Waarop is dat gebaseerd? Ik zie drugsfanaten altijd schreeuwen dat alcohol zo gevaarlijk is maar als je kijkt naar het aantal mensen dat het gebruikt en het percentage daarvan dat gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij denk ik dat het geen reet voorstelt vergeleken met coke en een hoop andere drugs.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Coke valt in de middencategorie. De gevaarlijkste drugs zijn alcohol, tabak, heroïne, crystal-meth, religie en geld/macht.
Het is maar wat je normaal noemt. 800.000 probleemgebruikers waarvan 300.000 echte alcoholisten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarop is dat gebaseerd? Ik zie drugsfanaten altijd schreeuwen dat alcohol zo gevaarlijk is maar als je kijkt naar het aantal mensen dat het gebruikt en het percentage daarvan dat gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij denk ik dat het geen reet voorstelt vergeleken met coke en een hoop andere drugs.
Ik denk dat mensen beter functioneren op coke dan op alcohol hoor. Van coke worden mensen tenminste productiever.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarop is dat gebaseerd? Ik zie drugsfanaten altijd schreeuwen dat alcohol zo gevaarlijk is maar als je kijkt naar het aantal mensen dat het gebruikt en het percentage daarvan dat gewoon normaal kan functioneren in de maatschappij denk ik dat het geen reet voorstelt vergeleken met coke en een hoop andere drugs.
Ja, tot ze paranoide zijn geworden, daarna durven ze hun huis niet meer uit.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 02:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen beter functioneren op coke dan op alcohol hoor. Van coke worden mensen tenminste productiever.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Osiris024 het volgende:
Dude , weet je wat voor nacht jij bent misgelopen
Right, geloof je het zelf of praat je het alleen goed omdat je zelf van een lijntje houd?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Coke valt in de middencategorie. De gevaarlijkste drugs zijn alcohol, tabak, heroïne, crystal-meth, religie en geld/macht.
Ken er nog zo één. Nu meer dan 50K schuld. Huis gedwongen verkocht koste hem ook 15K. Auto opgehaald door belastingdienst. Was freelancer met top salaris (12K per maand). Maar was overal pleite na zijn eerste uitbetaling. Heeft mij ook nog eens 2,5K gekost vanwege niet nagekomen afspraken (dat was voor dat ik dat wist).quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Right, geloof je het zelf of praat je het alleen goed omdat je zelf van een lijntje houd?
ex-Maatje van me zit momenteel onder de coke, hij heeft 4000 euro achterstand op zijn hypotheek, heeft zijn auto van zijn zaak verkocht, werkt inmiddels niet meer (ja zwart voor zijn snuif) en heeft al het contact met zijn familie verbroken omdat ze lastig waren. Daarnaast heeft ie leningen overal uitstaan. Als iets je leven verkut dan is het coke wel, nooit meer voor mij.
Dan haten we wel op coke omdat er geen fuck aan is, ok ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:27 schreef eleusis het volgende:
Niet op coke gaan haten omdat je boy problemen heeft met prioriteiten.
Niks mis met thuis werken. Telewerken is heel modern, waarschijnlijk uitgevonden door een alcoholist.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, tot ze paranoide zijn geworden, daarna durven ze hun huis niet meer uit.
Idd, je voelt wel hoe verslavend het is maar of het het echt waard is... Ik vind van niet. Liever pepquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan haten we wel op coke omdat er geen fuck aan is, ok ?
Die ze net kent sinds ze op een nieuwe school zit. Even kijken, het schooljaar is sinds een maandje weer begonnen. Niet echt bekenden of wel?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:27 schreef eNGine10 het volgende:
Vreemden? Voor TS ja, voor dat meisje zelf zijn het schoolgenoten.
Met introductie erbij bijna 2 maandenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Die ze net kent sinds ze op een nieuwe school zit. Even kijken, het schooljaar is sinds een maandje weer begonnen. Niet echt bekenden of wel?
Iemand leer je toch wel kennen na 6 maanden of een jaar, 2 maanden kan er nogsteeds een creep tussen zitten die denkt: Effe mijn pik erin steken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met introductie erbij bijna 2 maandenNiet echt vreemden of wel? En als je iemand een maand bijna dagelijks ziet vind ik dat ook geen vreemde meer hoor.
Daar heb je gelijk in. Maar xtc is volgens mij niet echt een rapedrug en met normaal gebruik kun je nog prima keuzes maken. Stel dat ze met iemand naar bed gaat, moet je niet de drugs de schuld geven.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:10 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Iemand leer je toch wel kennen na 6 maanden of een jaar, 2 maanden kan er nogsteeds een creep tussen zitten die denkt: Effe mijn pik erin steken.
Mwa, niet helemaal. De keer dat ik X gebruikte zat een homo aan me, dit had ik niet door omdat ik te diep aan het gaan was. Gelukkig was mijn toenmalige ex er die zijn hand uit mijn lies wist te vissen voordat mijn edele delen voor eeuwig bedoezeld werden. Nu zou ik zeker niet geassraped worden, maar je hebt alles een stuk minder door.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar xtc is volgens mij niet echt een rapedrug en met normaal gebruik kun je nog prima keuzes maken. Stel dat ze met iemand naar bed gaat, moet je niet de drugs de schuld geven.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal. De keer dat ik X gebruikte zat een homo aan me, dit had ik niet door omdat ik te diep aan het gaan was. Gelukkig was mijn toenmalige ex er die zijn hand uit mijn lies wist te vissen voordat mijn edele delen voor eeuwig bedoezeld werden.
Eerlijk: Weet het niet, normaal voel je toch wel dat iemand met zijn hand van je knie omhoog gaat: Helemaal niets gevoeld toen. En had anderhalf pil op, meer dan ik normaal deed.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Maar had je het ook niet gemerkt als die homo verder was gegaan? Bij nee, ging je hard?
Ga je weer met je ex nu dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn toenmalige ex er die zijn hand uit mijn lies wist te vissen voordat mijn edele delen voor eeuwig bedoezeld werden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |