Stomme beslissing inderdaad. Van jou welteverstaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:29 schreef Ultimatosoup het volgende:
Had namelijk echt heeel erg veel zin in vanavond, en vooral om haar weer te zien. En daar zit ik dan.
Correctie: wat niet past bij het beeld dat jij van haar hebt/had.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:03 schreef Ultimatosoup het volgende:
Aangezien ze ook net is gaan roken, wat totaal niet bij haar past, heb ik af en toe mijn twijfels.
Het is maar goed `dat je niet weet wat je gemist hebtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:39 schreef Ultimatosoup het volgende:
[..]
Is toch niet zo'n rare keuze om te besluiten thuis te blijven op die gronden?
Waarschijnlijk hetzelfde als op de meeste mensen: ze heeft een heerlijke avond gehad en zich echt fantastisch gevoeld. En alle mensen die bij haar waren, waren ook geweldig en leuk en liefquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Als je het niet vertrouwt, was het misschien beter geweest om toch mee te gaan naar dat feest. Kan je ook achter komen met wat voor een figuren ze omgaat en welke effect de XTC op haar heeft.
Dat dus. Daarbij is het haar eigen keus. Hij is niet haar ouder of voogd, dus dat moet ze allemaal lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als op de meeste mensen: ze heeft een heerlijke avond gehad en zich echt fantastisch gevoeld. En alle mensen die bij haar waren, waren ook geweldig en leuk en lief
Ik heb het idee dat TS (behalve dat hij pissed is dat hij zijn avond heeft laten verzieken) zich ook blind staart op het feit dat XTC onder het kopje hard drugs wordt geschaard. Ja, dat is wat ' men' besloten heeft, maar als je je wat inlees, zul je ontdekken dat XTC bijvooorbeeld een veel minder grote kans heeft op verslaving dan dat jointje dat hij zelf geen enkel probleem vindt!
Dat heeft zij niet gedaan man, je hebt je eigen avond verkloot.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:29 schreef Ultimatosoup het volgende:
[..]
...
Geïrriteerd ben ik niet vanwege het feit dat ze het probeert (daar ben ik enigszins bezorgd om), maar vanwege het feit dat mijn avond een uur voor aanvang verkloot is. ...
Helaas. Waarschijnlijk ligt ze nu in iemand anders zijn bedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:31 schreef ReWout het volgende:
Als ik TS was zou ik haar nu bellen en zeggen dat hij overdreven reageerde en dat je zin hebt om vanmiddag de stad in te gaan met haar.
Wat praat je nou over ze snapt me, duidelijkheid?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:53 schreef Ultimatosoup het volgende:
Hoezo heb ik overdreven gereageerd? Ik heb alleen mijn plannen afgezegd, meer niet, heb d'r niet veroordeeld, heb mijn moraal haar niet opgelegd (wat hier ook al wordt beweerd), ze snapt me, duidelijkheid.
En ja, ik vind sigaretten roken smeriger dan blowen. Want aan sigaretten raak je verslaafd en doe je dagelijks, en blowen niet zo snel. (ik iig niet, misschien net 2 keer in de maand op feestjes ofzo)
Ja waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Helaas. Waarschijnlijk ligt ze nu in iemand anders zijn bed
Dat doe je juist wel, man. Dat is nog steeds een vorm van manipulatie wat jij hebt gedaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:53 schreef Ultimatosoup het volgende:
Hoezo heb ik overdreven gereageerd? Ik heb alleen mijn plannen afgezegd, meer niet, heb d'r niet veroordeeld, heb mijn moraal haar niet opgelegd (wat hier ook al wordt beweerd), ze snapt me, duidelijkheid.
En ja, ik vind sigaretten roken smeriger dan blowen. Want aan sigaretten raak je verslaafd en doe je dagelijks, en blowen niet zo snel. (ik iig niet, misschien net 2 keer in de maand op feestjes ofzo)
Ik ben veul nieuwsgieriger hoe ze de avond is doorgekomen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:53 schreef Ultimatosoup het volgende:
Ja en blowen anno nu kan ook veel meer ellende veroorzaken met 45% THC gehalte.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:51 schreef Cathorax het volgende:
Maar sporadisch gebruik van XTC is imo veel minder erg dan je elk weekend klem zuipen.
Hier ken ik me ook wel in vinden. Het is zelf al niet leuk om een gemengde groep te hebben van de helft alcohol en de helft xtc. Halverwege de avond snapt de ene helft de andere niet meer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen hoor, dat TS het afblaast. Zij is in een hele andere stemming dan hij en zal waarschijnlijk veel naar andere xtc-slikkers trekken. Daarnaast, als je zelf nooit xtc op hebt, snap je niet echt waarom ze zo overdreven aan het doen is.
Dan liever een avondje waar je allebei nuchter bent, of in ieder geval in dezelfde stemming.
Dat vind ik ook. Het zegt ook wel iets over haar prioriteiten. Maar het is aan ts om te bepalen wat ermee te doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:46 schreef donzine het volgende:@ de mensen die niet alles gelezen hebben.
Ik vind je bezorgdheid geheel gegrond, niet omdat ze xtc gaat proberen, maar omdat je aangeeft dat ze (blijkbaar) nogal beïnvloedbaar is.
Hoop voor je(en haar) dat ze een beetje sterk in d'r schoenen staat en zich niet (te ver) mee laat trekken door die "slechte" vrienden.
Wat hij zegt. Een avond stappen met een dame krols van de xtc, en dat sla je af?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Osiris024 het volgende:
Dude , weet je wat voor nacht jij bent misgelopen
Is het nou echt zo moeilijk om te begrijpen dat sommige mensen daar wel, en sommige daar geen behoefte aan hebben? =__=quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:29 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Een avond stappen met een dame krols van de xtc, en dat sla je af?
De arrogantiequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:19 schreef Ultimatosoup het volgende:
Ik weet zeker wat wel en niet bij haar past. Ik ken haar erg goed, ik heb het gevoel alsof mensen hier de helft maar lezen.
Ik ben al een half jaar op haar verliefd, zij weet dat ook al een half jaar. We hebben zo onze momenten gehad, en zijn nog steeds erg close. Waar ik bang voor ben is dat deze nieuwe 'uitprobeer-fase' (waar ik helemaal ok mee ben) aan haar opgelegd is door haar nieuwe omgeving. Namelijk haar nieuwe studie, en de daarbij behorende nieuwe vrienden. Als het dus niet uit haarzelf komt vind ik dit een beetje verontrustend.
Semi-identiteitscrisis zeg maar.
Ja, weet je wel hoe mensen zijn op XTC?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:31 schreef Ultimatosoup het volgende:
[..]
Is het nou echt zo moeilijk om te begrijpen dat sommige mensen daar wel, en sommige daar geen behoefte aan hebben? =__=
Nou ja, het hoeft natuurlijk helemaal niet met seks geeindigd te zijn. Bovendien vind ik dat een heel slecht argument, dat ze misschien wel geil zou zijn geworden en met een ander aan de haal gegaan. Of dat hij nu zijn slag had kunnen slaan, wat betreft seks. Juist niet, imo, maar juist het samenzijn, het intense daarvan, dat zou zo geweldig zijn geweest om samen voor het eerst te doen. Maar goed, het feit dat TS niets in xtc ziet, vind ik eigenlijk niet eens het probleem, dat is gewoon zijn mening en daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, weet je wel hoe mensen zijn op XTC?! Als je verliefd op een meisje bent wil je haar niet in een geile staat van extase meemaken?
.
hij had in ieder geval lekker kunnen tongenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:05 schreef donzine het volgende:
Die nacht had ook helemaal niet zo gezellig kunnen zijn, aangezien je je nogal uitgeput/naar de klote voelt als je space is afgelopen.. Denken jullie daar niet aan ofzo? Of denken jullie dat ze de hele nacht door zou spacen.Neem aan dat ze niet naar huis zou gaan als ze nog niet "nuchter" is.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:01 schreef badtripbob het volgende:
Als je een pil neem wordt je gewoon botergeil, das gewoon lekker. Wat betekent house nou voor jou?
Als ze daar zin in had... aangezien d'r kaken/tong/wangen waarschijnlijk nogal pijn doen van het kouwenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:14 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
hij had in ieder geval lekker kunnen tongen
Mja, en voor hetzelfde geld bijt ze opeens je tong erafquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:47 schreef donzine het volgende:
[..]
Als ze daar zin in had... aangezien d'r kaken/tong/wangen waarschijnlijk nogal pijn doen van het kouwen
Zoenen op XTCquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:47 schreef donzine het volgende:
[..]
Als ze daar zin in had... aangezien d'r kaken/tong/wangen waarschijnlijk nogal pijn doen van het kouwen
eensquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zoenen op XTCWie heeft daar nou geen zin in
Die pijn heb ik alleen erna tijdens heb ik geen last ervan, behalve dat het steeds beweegt en zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |