quote:Haha, het is wel een succes hoorOp woensdag 20 oktober 2010 23:54 schreef Daniel1976 het volgende:
Na alle positieve berichten over xtc wil ik één hele kleine kanttekening maken.
Tongzoenen met xtc is minder succes
(au)
quote:Hoe je het voor elkaar krijgt met die droge bek, het is me een raadsel.Op woensdag 20 oktober 2010 23:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Haha, het is wel een succes hoor! Alleen moet je dan niet op iemands tong bijten oid nee
quote:Ik snap wel dat hij ervoor kiest er niet bij te willen zijn als ze het gebruikt, persoonlijk zou ik dat ook niet willen.Op donderdag 21 oktober 2010 00:26 schreef Maress het volgende:
Ik vind het overdreven! Als zij het wilt moet je het haar vooral laten doen.
drugs en alcohol zijn echt niet het einde van de wereld!
Zelf heb ik om mijn 16de een keertje cocaine gesnoven, en ik vind dat je alles een keer moet proberen.
Ook ik drink elk weekend alcohol en dan niet 1 of 2 glaasjes en alsnog doe ik met gemak vwo..
Dus ik vind dit maar een beetje gezeik!
Laat haar het gewoon proberen en doe er niet zo moeilijk over!
Maak er pas een probleem van als ze vaker gaat gebruiken.
quote:En dat is op zich geen grote ramp als ze maar niet gaan roepen dat je straffeloos elke weekend een pil of 2 kan poppen. Bewaar zoiets dan voor de grote feesten, anders wordt het zo... gewoontjes.Op donderdag 21 oktober 2010 00:58 schreef badtripbob het volgende:
Dit topic is ook best wel gekaapt door pro-xtcfok!ers
quote:Dat is nog niet het erge, de dip wordt steeds erger met een depressie als gevolg. Maar met af en toe mdma is niks misOp donderdag 21 oktober 2010 01:16 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
En dat is zich geen grote ramp als ze maar niet gaan roepen dat je straffeloos elke weekend een pil of 2 kan poppen. Bewaar zoiets dan voor de grote feesten, anders wordt het zo... gewoontjes.
quote:???Op woensdag 20 oktober 2010 23:54 schreef Daniel1976 het volgende:
Na alle positieve berichten over xtc wil ik één hele kleine kanttekening maken.
Tongzoenen met xtc is minder succes
(au)
quote:Dat dus. Zo geil wordt ze niet snel meer.Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Osiris024 het volgende:
Dude , weet je wat voor nacht jij bent misgelopen
quote:Ze gaat een nieuwe fase in haar leven in, en er verandert een hoop. Ze is eindelijk van haar stoffige vrienden af en gaat lekker roken. Misschien deed ze dat al wel vaker stiekem, maar aangezien haar 'vrienden' dat afkeurden, waren die niet op de hoogte. Nu wordt er niet meer over geoordeeld, en kan het wat meer openbaar. Beetje speculatief, maar ik kan het me goed voorstellen.Op woensdag 20 oktober 2010 23:49 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat dan weer wel zorgelijk is, is dat ze beïnvloedbaar is. Roken e.d. vind ik wel heel wat anders aangezien dat ook echt bewezen lichamelijk verslavend is (en XTC dus niet). Maar dat ze beïnvloedbaar is, wil misschien ook wel zeggen dat jij juist en positieve invloed op haar kan hebben.
quote:Inderdaad.Op donderdag 21 oktober 2010 01:00 schreef Catbert het volgende:
Wel wiet roken maar een meid die een keer XTC wil proberen afblazen. Hypochriet
quote:Je hebt 2 opties: Je krijgt een afterglow(Wat vaak in het begin alleen is) je krijgt een dip: serotonine tekort.Op maandag 25 oktober 2010 12:16 schreef Rpol het volgende:
Heel de week nog in een roes en verliefd zijn... Damn dan heb ik verkeerde pilletjes gehad die paar keer dat ik xtc heb gebruikt want ik werd er altijd vet down van de dagen erna.
quote:dat dusOp vrijdag 15 oktober 2010 22:40 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dat je er onnodig een drama van maakt, TS. Dus ze experimenteert een klein beetje op dit moment. Gaat wel over. En zo niet, dan kun je alsnog besluiten om de stekker eruit te trekken.
quote:Oh, vermoedelijk. Alleen maar propaganda, mensen, loop maar door.BILTHOVEN - Het aantal jongeren vanaf 13 jaar dat vergiftigd raakt door partydrugs als GHB en andere middelen, zit in de lift. Vorig jaar werden 268 gevallen gemeld tegen 214 een jaar eerder.
Dat hebben het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en het Nationaal Vergiftigingen Informatie Centrum (NVIC) maandag gemeld.
Paddo's
Het aantal gemelde vergiftigingen als gevolg van het eten van hallucinogene paddestoelen (paddo's) is voor het tweede jaar op rij flink gedaald. Het ging vorig jaar om veertien meldingen, tegen 57 in 2008 en 67 in 2007. Volgens het RIVM en het NVIC komt dat vermoedelijk door het verbod op de verkoop van paddo's dat sinds 1 december 2008 van kracht is.
quote:Vermeld ook erbij om wat voor jongeren het gaat dan.. komen ze uit probleemgezinnen, groeien ze op in probleemwijken kortom zijn het probleemjongeren?Op maandag 25 oktober 2010 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
WORD WAKKER MENSEN VAN DRUGS GA JE DOOOOOOOOOOODDDD!!!!!
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/1038081/2010/10/25/Meer-vergiftigingen-door-partydrugs.dhtml
[..]
Oh, vermoedelijk. Alleen maar propaganda, mensen, loop maar door.
quote:TS heeft z'n principes aan de kant gezet en besloot indruk op haar te maken door een paar pillen te knallen... Uiteindelijk is hij schuimbekkend naar het ziekenhuis afgevoerd en die chick ligt nu bovenop een of andere spierbundel die ook weleens een pilletje knalt, maar wél weet hoe ermee om te gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |