quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik normaliter ook niet, maar ik kon het even niet laten. Nee, geen stalker genen. Wel een apart msn account om te checken of mannen me écht blokkeren omdat ze een nieuwe vriendin hebben. Want volgens mij liegen ze gewoon tegen me als ze dat zeggen. Want hoe kun je nou in 1 week een nieuwe vriendin krijgen en daar helemaal dol op zijn? Dus dan voeg ik ze nog een keer toe en dan kijk ik hoe ze reageren. Het is werkelijke de droom van iedere man, dat alter ego. En ik email ze natuurlijk een paar keer om te vragen of het nog steeds "aan is' met die vriendin. En als ze niet reageren, dan bel ik op. Of stuur 20 smsjes. En als ik hun adres heb, ga ik gewoon een paar keer langs. Gewoon om te checken of er écht iemand bij ze op de koffie is...
Psychoquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik normaliter ook niet, maar ik kon het even niet laten. Nee, geen stalker genen. Wel een apart msn account om te checken of mannen me écht blokkeren omdat ze een nieuwe vriendin hebben. Want volgens mij liegen ze gewoon tegen me als ze dat zeggen. Want hoe kun je nou in 1 week een nieuwe vriendin krijgen en daar helemaal dol op zijn? Dus dan voeg ik ze nog een keer toe en dan kijk ik hoe ze reageren. Het is werkelijke de droom van iedere man, dat alter ego. En ik email ze natuurlijk een paar keer om te vragen of het nog steeds "aan is' met die vriendin. En als ze niet reageren, dan bel ik op. Of stuur 20 smsjes. En als ik hun adres heb, ga ik gewoon een paar keer langs. Gewoon om te checken of er écht iemand bij ze op de koffie is...
Niks aan de hand lijkt me.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Chat op paiq:
"Ik heb vandaag 2 uur les gegeven"
"Ohja? Leraar? Wat doe je dan precies?"
"Ik ben de enige professionele schaakleraar in nederland"
"Ohjee..."
"Schrikt dat af?"
"Ik vraag me af of je het schrikbeeld dat nu in mijn hoofd zit waar gaat maken"
"Ik ben niet de standaard schaaknerd hoor"
"Ben jij XXX?"
"Jij googeled?"
"Ja, ben jij dat?"
"Ja,wat vind je ervan?"
"Succes verder!"
Maar nu ben ik zeker weer kritisch
Of een transeksueel die ooit als Martin in het leven is geroepenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef Lamon. het volgende:
Yup, kijk uit voor meisjes die zichzelf Martine noemen op Paiq..hoer van het ergste soort.
Nee, ik weet haar echte achternaam, maar ik ben te netjes om het te melden, iig oppassen met dit type, praat kakkerig, is 24 jaar en woont in Haarlem, dan oppassen...quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Of een transeksueel die ooit als Martin in het leven is geroepen
HAHAHAHA!!!!! Donker haar? Ik heb ook met haar gedate.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik weet haar echte achternaam, maar ik ben te netjes om het te melden, iig oppassen met dit type, praat kakkerig, is 24 jaar en woont in Haarlem, dan oppassen...
Zoals er gestoorde mannen zijn, zitten er ook gestoorde vrouwen op die sites.
Wij zijn net niet hetzelfde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:10 schreef Silenus het volgende:
Wat nou hoer?
Zelf meespelen en eerst een date willen en nou is ze ineens een hoer.
Haarlem? Pfff, ik kijk wel uit.. dat is 250km bij me vandaan ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik weet haar echte achternaam, maar ik ben te netjes om het te melden, iig oppassen met dit type, praat kakkerig, is 24 jaar en woont in Haarlem, dan oppassen...
Zoals er gestoorde mannen zijn, zitten er ook gestoorde vrouwen op die sites.
ik zit hier echt hardop te lachenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:20 schreef Silenus het volgende:
Haar achternaam begint met een K toch?
Ik ben ooit bij haar thuis geweest, maar was wel inderdaad een raar wijf. Ook niet mee gezoend ofzo hoor, was er na 2 uur weer weg.
Het grappige was, een vriend van mij ging ook op paiq en kwam een keer bij me eten....Hij zo: ja ik had een date via paiq, het was echt verschrikkelijk!
Ik: Oh grappig, met wie?
Hij: Ja met een Martine uit Haarlem.
Ik: OH KAK DAAR HEB IK OOK MEE GEDATE!!!!
Wij: HAHAHA!![]()
Nou wat bleek nou, hij bleek echt compleet aangerand te zijn. Ze bleek vrij dik, daar baalde ie al van en toen ging ze 'm ineens pijpen, serieus. Naar eigen zeggen stribbelde ie nog tegen (zal in de praktijk wel mee hebben gevallen denk ik) maar hij vond het niet chill en wilde naar huis. Toen is ze eerst voor de deur gaan staan en hij mocht pas naar huis nadat ie had gezegd dat het echt aan hem lag en niet aan haar gedrag/gewicht, whatever.
Serieus, ik verzin dit niet...we hebben er smakelijk om gelachen, maar het is dus echt een psychowijf. Mooi dat ze nog steeds op 'jacht' is.![]()
the more the merrier.....:)quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef Doxx het volgende:
Mag ik lid worden van het clubje.. Heb zojuist m'n eerste poging gedaan tot het daten, via Paiq
Tering, dat is haar gewoon echt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:20 schreef Silenus het volgende:
Haar achternaam begint met een K toch?
Ik ben ooit bij haar thuis geweest, maar was wel inderdaad een raar wijf. Ook niet mee gezoend ofzo hoor, was er na 2 uur weer weg.
Het grappige was, een vriend van mij ging ook op paiq en kwam een keer bij me eten....Hij zo: ja ik had een date via paiq, het was echt verschrikkelijk!
Ik: Oh grappig, met wie?
Hij: Ja met een Martine uit Haarlem.
Ik: OH KAK DAAR HEB IK OOK MEE GEDATE!!!!
Wij: HAHAHA!![]()
Nou wat bleek nou, hij bleek echt compleet aangerand te zijn. Ze bleek vrij dik, daar baalde ie al van en toen ging ze 'm ineens pijpen, serieus. Naar eigen zeggen stribbelde ie nog tegen (zal in de praktijk wel mee hebben gevallen denk ik) maar hij vond het niet chill en wilde naar huis. Toen is ze eerst voor de deur gaan staan en hij mocht pas naar huis nadat ie had gezegd dat het echt aan hem lag en niet aan haar gedrag/gewicht, whatever.
Serieus, ik verzin dit niet...we hebben er smakelijk om gelachen, maar het is dus echt een psychowijf. Mooi dat ze nog steeds op 'jacht' is.![]()
Dat mag, je moet wel eerst foto's posten van je dates, 10 euro doneren aan Cliniclowns en minimaal 1 date hebben gehad met die Martine van Paiqquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:28 schreef Doxx het volgende:
Mag ik lid worden van het clubje.. Heb zojuist m'n eerste poging gedaan tot het daten, via Paiq
En vergeet niet dat je een dateverslag in 3rdRockstijl geschreven moet hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat mag, je moet wel eerst foto's posten van je dates, 10 euro doneren aan Cliniclowns en minimaal 1 date hebben gehad met die Martine van Paiq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |