weten dat jij en ik samen zijn om ja om wat ? ik weet het niet zo ver zijn wij nog niet. Ik kan helaas niet, toveren ik weet dat de lat in de liefde hoog ligt. Dat men tegenwoordig zeer kieskeurig is!
dat liefde niet voor iedereen weggelegd is. Dat de ware bestaat maar misschien nooit komen zal. Ik heb een duwtje nodig iemand die zegt wij gaan samen het leven mooier maken iemand die mij het gevoel geeft te vliegen dat ik de hele wereld aankan ben jij diegene ???????
wat zou jij sturen dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Als ze een standaard iets sturen is het niet goed. Als ze een origineel bericht maken wordt dat beoordeeld met een![]()
Het is ook nooit goed he.
Niks meer... Ik doe niet meerquote:
En dan noem je mij een engerd! Jij laat gewoon een hele aardige jongeman liggen.quote:
tsk tsk, en ik was nog wel zo nieuwsgierig naar je reputatie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Niks meer... Ik doe niet meerIk raak veel te verzuurt van die datingsites, dus heb besloten maar vrijgezel te blijven. Ook wel prima, dan maar een extra dekentje in bed
Geen email gekregen van je vriendin trouwens, dus ze was misschien toch wel eerlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
En dan noem je mij een engerd! Jij laat gewoon een hele aardige jongeman liggen.
Of jij was haar type nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen email gekregen van je vriendin trouwens, dus ze was misschien toch wel eerlijk.
Lijkt me sterk hoe kan je nou binnen een week een oud klasgenoot ontmoeten en diegene meteen zo leuk vinden, zonder eerst verder te daten? En dan nog online blijven staan en inloggen op rp.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen email gekregen van je vriendin trouwens, dus ze was misschien toch wel eerlijk.
Mijn laatste sms-je was "We kunnen toch altijd nog geile haatseks hebben?"quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef Silenus het volgende:
Ga je die seksdate dan verplaatsen of gewoon afzeggen Lamon?
Nee, dat was Lamon zonder punt, we worden wel vaker door elkaar gehaald.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
ben jij dezelfde lamon als toen met redcat? want dan zal het wel meevallen denk ik zo.
Heb je er nog een in de planning staan dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef 3rdRock het volgende:
alvast bedankt voor jullie adviezen. als dank zal ik mijn volgende fok!date weer net zo mooi beschrijven als de afgelopen keer
Nouja ach, sta er maar boven denk ik dan en stuur niet zo'n zeikerig mailtje.quote:jammer denk dat wij het best gezellig hadden kunnen hebben!
heb je profiel gelezen en ik ben absoluut niet zon zielig figuur.
en als je me de kans had gegeven had je dat gemerkt.
bovendien vroeg je zelf waarom ik zo lang vrijgezel was.
succes met een daame zoeken die aan je eisen voldoet.
geen idee, t ging gewoon over films, muziek, het standaard spul zeg maar. en dat ik profielen met teksten als "lange wandelingen door een geurig herfstbos en een goed gesprek bij de open haard" nogal overdreven vindquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Silenus het volgende:
Wat voor raars kan jij gezegd hebben dan? Kreeg laatst ook een mailtje van iemand die ik na 5 minuten al geblockt had.
[..]
Nouja ach, sta er maar boven denk ik dan en stuur niet zo'n zeikerig mailtje.
niet speciaal? hoezo? heb je interesse?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Heb je er nog een in de planning staan dan?
Wat.... nee... help!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet speciaal? hoezo? heb je interesse?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef picardmike het volgende:
Terwijl ze eerder in het gesprek aangaf rustig aan te doen met mijn ballen, toen ik het over haar golftechnieken had.
`Hoi xxxx, ik weet niet of je meteen weet wie ik ben, maar ik had je een aantal dagen terug op msn en we konden wel leuk praten vond ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef 3rdRock het volgende:
lieve experts....kunnen jullie mij helpen?
vorige weer een RP-interesseberichtje gekregen. na wat gedoe eindelijk op msn toegevoegd en vrijdagvond even gespreken. Was imho best gezellig voor zover dat kan in een half uurtje. Ze meots echter na een kwartier stilte ineens weg. Volgens mij heb ik niets raars gezegd, maar de dagen daarna heb ik haar niet meer online gezien. Dat zegt natuurlijk niets aangezien ik ook niet 24/7 online ben (ehm....nou ja....), maar ik begin me toch af te vragen of ik geblockt of genegeerd wordt. Zal ik er een mailtje aan wagen 1 dezer dagen of zeggen jullie: Rock, zoek verder, zo'n heerlijke man als jij vindt wel een ander meiske?
alvast bedankt voor jullie adviezen. als dank zal ik mijn volgende fok!date weer net zo mooi beschrijven als de afgelopen keer
Rock heb je hulp nodig van de Italiaan? Hij is gratis(mot hier echt geld voor vragen)quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef 3rdRock het volgende:
lieve experts....kunnen jullie mij helpen?
vorige weer een RP-interesseberichtje gekregen. na wat gedoe eindelijk op msn toegevoegd en vrijdagvond even gespreken. Was imho best gezellig voor zover dat kan in een half uurtje. Ze meots echter na een kwartier stilte ineens weg. Volgens mij heb ik niets raars gezegd, maar de dagen daarna heb ik haar niet meer online gezien. Dat zegt natuurlijk niets aangezien ik ook niet 24/7 online ben (ehm....nou ja....), maar ik begin me toch af te vragen of ik geblockt of genegeerd wordt. Zal ik er een mailtje aan wagen 1 dezer dagen of zeggen jullie: Rock, zoek verder, zo'n heerlijke man als jij vindt wel een ander meiske?
neehoor, ik ben een grote jongenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Rock heb je hulp nodig van de Italiaan? Hij is gratis(mot hier echt geld voor vragen)
Ja dat zien wequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehoor, ik ben een grote jongenwat hulp van jullie is genoeg
Bizar ? waarom is dat bizar. Ze gunt haar vriendin een leuke date.(afwijzen kun je altijd nog). Waren alle vrouwen maar zo een doorgeefluik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:32 schreef Thornado het volgende:
Ik ben benieuwd...maar bizar is het wel
Bij 1 van m'n vriendinnen is het soms vaak lastig. Ze valt vooral op negersquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
Bizar ? waarom is dat bizar. Ze gunt haar vriendin een leuke date.(afwijzen kun je altijd nog). Waren alle vrouwen maar zo een doorgeefluik.
Het is ook leuk dat ze haar vriendin een leuke date gunt.:)quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Bizar ? waarom is dat bizar. Ze gunt haar vriendin een leuke date.(afwijzen kun je altijd nog). Waren alle vrouwen maar zo een doorgeefluik.
gewoon op in gaan natuurlijk. wie weet is dat net het meiske waar je naar op zoek bent. en anders niet, ook prima toch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:32 schreef Thornado het volgende:
Ok...dit is bizar.
Ik chat met een meid van Paiq. Het is gezellig, maar al snel merk ik dat er geen klik is. Zij heeft het hetzelfde...maar het is toch wel gezellig.:)
Aan de hand van mijn verhalen en foto's geeft ze opeens aan dat ze mij graag aan een vriendin van haar wil voorstellen: wij passen qua interesses en muzieksmaak schijnbaar heel erg goed bij elkaar.
Ik ben benieuwd...maar bizar is het wel
Ik ga er ook op inquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon op in gaan natuurlijk. wie weet is dat net het meiske waar je naar op zoek bent. en anders niet, ook prima toch.
mijn ex probeerde me zelfs tijdens onze relatie nog wel eens aan een bepaalde vriendin te koppelen
en anders mag je haar wel doorschuiven naar mijquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik ga er ook op in![]()
Dus ik ben benieuwd wanneer en of ze contact opneemt. Haar foto ziet er iig leuk uit.
Anders laat Thornado die eerste meid naar je doorschuivenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en anders mag je haar wel doorschuiven naar mij
ehm, welke feature?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:26 schreef Neelix het volgende:
Ze hebben bij paiq vast niet voor niets die feature erin gezet.
Je kan contacten aan iemand anders voorstellen. Dat is een optie als je iemand een rating geeft.quote:
Welk persoon laat zich nou doorschuiven? Je kan de integerheid van een persoon niet erger aantasten. Ik moet dan altijd meteen aan inteelt denken op de 1 of andere manier.quote:
die optie heb ik over het hoofd gezien....net als dat raten....of is dat dat foto's beoordelen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je kan contacten aan iemand anders voorstellen. Dat is een optie als je iemand een rating geeft.
nuja, je moet natuurlijk niet willekeurig gaan doorschuiven. maar als je denkt: he, hij of zij lijkt me wel wat voor hem of haar....why not?quote:
Kijk maar uit dat je niet depressief wordt van al dat afwijzenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Chat op paiq:
"Ik heb vandaag 2 uur les gegeven"
"Ohja? Leraar? Wat doe je dan precies?"
"Ik ben de enige professionele schaakleraar in nederland"
"Ohjee..."
"Schrikt dat af?"
"Ik vraag me af of je het schrikbeeld dat nu in mijn hoofd zit waar gaat maken"
"Ik ben niet de standaard schaaknerd hoor"
"Ben jij XXX?"
"Jij googeled?"
"Ja, ben jij dat?"
"Ja,wat vind je ervan?"
"Succes verder!"
Maar nu ben ik zeker weer kritisch
Waar slaat dat nou weer op?quote:Chat op paiq:
"Ohjee..."
"Schrikt dat af?"
"Ben jij XXX?"
"Jij googeled?"
"Ja, ben jij dat?"
"Ja,wat vind je ervan?"
"Succes verder!"
Precies. Zo heb ik ook de beste vriendin van míjn beste vriendin (van paiq dus) leren kennen. En ook mee gezoend.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
nuja, je moet natuurlijk niet willekeurig gaan doorschuiven. maar als je denkt: he, hij of zij lijkt me wel wat voor hem of haar....why not?
Hoezo? Ik denk dat de eerste dame en ik geen match zijn. Ik wil sowieso niet met haar daten. Wij zijn totaal verschillende types en ondanks dat het geen lelijke dame is, trekt haar uiterlijk mij ook niet aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Welk persoon laat zich nou doorschuiven? Je kan de integerheid van een persoon niet erger aantasten. Ik moet dan altijd meteen aan inteelt denken op de 1 of andere manier.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet depressief wordt van al dat afwijzen
Volgens mij lebber jij heel wat af per jaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Zo heb ik ook de beste vriendin van míjn beste vriendin (van paiq dus) leren kennen. En ook mee gezoend.Wat maakt het allemaal uit!
Dat was niet het letterlijke gesprek, maar kom op nou toch... Als jij een moeizaam gesprek met iemand zou hebben, die vervolgens zou zeggen dat ze schaakgrootmeester is, en jij denkt "uhoh"... en je googeled op de genoemde termen en ziet de dame in kwestie die echt in de encyclopedie had kunnen staan bij "professionele schaaktrainer". Het was gewoon even typisch. Never mindquote:
Je houdt niet van schaken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Chat op paiq:
"Ohjee..."
"Schrikt dat af?"
"Ben jij XXX?"
"Jij googeled?"
"Ja, ben jij dat?"
"Ja,wat vind je ervan?"
"Succes verder!"
In tegendeel! Vrienden van me schaken. Ik heb zelfs een paar keer gedate met een gast die bij een schaakclub zatquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je houdt niet van schaken?
Nee zelfs ik ga niet tijdens een gesprek met iemand naar iemand googlen. Heb je stalker genen ofzo?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat was niet het letterlijke gesprek, maar kom op nou toch... Als jij een moeizaam gesprek met iemand zou hebben, die vervolgens zou zeggen dat ze schaakgrootmeester is, en jij denkt "uhoh"... en je googeled op de genoemde termen en ziet de dame in kwestie die echt in de encyclopedie had kunnen staan bij "professionele schaaktrainer". Het was gewoon even typisch. Never mind
Ik normaliter ook niet, maar ik kon het even niet laten. Nee, geen stalker genen. Wel een apart msn account om te checken of mannen me écht blokkeren omdat ze een nieuwe vriendin hebben. Want volgens mij liegen ze gewoon tegen me als ze dat zeggen. Want hoe kun je nou in 1 week een nieuwe vriendin krijgen en daar helemaal dol op zijn? Dus dan voeg ik ze nog een keer toe en dan kijk ik hoe ze reageren. Het is werkelijke de droom van iedere man, dat alter ego. En ik email ze natuurlijk een paar keer om te vragen of het nog steeds "aan is' met die vriendin. En als ze niet reageren, dan bel ik op. Of stuur 20 smsjes. En als ik hun adres heb, ga ik gewoon een paar keer langs. Gewoon om te checken of er écht iemand bij ze op de koffie is...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee zelfs ik ga niet tijdens een gesprek met iemand naar iemand googlen. Heb je stalker genen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |