Hey Fokkers!
Heb hier een half jaar geleden gepost over een meisje waar ik verliefd op was (en nog ben).
Het was uiteindelijk een net-niet situatie, en na wat mooie momenten ben ik toch min of meer gefriendzoned.
We trekken nog steeds vaak op, en ik vind haar nog steeds geweldig.
Vorige week ontstonden er toch weer vonken, en nu van HAAR kant, geweldig! Ik was aardig op weg om af te kicken maar ben nu natuurlijk weer verliefd.
Vandaag stond een feest op de planning en daarna een nacht bij haar doorbrengen. Ik kon niet wachten om haar weer te zien, want het voelt weer zo goed. Als de eerste dagen, het prille verliefd zijn.
Maar nu net, net voordat ik wilde vertrekken, biechtte ze over msn iets op. Ik moest weten dat ze vanavond 'wat gaan gebruiken' voordat ze naar het feest gingen. Blij dat ze het eerlijk heeft gezegd, ze bleek XTC te gaan nemen.
Nou ben ik vorige week nog gezellig met haar stoned geworden. We rookte een jointje en het was lachen-gieren-brullen, niets mis mee, geweldige avond! Maar harddrugs vind ik toch echt een stap verder.
Ik heb mijn plannen met haar dus als statement gecancelled, en zij respecteerde dat. Ze wilde het proberen, ze is nog jong. Ik laat het haar proberen, het is haar eigen keuze. Maar toch voel ik me er erg ongemakkelijk bij, we zijn enorm close en ik maak me best zorgen. (sinds ze op haar nieuwe school zit is ze ook al sigaretten gaan roken, bah)
Bovenal vind ik toch dat mijn avond nogal verpest is en dat neem ik haar in zekere zin kwalijk. Ik snap dat ze het wil proberen, maar ik zie een patroon dat me onrustig maakt.
Hoe pak ik dit aan? Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren!
(TL:DR= Meisje lijkt me eindelijk leuk te vinden maar probeert nu harddrugs, ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan)