Dat is inderdaad zo. Ik vind wiet roken zeer onschuldig en XTC zal ook wel 'te doen zijn'. Ik ben niet finaal tégen drugs (integendeel), maar hard-drugs vind ik toch wel iets verontrustends hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:09 schreef Daniel1976 het volgende:
ach van alle harddrugs is xtc de meest onschuldige
Dat wel ja Ghb en drank vallen er eigenlijk ook onderquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:09 schreef Daniel1976 het volgende:
ach van alle harddrugs is xtc de meest onschuldige
Want iedereen die harddrugs gebruikt gaat direct op z'n bek?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zij wil graag op haar bek gaan, dus laat haar lekker op haar bek gaan.
Kan ze alleen maar van leren.
En daarna sta jij klaar om haar helpen op te staan.
Punt!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Want iedereen die harddrugs gebruikt gaat direct op z'n bek?
Datquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Osiris024 het volgende:
Dude , weet je wat voor nacht jij bent misgelopen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef Netsplitter het volgende:
Nee, dat heb je verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:21 schreef Moja het volgende:
Je zegt dat het haar keuze is maar toch neem je het haar kwalijk, vind je dat niet een beetje ovedreven? Als het je zo onrustig maakt moet je je er misschien iets meer in verdiepen voor je een oordeel kan vellen. Een keer wat uitproberen is echt niet zo heel vreemd.
Is toch niet zo'n rare keuze om te besluiten thuis te blijven op die gronden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:37 schreef Moja het volgende:
De enige die de avond heeft verkloot ben jij zelf, dramaqueen.
Tja. Als je nou even over je hoogdravende principes heen was gestapt, dan had je vannacht lekker tegen haar aan kunnen kruipen, aan haar mogen zitten en .. nja, vul maar in.quote:
Je hebt je keuze gemaakt, dat is je goed recht. Maar ga er dan ook niet over zeuren of de schuld bij haar leggen dat ze het te laat van te voren heeft gezegd, beetje flauw.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:39 schreef Ultimatosoup het volgende:
[..]
Is toch niet zo'n rare keuze om te besluiten thuis te blijven op die gronden?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alcohol is pas ook een harddrug.
Daar zat ik dus ook meteen aan te denken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Osiris024 het volgende:
Wat proef ik een hoop rancune in deze postquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:18 schreef JoPiDo het volgende:
fucking hell
die loosers die maar vast blijven klampen aan een meisje
zet haar uit je hoofd en zoek een ander, dat bespaart jullie beide een hoop zorgen
en maak je geen illusies: als ze jou leuk vindt, hadden jullie allang wat gehad, nu houdt ze je alleen maar aan het lijntje
ik moest rancune googlenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat proef ik een hoop rancune in deze post
Als je het niet vertrouwt, was het misschien beter geweest om toch mee te gaan naar dat feest. Kan je ook achter komen met wat voor een figuren ze omgaat en welke effect de XTC op haar heeft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef Ultimatosoup het volgende:
Ik heb geen idee met wat voor 'n figuren ze om gaat. We zijn beide pas begonnen aan een nieuwe studie, nieuwe scholen, nieuwe vrienden. Aangezien ze ook net is gaan roken, wat totaal niet bij haar past, heb ik af en toe mijn twijfels.
En dat de hele avond lang, als er wat speed doorheen zat. Komen is dan voor veel vrouwen namelijk ook een probleem en de tijd vliegt voorbij als je lol hebt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:58 schreef ReWout het volgende:
TS kon zijn vriendin nu echt zo hard nemen hewat een pech voor hem helaas.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:56 schreef DroogDok het volgende:
TS, vraag jezelf af of je een junkie wil daten.....
Stomme beslissing inderdaad. Van jou welteverstaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:29 schreef Ultimatosoup het volgende:
Had namelijk echt heeel erg veel zin in vanavond, en vooral om haar weer te zien. En daar zit ik dan.
Correctie: wat niet past bij het beeld dat jij van haar hebt/had.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef Ultimatosoup het volgende:
Aangezien ze ook net is gaan roken, wat totaal niet bij haar past, heb ik af en toe mijn twijfels.
Het is maar goed `dat je niet weet wat je gemist hebtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:39 schreef Ultimatosoup het volgende:
[..]
Is toch niet zo'n rare keuze om te besluiten thuis te blijven op die gronden?
Waarschijnlijk hetzelfde als op de meeste mensen: ze heeft een heerlijke avond gehad en zich echt fantastisch gevoeld. En alle mensen die bij haar waren, waren ook geweldig en leuk en liefquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Als je het niet vertrouwt, was het misschien beter geweest om toch mee te gaan naar dat feest. Kan je ook achter komen met wat voor een figuren ze omgaat en welke effect de XTC op haar heeft.
Dat dus. Daarbij is het haar eigen keus. Hij is niet haar ouder of voogd, dus dat moet ze allemaal lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als op de meeste mensen: ze heeft een heerlijke avond gehad en zich echt fantastisch gevoeld. En alle mensen die bij haar waren, waren ook geweldig en leuk en lief
Ik heb het idee dat TS (behalve dat hij pissed is dat hij zijn avond heeft laten verzieken) zich ook blind staart op het feit dat XTC onder het kopje hard drugs wordt geschaard. Ja, dat is wat ' men' besloten heeft, maar als je je wat inlees, zul je ontdekken dat XTC bijvooorbeeld een veel minder grote kans heeft op verslaving dan dat jointje dat hij zelf geen enkel probleem vindt!
Dat heeft zij niet gedaan man, je hebt je eigen avond verkloot.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:29 schreef Ultimatosoup het volgende:
[..]
...
Geïrriteerd ben ik niet vanwege het feit dat ze het probeert (daar ben ik enigszins bezorgd om), maar vanwege het feit dat mijn avond een uur voor aanvang verkloot is. ...
Helaas. Waarschijnlijk ligt ze nu in iemand anders zijn bedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:31 schreef ReWout het volgende:
Als ik TS was zou ik haar nu bellen en zeggen dat hij overdreven reageerde en dat je zin hebt om vanmiddag de stad in te gaan met haar.
Wat praat je nou over ze snapt me, duidelijkheid?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:53 schreef Ultimatosoup het volgende:
Hoezo heb ik overdreven gereageerd? Ik heb alleen mijn plannen afgezegd, meer niet, heb d'r niet veroordeeld, heb mijn moraal haar niet opgelegd (wat hier ook al wordt beweerd), ze snapt me, duidelijkheid.
En ja, ik vind sigaretten roken smeriger dan blowen. Want aan sigaretten raak je verslaafd en doe je dagelijks, en blowen niet zo snel. (ik iig niet, misschien net 2 keer in de maand op feestjes ofzo)
Ja waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Helaas. Waarschijnlijk ligt ze nu in iemand anders zijn bed
Dat doe je juist wel, man. Dat is nog steeds een vorm van manipulatie wat jij hebt gedaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:53 schreef Ultimatosoup het volgende:
Hoezo heb ik overdreven gereageerd? Ik heb alleen mijn plannen afgezegd, meer niet, heb d'r niet veroordeeld, heb mijn moraal haar niet opgelegd (wat hier ook al wordt beweerd), ze snapt me, duidelijkheid.
En ja, ik vind sigaretten roken smeriger dan blowen. Want aan sigaretten raak je verslaafd en doe je dagelijks, en blowen niet zo snel. (ik iig niet, misschien net 2 keer in de maand op feestjes ofzo)
Ik ben veul nieuwsgieriger hoe ze de avond is doorgekomen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:53 schreef Ultimatosoup het volgende:
Ja en blowen anno nu kan ook veel meer ellende veroorzaken met 45% THC gehalte.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:51 schreef Cathorax het volgende:
Maar sporadisch gebruik van XTC is imo veel minder erg dan je elk weekend klem zuipen.
Hier ken ik me ook wel in vinden. Het is zelf al niet leuk om een gemengde groep te hebben van de helft alcohol en de helft xtc. Halverwege de avond snapt de ene helft de andere niet meer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen hoor, dat TS het afblaast. Zij is in een hele andere stemming dan hij en zal waarschijnlijk veel naar andere xtc-slikkers trekken. Daarnaast, als je zelf nooit xtc op hebt, snap je niet echt waarom ze zo overdreven aan het doen is.
Dan liever een avondje waar je allebei nuchter bent, of in ieder geval in dezelfde stemming.
Dat vind ik ook. Het zegt ook wel iets over haar prioriteiten. Maar het is aan ts om te bepalen wat ermee te doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:46 schreef donzine het volgende:@ de mensen die niet alles gelezen hebben.
Ik vind je bezorgdheid geheel gegrond, niet omdat ze xtc gaat proberen, maar omdat je aangeeft dat ze (blijkbaar) nogal beïnvloedbaar is.
Hoop voor je(en haar) dat ze een beetje sterk in d'r schoenen staat en zich niet (te ver) mee laat trekken door die "slechte" vrienden.
Wat hij zegt. Een avond stappen met een dame krols van de xtc, en dat sla je af?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Osiris024 het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om te begrijpen dat sommige mensen daar wel, en sommige daar geen behoefte aan hebben? =__=quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:29 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Een avond stappen met een dame krols van de xtc, en dat sla je af?
De arrogantiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:19 schreef Ultimatosoup het volgende:
Ik weet zeker wat wel en niet bij haar past. Ik ken haar erg goed, ik heb het gevoel alsof mensen hier de helft maar lezen.
Ik ben al een half jaar op haar verliefd, zij weet dat ook al een half jaar. We hebben zo onze momenten gehad, en zijn nog steeds erg close. Waar ik bang voor ben is dat deze nieuwe 'uitprobeer-fase' (waar ik helemaal ok mee ben) aan haar opgelegd is door haar nieuwe omgeving. Namelijk haar nieuwe studie, en de daarbij behorende nieuwe vrienden. Als het dus niet uit haarzelf komt vind ik dit een beetje verontrustend.
Semi-identiteitscrisis zeg maar.
Ja, weet je wel hoe mensen zijn op XTC?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:31 schreef Ultimatosoup het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om te begrijpen dat sommige mensen daar wel, en sommige daar geen behoefte aan hebben? =__=
Nou ja, het hoeft natuurlijk helemaal niet met seks geeindigd te zijn. Bovendien vind ik dat een heel slecht argument, dat ze misschien wel geil zou zijn geworden en met een ander aan de haal gegaan. Of dat hij nu zijn slag had kunnen slaan, wat betreft seks. Juist niet, imo, maar juist het samenzijn, het intense daarvan, dat zou zo geweldig zijn geweest om samen voor het eerst te doen. Maar goed, het feit dat TS niets in xtc ziet, vind ik eigenlijk niet eens het probleem, dat is gewoon zijn mening en daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, weet je wel hoe mensen zijn op XTC?! Als je verliefd op een meisje bent wil je haar niet in een geile staat van extase meemaken?
.
hij had in ieder geval lekker kunnen tongenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:05 schreef donzine het volgende:
Die nacht had ook helemaal niet zo gezellig kunnen zijn, aangezien je je nogal uitgeput/naar de klote voelt als je space is afgelopen.. Denken jullie daar niet aan ofzo? Of denken jullie dat ze de hele nacht door zou spacen.Neem aan dat ze niet naar huis zou gaan als ze nog niet "nuchter" is.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:01 schreef badtripbob het volgende:
Als je een pil neem wordt je gewoon botergeil, das gewoon lekker. Wat betekent house nou voor jou?
Als ze daar zin in had... aangezien d'r kaken/tong/wangen waarschijnlijk nogal pijn doen van het kouwenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:14 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
hij had in ieder geval lekker kunnen tongen
Mja, en voor hetzelfde geld bijt ze opeens je tong erafquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:47 schreef donzine het volgende:
[..]
Als ze daar zin in had... aangezien d'r kaken/tong/wangen waarschijnlijk nogal pijn doen van het kouwen
Zoenen op XTCquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:47 schreef donzine het volgende:
[..]
Als ze daar zin in had... aangezien d'r kaken/tong/wangen waarschijnlijk nogal pijn doen van het kouwen
eensquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zoenen op XTCWie heeft daar nou geen zin in
Die pijn heb ik alleen erna tijdens heb ik geen last ervan, behalve dat het steeds beweegt en zo.
Ze doet een andere studie op d'r 14e?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:19 schreef Ryon het volgende:
Als ze veertien is, is ze inderdaad slecht bezig.
Wat klinkt dat eng controlerend stalker-achtig ... "Ik laat het haar proberen" ...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:05 schreef Ultimatosoup het volgende:
ze is nog jong. Ik laat het haar proberen, het is haar eigen keuze. Maar toch voel ik me er erg ongemakkelijk bij, we zijn enorm close en ik maak me best zorgen. (sinds ze op haar nieuwe school zit is ze ook al sigaretten gaan roken, bah)
Ja, want iedereen heeft er behoefte aan. Alleen niet iedereen weet dat..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:31 schreef Ultimatosoup het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om te begrijpen dat sommige mensen daar wel, en sommige daar geen behoefte aan hebben? =__=
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat klinkt dat eng controlerend stalker-achtig ... "Ik laat het haar proberen" ...
Voorlopig heb jij gewoon niks te bepalen wat dat meisje wél of niet _mag_ doen en ik zou ook maar ophouden met net doen alsof jij dat moet gaan bepalen.
Ik heb de indruk dat waarschijnlijk het grootste probleem is dat dat meisje gewoon zélf haar eigen weg gaat. En zich niet door jou laat vertelllen 'wat ze mag doen'... als ze nl. een joint mét je rookt is het opeens wél 'prima', maar als ze gewoon sigaretten rookt doe je net alsof dat verschrikkelijk is.
Als je dik in de friendzone wil blijven moet je dat doen iddquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef Netsplitter het volgende:
Identiteitscrisis?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:19 schreef Ultimatosoup het volgende:
Ik weet zeker wat wel en niet bij haar past. Ik ken haar erg goed, ik heb het gevoel alsof mensen hier de helft maar lezen.
Ik ben al een half jaar op haar verliefd, zij weet dat ook al een half jaar. We hebben zo onze momenten gehad, en zijn nog steeds erg close. Waar ik bang voor ben is dat deze nieuwe 'uitprobeer-fase' (waar ik helemaal ok mee ben) aan haar opgelegd is door haar nieuwe omgeving. Namelijk haar nieuwe studie, en de daarbij behorende nieuwe vrienden. Als het dus niet uit haarzelf komt vind ik dit een beetje verontrustend.
Semi-identiteitscrisis zeg maar.
Idd, ik vind een deel van het leuke van feesten, het zien van zoveel gelukkige mensen door de drugs en sfeer. Hoe mensen naar je glimlachen als ze zien dat je waus bent omdat ze weten dat je je goed voelt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:53 schreef julian6 het volgende:
17 jarige vriendin van mij wil ook experimenteren en ik voorzie haar meer dan graag met de middelenGod wat was ik gelukkig de 1e week nadat ik XTC had gebruikt, mag iedereen meemaken van mij.
Pep en speed (bedoel je niet coke? Pep is toch speed?) heb ik wel een hele andere mening over. Jongens die sporadisch XTC gebruikten heb ik bij (met name)coke toch wel overboord zien gaan. Errug verslavend, natuurlijk weer afhankelijk van de persoon maar coke staat niet voor niets te boek als 1 van de meest verslavende drugs.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef mafkees01 het volgende:
Tja, ten eerste ben je enorm stom geweest TS maar dat begrijp je denk ik zelf nu ook wel.
XTC is niet zo erg als GHB qua seksulatiteit. XTC is vrij onschadelijk en kan voor een leuke sfeer zorgen. Het enige wat je hebt voorkomen dat in je voordeel is, is het feit dat jij er geen kloot aan had gevonden als nuchtere, terwijl de andere het fokking naar hun zin hadden.
Daarnaast, de eerste keer XTC is best spannend en je hebt dan iemand nodig die je vertrouwd en gerust stelt. Als je nou even wikipedia had gelezen, dan had je ook wel begrepen dat jij dat had moeten doen!
Je had haar gerust moeten stellen en moeten knuffelen. Als zij flink zit te spacen zal ze dit enorm waarderen!
Dit was dus een heel goed moment geweest om dichter bij haar te komen.. Maargoed, dat heb je niet gedaan..
Lees je eens in in XTC. Het is niet zo schadelijk als men beweert, net zoals pep en speed dat niet is (ondanks dat je het moet snuiven, en dus 10000x erger lijkt). Als ze over coke of heroine begint zou ik haar lekker laten gaan... maar XTC? neehoor, logisch dat iemand dat een keer wil proberen..
Nee, dat meisje zit nu aan de heroïne en crack in een junkpand. Ze is immers aan de harddrugs begonnen, dan gaat het snel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik vraag me af of TS het meisje al heeft gesproken inmiddels.
Nouja, volgens mij zit er wel verschil in pep en speed. Hier wordt het door elkaar gebruikt in zo'n space spack.. Coke daarentegen is erg verslavend. Hier wordt dat gelukkig ook niet gebruikt. Wanneer men aan de coke en heroïne gaat zou ik mij zorgen maken.. De mensen die ik ken die coke gebruiken zeggen zelf ook altijd: begin er niet aan! het is enorm verslavend.. Zou niet weten wat het effect is, evenmin van GHB of heroine oid. Houd het af en toe bij XTC bij feesten oid, maar verder niet.. Geen behoefte aan en MDMA is gewoon voor de beleving op dat moment.. Daarna doe ik weer 2 maanden niets en ben ik weer druk bezig met de studiequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:18 schreef Cathorax het volgende:
[..]
Pep en speed (bedoel je niet coke? Pep is toch speed?) heb ik wel een hele andere mening over. Jongens die sporadisch XTC gebruikten heb ik bij (met name)coke toch wel overboord zien gaan. Errug verslavend, natuurlijk weer afhankelijk van de persoon maar coke staat niet voor niets te boek als 1 van de meest verslavende drugs.
Coke valt in de middencategorie. De gevaarlijkste drugs zijn alcohol, tabak, heroïne, crystal-meth, religie en geld/macht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:18 schreef Cathorax het volgende:
coke staat niet voor niets te boek als 1 van de meest verslavende drugs.
Waarop is dat gebaseerd? Ik zie drugsfanaten altijd schreeuwen dat alcohol zo gevaarlijk is maar als je kijkt naar het aantal mensen dat het gebruikt en het percentage daarvan dat gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij denk ik dat het geen reet voorstelt vergeleken met coke en een hoop andere drugs.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Coke valt in de middencategorie. De gevaarlijkste drugs zijn alcohol, tabak, heroïne, crystal-meth, religie en geld/macht.
Het is maar wat je normaal noemt. 800.000 probleemgebruikers waarvan 300.000 echte alcoholisten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarop is dat gebaseerd? Ik zie drugsfanaten altijd schreeuwen dat alcohol zo gevaarlijk is maar als je kijkt naar het aantal mensen dat het gebruikt en het percentage daarvan dat gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij denk ik dat het geen reet voorstelt vergeleken met coke en een hoop andere drugs.
Ik denk dat mensen beter functioneren op coke dan op alcohol hoor. Van coke worden mensen tenminste productiever.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarop is dat gebaseerd? Ik zie drugsfanaten altijd schreeuwen dat alcohol zo gevaarlijk is maar als je kijkt naar het aantal mensen dat het gebruikt en het percentage daarvan dat gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij denk ik dat het geen reet voorstelt vergeleken met coke en een hoop andere drugs.
Ja, tot ze paranoide zijn geworden, daarna durven ze hun huis niet meer uit.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 02:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen beter functioneren op coke dan op alcohol hoor. Van coke worden mensen tenminste productiever.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Osiris024 het volgende:
Right, geloof je het zelf of praat je het alleen goed omdat je zelf van een lijntje houd?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Coke valt in de middencategorie. De gevaarlijkste drugs zijn alcohol, tabak, heroïne, crystal-meth, religie en geld/macht.
Ken er nog zo één. Nu meer dan 50K schuld. Huis gedwongen verkocht koste hem ook 15K. Auto opgehaald door belastingdienst. Was freelancer met top salaris (12K per maand). Maar was overal pleite na zijn eerste uitbetaling. Heeft mij ook nog eens 2,5K gekost vanwege niet nagekomen afspraken (dat was voor dat ik dat wist).quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Right, geloof je het zelf of praat je het alleen goed omdat je zelf van een lijntje houd?
ex-Maatje van me zit momenteel onder de coke, hij heeft 4000 euro achterstand op zijn hypotheek, heeft zijn auto van zijn zaak verkocht, werkt inmiddels niet meer (ja zwart voor zijn snuif) en heeft al het contact met zijn familie verbroken omdat ze lastig waren. Daarnaast heeft ie leningen overal uitstaan. Als iets je leven verkut dan is het coke wel, nooit meer voor mij.
Dan haten we wel op coke omdat er geen fuck aan is, ok ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:27 schreef eleusis het volgende:
Niet op coke gaan haten omdat je boy problemen heeft met prioriteiten.
Niks mis met thuis werken. Telewerken is heel modern, waarschijnlijk uitgevonden door een alcoholist.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, tot ze paranoide zijn geworden, daarna durven ze hun huis niet meer uit.
Idd, je voelt wel hoe verslavend het is maar of het het echt waard is... Ik vind van niet. Liever pepquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan haten we wel op coke omdat er geen fuck aan is, ok ?
Die ze net kent sinds ze op een nieuwe school zit. Even kijken, het schooljaar is sinds een maandje weer begonnen. Niet echt bekenden of wel?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:27 schreef eNGine10 het volgende:
Vreemden? Voor TS ja, voor dat meisje zelf zijn het schoolgenoten.
Met introductie erbij bijna 2 maandenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Die ze net kent sinds ze op een nieuwe school zit. Even kijken, het schooljaar is sinds een maandje weer begonnen. Niet echt bekenden of wel?
Iemand leer je toch wel kennen na 6 maanden of een jaar, 2 maanden kan er nogsteeds een creep tussen zitten die denkt: Effe mijn pik erin steken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met introductie erbij bijna 2 maandenNiet echt vreemden of wel? En als je iemand een maand bijna dagelijks ziet vind ik dat ook geen vreemde meer hoor.
Daar heb je gelijk in. Maar xtc is volgens mij niet echt een rapedrug en met normaal gebruik kun je nog prima keuzes maken. Stel dat ze met iemand naar bed gaat, moet je niet de drugs de schuld geven.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:10 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Iemand leer je toch wel kennen na 6 maanden of een jaar, 2 maanden kan er nogsteeds een creep tussen zitten die denkt: Effe mijn pik erin steken.
Mwa, niet helemaal. De keer dat ik X gebruikte zat een homo aan me, dit had ik niet door omdat ik te diep aan het gaan was. Gelukkig was mijn toenmalige ex er die zijn hand uit mijn lies wist te vissen voordat mijn edele delen voor eeuwig bedoezeld werden. Nu zou ik zeker niet geassraped worden, maar je hebt alles een stuk minder door.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar xtc is volgens mij niet echt een rapedrug en met normaal gebruik kun je nog prima keuzes maken. Stel dat ze met iemand naar bed gaat, moet je niet de drugs de schuld geven.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal. De keer dat ik X gebruikte zat een homo aan me, dit had ik niet door omdat ik te diep aan het gaan was. Gelukkig was mijn toenmalige ex er die zijn hand uit mijn lies wist te vissen voordat mijn edele delen voor eeuwig bedoezeld werden.
Eerlijk: Weet het niet, normaal voel je toch wel dat iemand met zijn hand van je knie omhoog gaat: Helemaal niets gevoeld toen. En had anderhalf pil op, meer dan ik normaal deed.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Maar had je het ook niet gemerkt als die homo verder was gegaan? Bij nee, ging je hard?
Ga je weer met je ex nu dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn toenmalige ex er die zijn hand uit mijn lies wist te vissen voordat mijn edele delen voor eeuwig bedoezeld werden.
quote:XTC is dus kennelijk niet zo onschuldig voor jou.Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Aneurism het volgende:
Daarnaast kan ik aan TS melden dat XTC redelijk onschuldig is, maar wat ik helemaal een kutstreek van je vind is dat je dat meisje met vreemden laat gebruiken. Wie weet wat er allemaal afspeelt, zoals mensen al zeggen: Je kan behoorlijk geil worden van de X, als er 1 flippo tussen zit die daar misbruik van wilt maken: Niemand die hem stopt.
quote:...dude, you are twisted.Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef Perquisite het volgende:
Je hebt wel wat gemist zeg, als het meisje waar je verliefd op bent XTC gaat nemen MOET je daar gewoon bij zijn, ze zal je om je nek springen en de hele tijd willen knuffelen en met je willen dansen en chillen. De dagen erna zal ze dan een verliefd gevoel voor jou overhouden, als ze niet echt verliefd op je is zal dit wel verdwijnen, maar het kan ook zo zijn dat ze hierdoor door gaat krijgen dat ze ECHT wat voor je voelt!
quote:Kan toch? TS zegt dat het een net niet situatie was. Misschien moet ze alleen nog beseffen dat TS eigenlijk een hele leuke jongen is?
quote:Gewoon met een hakbijl op je hoofd gaan liggen...HAKKEUHOp zaterdag 16 oktober 2010 10:01 schreef badtripbob het volgende:
Als je een pil neem wordt je gewoon botergeil, das gewoon lekker. Wat betekent house nou voor jou?
quote:Precies,Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef Netsplitter het volgende:
quote:tja.. dat kan ookOp woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef Perquisite het volgende:
Je hebt wel wat gemist zeg, als het meisje waar je verliefd op bent XTC gaat nemen MOET je daar gewoon bij zijn, ze zal je om je nek springen en de hele tijd willen knuffelen en met je willen dansen en chillen. De dagen erna zal ze dan een verliefd gevoel voor jou overhouden, als ze niet echt verliefd op je is zal dit wel verdwijnen, maar het kan ook zo zijn dat ze hierdoor door gaat krijgen dat ze ECHT wat voor je voelt!
quote:Misschien als ze knetterhard gaat en een opstapje over het hoofd zietOp woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef Perquisite het volgende:
Op der bek zal ze sowieso niet gaan dus daar heb je niks aan...
quote:Of als ze denkt een tafel te zien die er niet is, wilt er tegen aan leunen en op d'r bek gaat.Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Misschien als ze knetterhard gaat en een opstapje over het hoofd ziet [ afbeelding ]
quote:Whehehe, mijn ex zag ooit dansplateaus die er niet waren. Zijn maat had dezelfde hallucinatie.Op woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Of als ze denkt een tafel te zien die er niet is, wilt er tegen aan leunen en op d'r bek gaat.
quote:ik drink al 20 jaar elke dag een kratje pils 7 dagen per week en ik heb nergens last van heyOp vrijdag 15 oktober 2010 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alcohol is pas een harddrug.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef Netsplitter het volgende:
quote:Je kan idd hard vallen! Gelukkig valt de klap mee als je wat op hebtOp woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook eens flink gestruikeld over een stapel pillen hoor
quote:Haha, het is wel een succes hoorOp woensdag 20 oktober 2010 23:54 schreef Daniel1976 het volgende:
Na alle positieve berichten over xtc wil ik één hele kleine kanttekening maken.
Tongzoenen met xtc is minder succes
(au)
quote:Hoe je het voor elkaar krijgt met die droge bek, het is me een raadsel.Op woensdag 20 oktober 2010 23:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Haha, het is wel een succes hoor! Alleen moet je dan niet op iemands tong bijten oid nee
quote:Ik snap wel dat hij ervoor kiest er niet bij te willen zijn als ze het gebruikt, persoonlijk zou ik dat ook niet willen.Op donderdag 21 oktober 2010 00:26 schreef Maress het volgende:
Ik vind het overdreven! Als zij het wilt moet je het haar vooral laten doen.
drugs en alcohol zijn echt niet het einde van de wereld!
Zelf heb ik om mijn 16de een keertje cocaine gesnoven, en ik vind dat je alles een keer moet proberen.
Ook ik drink elk weekend alcohol en dan niet 1 of 2 glaasjes en alsnog doe ik met gemak vwo..
Dus ik vind dit maar een beetje gezeik!
Laat haar het gewoon proberen en doe er niet zo moeilijk over!
Maak er pas een probleem van als ze vaker gaat gebruiken.
quote:En dat is op zich geen grote ramp als ze maar niet gaan roepen dat je straffeloos elke weekend een pil of 2 kan poppen. Bewaar zoiets dan voor de grote feesten, anders wordt het zo... gewoontjes.Op donderdag 21 oktober 2010 00:58 schreef badtripbob het volgende:
Dit topic is ook best wel gekaapt door pro-xtcfok!ers
quote:Dat is nog niet het erge, de dip wordt steeds erger met een depressie als gevolg. Maar met af en toe mdma is niks misOp donderdag 21 oktober 2010 01:16 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
En dat is zich geen grote ramp als ze maar niet gaan roepen dat je straffeloos elke weekend een pil of 2 kan poppen. Bewaar zoiets dan voor de grote feesten, anders wordt het zo... gewoontjes.
quote:???Op woensdag 20 oktober 2010 23:54 schreef Daniel1976 het volgende:
Na alle positieve berichten over xtc wil ik één hele kleine kanttekening maken.
Tongzoenen met xtc is minder succes
(au)
quote:Dat dus. Zo geil wordt ze niet snel meer.Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Osiris024 het volgende:
quote:Ze gaat een nieuwe fase in haar leven in, en er verandert een hoop. Ze is eindelijk van haar stoffige vrienden af en gaat lekker roken. Misschien deed ze dat al wel vaker stiekem, maar aangezien haar 'vrienden' dat afkeurden, waren die niet op de hoogte. Nu wordt er niet meer over geoordeeld, en kan het wat meer openbaar. Beetje speculatief, maar ik kan het me goed voorstellen.Op woensdag 20 oktober 2010 23:49 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat dan weer wel zorgelijk is, is dat ze beïnvloedbaar is. Roken e.d. vind ik wel heel wat anders aangezien dat ook echt bewezen lichamelijk verslavend is (en XTC dus niet). Maar dat ze beïnvloedbaar is, wil misschien ook wel zeggen dat jij juist en positieve invloed op haar kan hebben.
quote:Inderdaad.Op donderdag 21 oktober 2010 01:00 schreef Catbert het volgende:
Wel wiet roken maar een meid die een keer XTC wil proberen afblazen. Hypochriet
quote:Je hebt 2 opties: Je krijgt een afterglow(Wat vaak in het begin alleen is) je krijgt een dip: serotonine tekort.Op maandag 25 oktober 2010 12:16 schreef Rpol het volgende:
Heel de week nog in een roes en verliefd zijn... Damn dan heb ik verkeerde pilletjes gehad die paar keer dat ik xtc heb gebruikt want ik werd er altijd vet down van de dagen erna.
quote:dat dusOp vrijdag 15 oktober 2010 22:40 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dat je er onnodig een drama van maakt, TS. Dus ze experimenteert een klein beetje op dit moment. Gaat wel over. En zo niet, dan kun je alsnog besluiten om de stekker eruit te trekken.
quote:Oh, vermoedelijk. Alleen maar propaganda, mensen, loop maar door.BILTHOVEN - Het aantal jongeren vanaf 13 jaar dat vergiftigd raakt door partydrugs als GHB en andere middelen, zit in de lift. Vorig jaar werden 268 gevallen gemeld tegen 214 een jaar eerder.
Dat hebben het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en het Nationaal Vergiftigingen Informatie Centrum (NVIC) maandag gemeld.
Paddo's
Het aantal gemelde vergiftigingen als gevolg van het eten van hallucinogene paddestoelen (paddo's) is voor het tweede jaar op rij flink gedaald. Het ging vorig jaar om veertien meldingen, tegen 57 in 2008 en 67 in 2007. Volgens het RIVM en het NVIC komt dat vermoedelijk door het verbod op de verkoop van paddo's dat sinds 1 december 2008 van kracht is.
quote:Vermeld ook erbij om wat voor jongeren het gaat dan.. komen ze uit probleemgezinnen, groeien ze op in probleemwijken kortom zijn het probleemjongeren?Op maandag 25 oktober 2010 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
WORD WAKKER MENSEN VAN DRUGS GA JE DOOOOOOOOOOODDDD!!!!!
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/1038081/2010/10/25/Meer-vergiftigingen-door-partydrugs.dhtml
[..]
Oh, vermoedelijk. Alleen maar propaganda, mensen, loop maar door.
quote:TS heeft z'n principes aan de kant gezet en besloot indruk op haar te maken door een paar pillen te knallen... Uiteindelijk is hij schuimbekkend naar het ziekenhuis afgevoerd en die chick ligt nu bovenop een of andere spierbundel die ook weleens een pilletje knalt, maar wél weet hoe ermee om te gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |