OMG wat een uitgebeten veel te overbelichte fotoquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:35 schreef xjoyce het volgende:
Het is hier stil zeg ;p
Nog maar 1 dan, gisteren gemaakt.
[ afbeelding ]
Lightroom.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:39 schreef xjoyce het volgende:
LR?
Ja op mijn scherm vind ik het licht net goed ;p
Zal de volgende keer wat blijer kijkenquote:
Ja dat heb ik expres zo bewerkt, vond hem met wat meer contrast er niet zo leuk uit zien eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:16 schreef doradoradora het volgende:
@pumpkin
Je foto is een beetje woozy, beetje te wazig...ik denk dat je misschien meer contract kan inbrengen waardooor hij interressanter wordt. Ook zo ik meer aandacht focussen op de piercing. Ik vind we dat er een mooie emotie over de foto hangt.
Foto uit een fotoshoot niet zo lang geleden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 03:46 schreef ChickenMan het volgende:
@doradoradora
Ik vind je foto's te grauw en niet echt spannend. Misschien kan je wat met photoshop spelen om iig de kleuren wat meer flair te geven.
1 2 | [url=http://www.flickr.com/photos/metbas/5107339484/]Yara[/url] by [url=http://www.flickr.com/people/metbas/]Met Bas[/url], on Flickr |
quote:Logica hoeft voor mij niet altijd....Vond het leuk hoe deze pic een beetje van de zijknat werd geschoten waardoor je niet perse alles hoefde te zien maar ik kan je opmerking wel snappen.Op maandag 25 oktober 2010 18:14 schreef MetBas het volgende:
@xjoyce: In tegenstelling tot mijn voorgangers vind ik de overbelichting geen storende factor, ik vind het zelfs bijdragen aan de sfeer die je met die foto neerzet.
@The-rock: Leuk portret, alleen vind ik het jammer dat de armen een beetje uit het niets lijken te komen, maar dat is slechts een klein punt van kritiek. Verder leuk!
@pumpkinsoup: Misschien een beetje te wazig inderdaad, maar ergens draagt dat ook wel bij aan de sfeer die je met je foto neerzet. Ben er nog niet helemaal over uit.![]()
@dora: Mwa, weet niet. Vind de foto een beetje te 'gemaakt'. Misschien moet je zelf ook wat meer contrast aanbrengen in je foto's, nu zijn ze (zoals eerder gezegd) wat grauw.
@Xjoyce: Mooi model, goed aangebrachte visagie, enig minpunt vind ik het blik van het model; kon spannender, uitdagender.
@Hilzillah: Mooi.
Nu mijn bijdrage, is niet een studiofoto, het was meer van 'EY, YARA!' en toen draaide ze zich om.![]()
[ ]
Edit: waarom staat ie er nou twee keer? Deze code gebruik ik:
[ code verwijderd ]
Edit 2: Onderste stukje maar weggelaten, nu lijkt hij goed te werken.
quote:Uhm in photoshop wat met de schuifknoppen gespeeldOp woensdag 20 oktober 2010 16:22 schreef Moja het volgende:
Mooie foto Pumpkinsoup. Die wazigheid maakt het juist interessant hoe heb je dat bewerkt? Bovenstaande foto vind ik een beetje te gekunsteld en de kleding storend met de omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |