Geen email gekregen van je vriendin trouwens, dus ze was misschien toch wel eerlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
En dan noem je mij een engerd! Jij laat gewoon een hele aardige jongeman liggen.
Of jij was haar type nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen email gekregen van je vriendin trouwens, dus ze was misschien toch wel eerlijk.
Lijkt me sterk hoe kan je nou binnen een week een oud klasgenoot ontmoeten en diegene meteen zo leuk vinden, zonder eerst verder te daten? En dan nog online blijven staan en inloggen op rp.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen email gekregen van je vriendin trouwens, dus ze was misschien toch wel eerlijk.
Mijn laatste sms-je was "We kunnen toch altijd nog geile haatseks hebben?"quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef Silenus het volgende:
Ga je die seksdate dan verplaatsen of gewoon afzeggen Lamon?
Nee, dat was Lamon zonder punt, we worden wel vaker door elkaar gehaald.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
ben jij dezelfde lamon als toen met redcat? want dan zal het wel meevallen denk ik zo.
Heb je er nog een in de planning staan dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef 3rdRock het volgende:
alvast bedankt voor jullie adviezen. als dank zal ik mijn volgende fok!date weer net zo mooi beschrijven als de afgelopen keer
Nouja ach, sta er maar boven denk ik dan en stuur niet zo'n zeikerig mailtje.quote:jammer denk dat wij het best gezellig hadden kunnen hebben!
heb je profiel gelezen en ik ben absoluut niet zon zielig figuur.
en als je me de kans had gegeven had je dat gemerkt.
bovendien vroeg je zelf waarom ik zo lang vrijgezel was.
succes met een daame zoeken die aan je eisen voldoet.
geen idee, t ging gewoon over films, muziek, het standaard spul zeg maar. en dat ik profielen met teksten als "lange wandelingen door een geurig herfstbos en een goed gesprek bij de open haard" nogal overdreven vindquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef Silenus het volgende:
Wat voor raars kan jij gezegd hebben dan? Kreeg laatst ook een mailtje van iemand die ik na 5 minuten al geblockt had.
[..]
Nouja ach, sta er maar boven denk ik dan en stuur niet zo'n zeikerig mailtje.
niet speciaal? hoezo? heb je interesse?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef palawan het volgende:
[..]
Heb je er nog een in de planning staan dan?
Wat.... nee... help!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet speciaal? hoezo? heb je interesse?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef picardmike het volgende:
Terwijl ze eerder in het gesprek aangaf rustig aan te doen met mijn ballen, toen ik het over haar golftechnieken had.
`Hoi xxxx, ik weet niet of je meteen weet wie ik ben, maar ik had je een aantal dagen terug op msn en we konden wel leuk praten vond ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef 3rdRock het volgende:
lieve experts....kunnen jullie mij helpen?
vorige weer een RP-interesseberichtje gekregen. na wat gedoe eindelijk op msn toegevoegd en vrijdagvond even gespreken. Was imho best gezellig voor zover dat kan in een half uurtje. Ze meots echter na een kwartier stilte ineens weg. Volgens mij heb ik niets raars gezegd, maar de dagen daarna heb ik haar niet meer online gezien. Dat zegt natuurlijk niets aangezien ik ook niet 24/7 online ben (ehm....nou ja....), maar ik begin me toch af te vragen of ik geblockt of genegeerd wordt. Zal ik er een mailtje aan wagen 1 dezer dagen of zeggen jullie: Rock, zoek verder, zo'n heerlijke man als jij vindt wel een ander meiske?
alvast bedankt voor jullie adviezen. als dank zal ik mijn volgende fok!date weer net zo mooi beschrijven als de afgelopen keer
Rock heb je hulp nodig van de Italiaan? Hij is gratis(mot hier echt geld voor vragen)quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:50 schreef 3rdRock het volgende:
lieve experts....kunnen jullie mij helpen?
vorige weer een RP-interesseberichtje gekregen. na wat gedoe eindelijk op msn toegevoegd en vrijdagvond even gespreken. Was imho best gezellig voor zover dat kan in een half uurtje. Ze meots echter na een kwartier stilte ineens weg. Volgens mij heb ik niets raars gezegd, maar de dagen daarna heb ik haar niet meer online gezien. Dat zegt natuurlijk niets aangezien ik ook niet 24/7 online ben (ehm....nou ja....), maar ik begin me toch af te vragen of ik geblockt of genegeerd wordt. Zal ik er een mailtje aan wagen 1 dezer dagen of zeggen jullie: Rock, zoek verder, zo'n heerlijke man als jij vindt wel een ander meiske?
neehoor, ik ben een grote jongenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Rock heb je hulp nodig van de Italiaan? Hij is gratis(mot hier echt geld voor vragen)
Ja dat zien wequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehoor, ik ben een grote jongenwat hulp van jullie is genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |