abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87677850
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef picardmike het volgende:

[..]

En dan noem je mij een engerd! Jij laat gewoon een hele aardige jongeman liggen. :'(
Geen email gekregen van je vriendin trouwens, dus ze was misschien toch wel eerlijk. :o
pi_87678640
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Geen email gekregen van je vriendin trouwens, dus ze was misschien toch wel eerlijk. :o
Of jij was haar type niet :P
Sarcasme. Herken het.
pi_87678697
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Lijkt me sterk hoe kan je nou binnen een week een oud klasgenoot ontmoeten en diegene meteen zo leuk vinden, zonder eerst verder te daten? En dan nog online blijven staan en inloggen op rp.
UITGESCHREVEN
pi_87679238
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Of jij was haar type niet :P
Ik ben iedereens type lieverd. ;)
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:24:15 #55
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87679313
Ga je die seksdate dan verplaatsen of gewoon afzeggen Lamon?
Gourmetten of steengrillen?
pi_87679364
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:22 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik ben iedereens type lieverd. ;)
ben jij dezelfde lamon als toen met redcat? want dan zal het wel meevallen denk ik zo. ~:)
pi_87679389
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef Silenus het volgende:
Ga je die seksdate dan verplaatsen of gewoon afzeggen Lamon?
Mijn laatste sms-je was "We kunnen toch altijd nog geile haatseks hebben?"

Ik vermoed, dat dat gelijk staat aan afzeggen. :+
pi_87679619
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:25 schreef dawg het volgende:

[..]

ben jij dezelfde lamon als toen met redcat? want dan zal het wel meevallen denk ik zo. ~:)
Nee, dat was Lamon zonder punt, we worden wel vaker door elkaar gehaald. :{
pi_87679750
Wat LDP zegt, heb het ook wel weer even gehad met het datinggebeuren.

Ik lees liever de dateverhalen van Silenus, die volgens mij dagelijks kan daten als hij wil :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:50:43 #60
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87682560
lieve experts....kunnen jullie mij helpen?

vorige weer een RP-interesseberichtje gekregen. na wat gedoe eindelijk op msn toegevoegd en vrijdagvond even gespreken. Was imho best gezellig voor zover dat kan in een half uurtje. Ze meots echter na een kwartier stilte ineens weg. Volgens mij heb ik niets raars gezegd, maar de dagen daarna heb ik haar niet meer online gezien. Dat zegt natuurlijk niets aangezien ik ook niet 24/7 online ben (ehm....nou ja....), maar ik begin me toch af te vragen of ik geblockt of genegeerd wordt. Zal ik er een mailtje aan wagen 1 dezer dagen of zeggen jullie: Rock, zoek verder, zo'n heerlijke man als jij vindt wel een ander meiske?

alvast bedankt voor jullie adviezen. als dank zal ik mijn volgende fok!date weer net zo mooi beschrijven als de afgelopen keer :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_87682632
Niet mailen, dat kan opdringerig overkomen. Je ziet haar wel een keer online verschijnen en anders gewoon op zoek naar de volgende :).
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:53:00 #62
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_87682660
Wacht maar gewoon af...misschien komt ze wel weer online..niet over inzitten, je hebt het niet onder controle :)

En mocht ze niet online komen, dan niet :D
pi_87682735
Wat zij zeggen. Als ze je heeft geblockt of negeert, heeft een email sturen sowieso bijzonder weinig nut. Dus het is zinloos een mailtje te sturen, kan alleen averechts werken.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:00:55 #64
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87682997
dankjullie wel. ik ga lekker zitten wachten of ze ooit online verschijnt. en anders maar niet idd :)
pi_87683512
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef 3rdRock het volgende:
alvast bedankt voor jullie adviezen. als dank zal ik mijn volgende fok!date weer net zo mooi beschrijven als de afgelopen keer :)
Heb je er nog een in de planning staan dan? ;)
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:14:39 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87683545
Wat voor raars kan jij gezegd hebben dan? Kreeg laatst ook een mailtje van iemand die ik na 5 minuten al geblockt had.

quote:
jammer denk dat wij het best gezellig hadden kunnen hebben!
heb je profiel gelezen en ik ben absoluut niet zon zielig figuur.
en als je me de kans had gegeven had je dat gemerkt.
bovendien vroeg je zelf waarom ik zo lang vrijgezel was.
succes met een daame zoeken die aan je eisen voldoet.
Nouja ach, sta er maar boven denk ik dan en stuur niet zo'n zeikerig mailtje.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:17:14 #67
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87683656
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Silenus het volgende:
Wat voor raars kan jij gezegd hebben dan? Kreeg laatst ook een mailtje van iemand die ik na 5 minuten al geblockt had.
[..]

Nouja ach, sta er maar boven denk ik dan en stuur niet zo'n zeikerig mailtje.
geen idee, t ging gewoon over films, muziek, het standaard spul zeg maar. en dat ik profielen met teksten als "lange wandelingen door een geurig herfstbos en een goed gesprek bij de open haard" nogal overdreven vind :)

quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef palawan het volgende:

[..]

Heb je er nog een in de planning staan dan? ;)
niet speciaal? hoezo? heb je interesse? :@
pi_87683766
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

niet speciaal? hoezo? heb je interesse? :@
Wat.... nee... help!

Alleen interesse in een sappig verhaal :D
pi_87683950
gelukkig heb de andere dame nog kunnen spreken die mij vorige week toegevoegd heeft. En nu laat ik er geen gras meer over heen groeien. Morgen een date.

Er is alleen 1 maar, ze is bang zei ze en we moeten nog een lokatie afspreken. Voordat we dat konden afspreken moest ze ineens weg. Een donkere wolk met de ultime smoes of draai ze bij?

Terwijl ze eerder in het gesprek aangaf rustig aan te doen met mijn ballen, toen ik het over haar golftechnieken had.
UITGESCHREVEN
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:30:02 #70
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_87684228
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef picardmike het volgende:

Terwijl ze eerder in het gesprek aangaf rustig aan te doen met mijn ballen, toen ik het over haar golftechnieken had.
:')
pi_87684293
quote:

vorige weer een RP-interesseberichtje gekregen. na wat gedoe eindelijk op msn toegevoegd en vrijdagvond even gespreken. Was imho best gezellig voor zover dat kan in een half uurtje. Ze meots echter na een kwartier stilte ineens weg. Volgens mij heb ik niets raars gezegd, maar de dagen daarna heb ik haar niet meer online gezien. Dat zegt natuurlijk niets aangezien ik ook niet 24/7 online ben (ehm....nou ja....), maar ik begin me toch af te vragen of ik geblockt of genegeerd wordt. Zal ik er een mailtje aan wagen 1 dezer dagen of zeggen jullie: Rock, zoek verder, zo'n heerlijke man als jij vindt wel een ander meiske?

`Hoi xxxx, ik weet niet of je meteen weet wie ik ben, maar ik had je een aantal dagen terug op msn en we konden wel leuk praten vond ik.
Ik ken je natuurlijk niet echt, dus ik weet niet hoe jij dat soort dingen ziet, maar ik zou t wel leuk vinden om n keertje af te spreken.
Eerst ff verder kletsen kan ook natuurlijk, wat denk je? ;)

Gr, xxxxxx"
pi_87684382
quote:

Rock heb je hulp nodig van de Italiaan? Hij is gratis(mot hier echt geld voor vragen)
UITGESCHREVEN
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:34:19 #73
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87684436
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:33 schreef picardmike het volgende:

[..]

Rock heb je hulp nodig van de Italiaan? Hij is gratis(mot hier echt geld voor vragen)
neehoor, ik ben een grote jongen :) wat hulp van jullie is genoeg :)
pi_87684523
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

neehoor, ik ben een grote jongen :) wat hulp van jullie is genoeg :)
Ja dat zien we ;)
UITGESCHREVEN
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:32:27 #75
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_87687498
Ok...dit is bizar.

Ik chat met een meid van Paiq. Het is gezellig, maar al snel merk ik dat er geen klik is. Zij heeft het hetzelfde...maar het is toch wel gezellig.:)

Aan de hand van mijn verhalen en foto's geeft ze opeens aan dat ze mij graag aan een vriendin van haar wil voorstellen: wij passen qua interesses en muzieksmaak schijnbaar heel erg goed bij elkaar.

Ik ben benieuwd...maar bizar is het wel :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')