
In samenwerking met MVSP mogen we jullie deze prijsvraag aanbieden.
IK DATE MAAR WAT Op 29 september 2010 verscheen het boek Ik Date Maar Wat van Suzanne Buis. Het boek kwam op een bijzondere manier met crowdfunding tot stand: in recordtempo werden 2.000 aandelen in Ik Date Maar Wat verkocht via
TenPages.com, op basis van de eerste 10 pagina's. Vele lezers geloven in het succes van Suzanne's debuut voor volwassenen; honderd van hen waren er op tijd bij om aandeelhouder te worden.
Gebiologeerd door datingToen freelance schrijfster Suzanne Buis (1973, Alkmaar) zich verdiepte in internetdaten raakte ze er zó door gebiologeerd, dat ze zich als columniste aanbood aan een van de grootste datingsites van Nederland. Schrijven over relaties werd een van haar favoriete bezigheden, met Ik Date Maar Wat als resultaat.
Veel dertig-plussers vragen zich af of ze wel zo nodig een relatie willen. Waarom wel, waarom niet? En als je dat toch wilt, hoe pak je dat dan aan? Aan het succes van Ik Date Maar Wat op TenPages.com te zien, herkennen veel mensen zich in Suzanne's ervaringen, ideeën, dagdromen en misschien ook de hilarische dates. Want hoewel ze relaties en daten heel serieus neemt, kun je er meestal maar beter om lachen.
'Zeg, waarom heb jij geen leuke vent?'Dertiger Suzanne is die vraag zo zat dat ze zich losrukt van haar werk en op reis gaat: in haar eentje, op zoek naar een antwoord op die vraag. Ze reist met het vliegtuig en de boot, krijgt een lift aangeboden, verblijft in luxe hotels en op ranzige plekken, volgt een workshop scenarioschrijven en ziet overal films. Vooral in haar hoofd. Suzanne ziet witte paarden en roze wolken - alleen die prins krijgt ze maar niet scherp in beeld. Hij is knap, grappig, spannend, lief, betrouwbaar...; maar lijkt hij op Brad Pitt, Jim Carrey (of Cameron Diaz misschien?!) of maakt ze het te mooi om waar te zijn?
Ik Date Maar Wat is een uitgave van Reality Bites Publishing bv.
WINNEN! 
Wil jij een van de vijf exemplaren winnen die FOK! ter beschikking kreeg gesteld?
Zet dan in dit topic je meest originele pick up line!Eén openingszin waarmee je denkt je nieuwe aanstaande ex geïnteresseerd in je te kunnen krijgen. Wees creatief!
Meedoen kan tot en met dinsdag 26 oktober 2010 en daarna zal er door een aantal PR-crewleden worden gekozen welke vijf inzendingen het boek krijgen. Succes!