abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87754167
Goed van je, TS! Het leven draait niet alleen om seks! ^O^
pi_87757443
Ultimatosoup ik denk dat je even niet moet denken in soft- of harddrugs termen, meer iedere drug afzonderlijk... want zoals al gezegd is, is xtc niet zo schadelijk als je vermoedelijk vermoedt.

Maar goed ik ken haar niet en weet niet wat voor een persoonlijkheid ze heeft. Ik spreek soms mensen die iedere week er 1 2 of 3 pillen in gooien, daar word je niet gezond van. Daarnaast zijn er ook weer mensen die wel weten waar ze mee bezig zijn en het bij één keer per 3 maanden laten. Ik heb dat zelfs liever dan een vriendin die helemaal nooit xtc neemt.
pi_87764017
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Aneurism het volgende:
Daarnaast kan ik aan TS melden dat XTC redelijk onschuldig is, maar wat ik helemaal een kutstreek van je vind is dat je dat meisje met vreemden laat gebruiken. Wie weet wat er allemaal afspeelt, zoals mensen al zeggen: Je kan behoorlijk geil worden van de X, als er 1 flippo tussen zit die daar misbruik van wilt maken: Niemand die hem stopt.
XTC is dus kennelijk niet zo onschuldig voor jou.

Damn, zo erg ben ik nooit van de wereld geweest.
pi_87764055
Jezus, wat ben jij een zeikerd zeg..!
pi_87764088
Oh, en XTC? _O_

En de eerste keer XTC? _O_ O_ :9 :9
pi_87768720
Je hebt wel wat gemist zeg, als het meisje waar je verliefd op bent XTC gaat nemen MOET je daar gewoon bij zijn, ze zal je om je nek springen en de hele tijd willen knuffelen en met je willen dansen en chillen. De dagen erna zal ze dan een verliefd gevoel voor jou overhouden, als ze niet echt verliefd op je is zal dit wel verdwijnen, maar het kan ook zo zijn dat ze hierdoor door gaat krijgen dat ze ECHT wat voor je voelt!
pi_87768836
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef Perquisite het volgende:
Je hebt wel wat gemist zeg, als het meisje waar je verliefd op bent XTC gaat nemen MOET je daar gewoon bij zijn, ze zal je om je nek springen en de hele tijd willen knuffelen en met je willen dansen en chillen. De dagen erna zal ze dan een verliefd gevoel voor jou overhouden, als ze niet echt verliefd op je is zal dit wel verdwijnen, maar het kan ook zo zijn dat ze hierdoor door gaat krijgen dat ze ECHT wat voor je voelt!
...dude, you are twisted.
Doe eens lief!
pi_87768957
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

...dude, you are twisted.
Kan toch? TS zegt dat het een net niet situatie was. Misschien moet ze alleen nog beseffen dat TS eigenlijk een hele leuke jongen is?
pi_87769264
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 10:01 schreef badtripbob het volgende:
Als je een pil neem wordt je gewoon botergeil, das gewoon lekker. Wat betekent house nou voor jou?
Gewoon met een hakbijl op je hoofd gaan liggen...HAKKEUH :D
pi_87769305
Kerel, als je was meegegaan hadden jullie de hele avond in elkaars haren gehangen, woest lopen zoenen en weet ik al wat. En ze was absoluut nog veel meer van je gaan houden dan ze nu doet. XTC heeft meer positieve dan negatieve invloeden de eerste keer hoor.. Alleen daarna wel zorgen dat ze maat houdt.

Edit: niet op een psycho manier bedoeld. Maar door haar zo lomp af te wijzen zal ze je niet leuker gaan vinden.. Tijdens een XTC-trip worden al je gevoelens enorm versterkt, en kunnen zelfs de kleinste dingetjes (iemand die een beetje onaardig tegen je doet, iets kwijtraken) een enorme impact op je hebben.
pi_87769882
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zij wil graag op haar bek gaan, dus laat haar lekker op haar bek gaan.
Kan ze alleen maar van leren. :)
En daarna sta jij klaar om haar helpen op te staan.
Precies, ^O^
pi_87769940
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef Perquisite het volgende:
tja.. dat kan ook -O-
pi_87770255
Op der bek zal ze sowieso niet gaan dus daar heb je niks aan...
pi_87770678
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef Perquisite het volgende:
Op der bek zal ze sowieso niet gaan dus daar heb je niks aan...
Misschien als ze knetterhard gaat en een opstapje over het hoofd ziet
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2010 @ 21:24:26 #140
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_87770849
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Hagelkaas het volgende:

[..]

Misschien als ze knetterhard gaat en een opstapje over het hoofd ziet [ afbeelding ]
Of als ze denkt een tafel te zien die er niet is, wilt er tegen aan leunen en op d'r bek gaat.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:05:19 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87772944
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Of als ze denkt een tafel te zien die er niet is, wilt er tegen aan leunen en op d'r bek gaat.
Whehehe, mijn ex zag ooit dansplateaus die er niet waren. Zijn maat had dezelfde hallucinatie.
Resistance is futile.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 22:35:59 #142
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_87774791
Nou, ook XTC kan verkeerd gebruikt of door de verkeerde personen gebruikt worden, maar bij het zien van de topic titel dacht ik eigenlijk aan een heroine shot.

Ik ken dat meisje niet, maar tenzij ze enorm veslavingsgevoelig is of zeer labiel, en dat blijkt niet uit je post, zou ik me er niet al te druk over maken dat ze een keer een XTC-pilletje slikt.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  Eindredactie Games woensdag 20 oktober 2010 @ 22:37:53 #143
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_87774869
tegen roken, maar wel wiet gebruiken :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_87775066
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Alcohol is pas een harddrug.
ik drink al 20 jaar elke dag een kratje pils 7 dagen per week en ik heb nergens last van hey
pi_87775078
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef Netsplitter het volgende:
Zij wil graag op haar bek gaan, dus laat haar lekker op haar bek gaan.
Kan ze alleen maar van leren. :)
En daarna sta jij klaar om haar helpen op te staan.
:')

omdat ze xtc gebruikt? :')
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_87775108
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:42 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

:')

omdat ze xtc gebruikt? :')
Nou, ik ben ook eens flink gestruikeld over een stapel pillen hoor :(
pi_87775259
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef julian6 het volgende:

[..]

Nou, ik ben ook eens flink gestruikeld over een stapel pillen hoor :(
Je kan idd hard vallen! Gelukkig valt de klap mee als je wat op hebt :P
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  woensdag 20 oktober 2010 @ 23:05:55 #148
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_87776148
Episch topic.
Die chick ben je kwijt man, ga terug naar je moeder.
Are these the nazis, Walter?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 23:49:19 #149
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87777630
Volgens mij kun jij het beste eventjes wat informatie zoeken over XTC, kijken of het nu wel echt zo erg slecht voor je is als je mama en papa zeggen ;).

Vervolgens kun je haar tips geven, zorgen dat ze het slim gebruikt. Wie weet wil je het ook wel eens proberen als je weet wat het echt is, hoe het werkt etc. En dan ga je echt een heerlijke avond beleven *; . Als je het niet wilt proberen, ook prima want dat moet je zelf weten. Maar voor je oordeelt over haar keuze zou ik eens even wat bronnen raadplegen ;).

Wat dan weer wel zorgelijk is, is dat ze beïnvloedbaar is. Roken e.d. vind ik wel heel wat anders aangezien dat ook echt bewezen lichamelijk verslavend is (en XTC dus niet). Maar dat ze beïnvloedbaar is, wil misschien ook wel zeggen dat jij juist en positieve invloed op haar kan hebben. Mocht dat niet zo zijn, is het misschien niet het juiste meisje voor je.

Succes dermee :)
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  woensdag 20 oktober 2010 @ 23:54:40 #150
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_87777776
Na alle positieve berichten over xtc wil ik één hele kleine kanttekening maken.
Tongzoenen met xtc is minder succes
(au)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')