huh? waarom?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Heb me dus gisteren aangemeld op Paiq en vandaag had ik een ''speeddate" zoals dat heet... 30 jaar jong en msn uitgewisseld.. nog voordat we iets konden zeggen op msn had ik haar al geblocked en verwijderd
Thornado heeft je vraag al beantwoord 3rdrock...quote:
ah ja....nu ja...uiterlijk zegt ook niet alles.....(politiek correct antwoord)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Thornado heeft je vraag al beantwoord 3rdrock...
Bij een van jullie nog nieuws? Dates in t verschiet?
Ik heb trouwens wel een meisje waar ik nog mee móet afspreken.. een tijdje geleden mekaar leren kennen en ze is echt kkgeil mannûhh..!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja....nu ja...uiterlijk zegt ook niet alles.....(politiek correct antwoord)
en nee.....
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een meisje waar ik nog mee móet afspreken.. een tijdje geleden mekaar leren kennen en ze is echt kkgeil mannûhh..!
Ik verheug me nu al op het verslag dat ik mag gaan schrijven
Als je dat maar weet... ben nogal in mn nopjes omdat ze niet alleen geil is, maar ook nog 's goed uitziet en een lichaam heeft waar menigeen U tegen zegtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:40 schreef Ruudt het volgende:
Vraag me af of dat een serieus bericht is.
en die ga je dus binnenkort ff lekker uit elkaar trekkuh?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Als je dat maar weet... ben nogal in mn nopjes omdat ze niet alleen geil is, maar ook nog 's goed uitziet en een lichaam heeft waar menigeen U tegen zegt
hmmmmm wat verwoord je dat toch nastyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en die ga je dus binnenkort ff lekker uit elkaar trekkuh?
Wat is dit nu weer voor een peop verhaal. Je ziet haar foto toch op Paiq, als dat niet bevalt wissel je toch geen msn uit? Of verzin je maar wat om hier wat te kunnen plaatsen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Heb me dus gisteren aangemeld op Paiq en vandaag had ik een ''speeddate" zoals dat heet... 30 jaar jong en msn uitgewisseld.. nog voordat we iets konden zeggen op msn had ik haar al geblocked en verwijderd
Foto zie je pas als je een tijdje met elkaar hebt gepraat, afhankelijk van hoeveel je tegen elkaar zegtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een peop verhaal. Je ziet haar foto toch op Paiq, als dat niet bevalt wissel je toch geen msn uit? Of verzin je maar wat om hier wat te kunnen plaatsen?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een peop verhaal. Je ziet haar foto toch op Paiq, als dat niet bevalt wissel je toch geen msn uit? Of verzin je maar wat om hier wat te kunnen plaatsen?
Ik weet hoe het werkt. Maar Majoe ziet toch na een paar minuten toch de foto van haar, en dáárna ga je eventueel toch naar msn?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Foto zie je pas als je een tijdje met elkaar hebt gepraat, afhankelijk van hoeveel je tegen elkaar zegtDat is HET grote nadeel aan paiq... je hebt geen idee met wie je praat. Sommigen zouden het een voordeel noemen, want je gaat op het innerlijk af, maarja...
ik vind het ergens wel wat hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Foto zie je pas als je een tijdje met elkaar hebt gepraat, afhankelijk van hoeveel je tegen elkaar zegtDat is HET grote nadeel aan paiq... je hebt geen idee met wie je praat. Sommigen zouden het een voordeel noemen, want je gaat op het innerlijk af, maarja...
Hmm, ik ben heel slecht daarin. Heb laatst in Boston met mn werk voor het eerst een collega ontmoet met wie ik het wel goed kon vinden via email, we zouden wat gaan drinken. Dat bleek een heel dikke, grote duitser te zijn, dik in de 40, zo homo als dat ie groot was. Nou keur ik mensen niet af op hun uiterlijk en zijn geaardheid staat daar helemaal los van, maar toch vond ik het daarom wel lastiger met hem communiceren dan via email en sms. Gewoon omdat hij zo TOTAAAAL anders was dan ik me had voorgesteld.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind het ergens wel wat hebben
laatst ook een geheel blinde meet gehad
op mijn verzoek, sprak m vaak op fok maar nog nooit een foto gezien.
hij wilde deze vooraf wel sturen maar nee ik wilde echt blind erin gaan
en het viel 100% mee![]()
moet wel bekennen dat hij wel eens opgemerkt had (aan de telefoon) regelmatig te flirten met uitgaan en hij had ook wel relaties gehad enzo, dus ik was al wel er van uitgegaan dat hij geen enorme autist zou zijn ofzo (niemand beledigen verder ofzo)
Echte voor een date zou ik wel een foto op zijn minst willen zien, maar zelfs dat zegt heel weinig eigenlijk.
ja dat zou ook wel even slikken zijn voor mijquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, ik ben heel slecht daarin. Heb laatst in Boston met mn werk voor het eerst een collega ontmoet met wie ik het wel goed kon vinden via email, we zouden wat gaan drinken. Dat bleek een heel dikke, grote duitser te zijn, dik in de 40, zo homo als dat ie groot was. Nou keur ik mensen niet af op hun uiterlijk en zijn geaardheid staat daar helemaal los van, maar toch vond ik het daarom wel lastiger met hem communiceren dan via email en sms. Gewoon omdat hij zo TOTAAAAL anders was dan ik me had voorgesteld.
anders = minderquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, ik ben heel slecht daarin. Heb laatst in Boston met mn werk voor het eerst een collega ontmoet met wie ik het wel goed kon vinden via email, we zouden wat gaan drinken. Dat bleek een heel dikke, grote duitser te zijn, dik in de 40, zo homo als dat ie groot was. Nou keur ik mensen niet af op hun uiterlijk en zijn geaardheid staat daar helemaal los van, maar toch vond ik het daarom wel lastiger met hem communiceren dan via email en sms. Gewoon omdat hij zo TOTAAAAL anders was dan ik me had voorgesteld.
Als het beter was geweest, dan zijn de problemen vaak minderquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef macondo het volgende:
[..]
anders = minder
(in dit geval dus)
Het was gewoon op de een of andere manier een schokquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:34 schreef macondo het volgende:
[..]
anders = minder
(in dit geval dus)
quote:En, wel gezoend?Op woensdag 20 oktober 2010 16:44 schreef picardmike het volgende:
Sow gisteren een leuke date gehad in de bioscoop. Was wel gezellig maar het was niet echt wat je van een date verwacht. Omdat de film snel begon elkaar eigenlijk weinig gesproken door de haast en na afloop ook niet echt, maar het was wel leuk genoeg voor een 2e date. Heb er wel gemende gevoelens bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |