en flink oploskoffie met stroopwafels moet nuttigen....quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En vergeet niet dat je een dateverslag in 3rdRockstijl geschreven moet hebben
Ik heb zojuist 10 euro gedoneerd aan Martine en ben gaan daten met een Clown, toegelaten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:37 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat mag, je moet wel eerst foto's posten van je dates, 10 euro doneren aan Cliniclowns en minimaal 1 date hebben gehad met die Martine van Paiq
Schijnbaar is de volgende stap het ondergaan van een onvrijwillige pijpbeurtquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en flink oploskoffie met stroopwafels moet nuttigen....
nee, dat is idd geen goed begin.....zoals ik hou van vind ik niet echt een logische zinsconstructie.....quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:43 schreef Doxx het volgende:
"zoals ik hou van pop
beyonce,lady gaga enzo AWESOME"
Ok, das geen goed begin..
bestaat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:43 schreef Thornado het volgende:
[..]
Schijnbaar is de volgende stap het ondergaan van een onvrijwillige pijpbeurt
*Rofl
Voor deze keer danquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:42 schreef Doxx het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 10 euro gedoneerd aan Martine en ben gaan daten met een Clown, toegelaten?
Hey,quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:46 schreef Doxx het volgende:
Hey, als ik iemand weg klik, dan ga ik nooit meer contact met zo iemand hebben in da speed date eh?
Ging me er even om dat ze me niet meer benaderen kan dan.. Ze bleek wat jonger te zijn dan wat de informatie zeiquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hey,
nee dat kan dan niet meer. Tenzij je een oneliner wil sturen ofzo, geloof ik. Maar dat kost credits.
Nee, echt freaky.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Snel daten dan! Dat wordt een mooi verhaal!
Goh wat een eer..quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt freaky.
Stuur ff een foto en als je niet heel erg afstotelijk bent en ook geen psycho, gaan wij voor de lol gewoon een keertje afspreken.
Omdat iedereen dat lijstje zo graag langer wil hebben...
LOL! Maar die gast is toch veel ouder, jij date alleen toch met jongere mannen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
Chat op paiq:
"Ik heb vandaag 2 uur les gegeven"
"Ohja? Leraar? Wat doe je dan precies?"
"Ik ben de enige professionele schaakleraar in nederland"
"Ohjee..."
"Schrikt dat af?"
"Ik vraag me af of je het schrikbeeld dat nu in mijn hoofd zit waar gaat maken"
"Ik ben niet de standaard schaaknerd hoor"
"Ben jij XXX?"
"Jij googeled?"
"Ja, ben jij dat?"
"Ja,wat vind je ervan?"
"Succes verder!"
Maar nu ben ik zeker weer kritisch
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:59 schreef Neelix het volgende:
[..]
LOL! Maar die gast is toch veel ouder, jij date alleen toch met jongere mannen?
ben trouwens anderhalf jaargeleden nog door hem van het bord geveegd bij mijn schaakclub waar ik ondertussen geen lid meer van ben...
Jij doet toch niet aan daten en zo? Waarom dan Paiq - om hier mee te kunnen praten ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:03 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
heb me net aangemeld op paiq.. ik kreeg al lachkix bij het aanmelden
Wtf, is dit serieus?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik normaliter ook niet, maar ik kon het even niet laten. Nee, geen stalker genen. Wel een apart msn account om te checken of mannen me écht blokkeren omdat ze een nieuwe vriendin hebben. Want volgens mij liegen ze gewoon tegen me als ze dat zeggen. Want hoe kun je nou in 1 week een nieuwe vriendin krijgen en daar helemaal dol op zijn? Dus dan voeg ik ze nog een keer toe en dan kijk ik hoe ze reageren. Het is werkelijke de droom van iedere man, dat alter ego. En ik email ze natuurlijk een paar keer om te vragen of het nog steeds "aan is' met die vriendin. En als ze niet reageren, dan bel ik op. Of stuur 20 smsjes. En als ik hun adres heb, ga ik gewoon een paar keer langs. Gewoon om te checken of er écht iemand bij ze op de koffie is...
Meen je dat nu?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wtf, is dit serieus?
Dit grenst aan Picardisme gewoon
sarcasme, herken het.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wtf, is dit serieus?
Dit grenst aan Picardisme gewoon
Mag het hopen dat het isquote:
..het is een bijna letterlijke kopie van wat hij laatst schreef, kom op mensen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mag het hopen dat het is
Ken Spirit82 nog niet goed genoeg om haar sarcasme te herkennen...
Als het aan deze video voldoet is het picardisme!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wtf, is dit serieus?
Dit grenst aan Picardisme gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |