quote:XTC is dus kennelijk niet zo onschuldig voor jou.Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Aneurism het volgende:
Daarnaast kan ik aan TS melden dat XTC redelijk onschuldig is, maar wat ik helemaal een kutstreek van je vind is dat je dat meisje met vreemden laat gebruiken. Wie weet wat er allemaal afspeelt, zoals mensen al zeggen: Je kan behoorlijk geil worden van de X, als er 1 flippo tussen zit die daar misbruik van wilt maken: Niemand die hem stopt.
quote:...dude, you are twisted.Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef Perquisite het volgende:
Je hebt wel wat gemist zeg, als het meisje waar je verliefd op bent XTC gaat nemen MOET je daar gewoon bij zijn, ze zal je om je nek springen en de hele tijd willen knuffelen en met je willen dansen en chillen. De dagen erna zal ze dan een verliefd gevoel voor jou overhouden, als ze niet echt verliefd op je is zal dit wel verdwijnen, maar het kan ook zo zijn dat ze hierdoor door gaat krijgen dat ze ECHT wat voor je voelt!
quote:Kan toch? TS zegt dat het een net niet situatie was. Misschien moet ze alleen nog beseffen dat TS eigenlijk een hele leuke jongen is?
quote:Gewoon met een hakbijl op je hoofd gaan liggen...HAKKEUHOp zaterdag 16 oktober 2010 10:01 schreef badtripbob het volgende:
Als je een pil neem wordt je gewoon botergeil, das gewoon lekker. Wat betekent house nou voor jou?
quote:Precies,Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zij wil graag op haar bek gaan, dus laat haar lekker op haar bek gaan.
Kan ze alleen maar van leren.
En daarna sta jij klaar om haar helpen op te staan.
quote:tja.. dat kan ookOp woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef Perquisite het volgende:
Je hebt wel wat gemist zeg, als het meisje waar je verliefd op bent XTC gaat nemen MOET je daar gewoon bij zijn, ze zal je om je nek springen en de hele tijd willen knuffelen en met je willen dansen en chillen. De dagen erna zal ze dan een verliefd gevoel voor jou overhouden, als ze niet echt verliefd op je is zal dit wel verdwijnen, maar het kan ook zo zijn dat ze hierdoor door gaat krijgen dat ze ECHT wat voor je voelt!
quote:Misschien als ze knetterhard gaat en een opstapje over het hoofd zietOp woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef Perquisite het volgende:
Op der bek zal ze sowieso niet gaan dus daar heb je niks aan...
quote:Of als ze denkt een tafel te zien die er niet is, wilt er tegen aan leunen en op d'r bek gaat.Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Misschien als ze knetterhard gaat en een opstapje over het hoofd ziet [ afbeelding ]
quote:Whehehe, mijn ex zag ooit dansplateaus die er niet waren. Zijn maat had dezelfde hallucinatie.Op woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Of als ze denkt een tafel te zien die er niet is, wilt er tegen aan leunen en op d'r bek gaat.
quote:ik drink al 20 jaar elke dag een kratje pils 7 dagen per week en ik heb nergens last van heyOp vrijdag 15 oktober 2010 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alcohol is pas een harddrug.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zij wil graag op haar bek gaan, dus laat haar lekker op haar bek gaan.
Kan ze alleen maar van leren.
En daarna sta jij klaar om haar helpen op te staan.
quote:Je kan idd hard vallen! Gelukkig valt de klap mee als je wat op hebtOp woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook eens flink gestruikeld over een stapel pillen hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |