OH NOES DE PLANNER zIT AL VOL FOUTEN ALS HIJ UITKOMT!!! AFSCAHFFE!!!11!!!!!quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:47 schreef James1988 het volgende:
Hmm, naar het schijnt rijdt er ook een Fyra naar Parijs vanaf 13 december. Moet een Thalys zijn natuurlijk... wat in de planner staat is dus nog niet foutvrij. Ook de 9200 is geen Fyra... (IC Brussel-Amsterdam)
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
OH NOES DE PLANNER zIT AL VOL FOUTEN ALS HIJ UITKOMT!!! AFSCAHFFE!!!11!!!!!
Ja, maar het spoorboekje is nog niet uit en de reisplanner wel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik moet bijvoorbeeld van alles intypen en klikken om te zien welke Sneltreinen nou wel en niet rijden tussen Leeuwarden en Groningen (dagen en tijden aanpassen etc.). In tabel 80 zou ik in één oogopslag meteen zien dat men na 18.59u maar liefst doorgaat tot 22.59u in de nieuwe dienstregeling.
Lol, scherp.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn jullie broers van elkaar trouwens, herenT?
Grmbl, dus die nieuwe boemel sluit óók al niet lekker aan op de bus die ik meestal heb (lijn 64 vanuit Almelo), de bus komt meestal net ná 20 over aan op het station, 't blijft dus een kwartiertje wachten op Syntus of met de bus verder naar Enschede... (en de bus terug vertrekt om :10 of :40, de boemel komt aan om :43... hopelijk past iemand 't nog aan bij cxxquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:02 schreef dennistd het volgende:
De stoptreinen Hengelo-Bentheim staan er nu ook in, waarbij het met name opvallend is dat deze maar 19 minuten erover doen met stop in Oldenzaal, terwijl de IC's er zonder stop 20 minuten over doen
Haha, helaas heeft mijn broer geen verstand van treinen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn jullie broers van elkaar trouwens, herenT?
Omdat het nergens op slaatquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef greavy het volgende:
http://twitpic.com/2y90dy
Waarom heeft Nederland dat niet
Omdat de voertaal hier Nederlands is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef greavy het volgende:
Wat een onzinbadge. Alsof het aanvallen van mensen zonder uniform je niet duur kan komen te staan. Ik mag toch hopen dat ook burgers "protected by New York State law" zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:14 schreef greavy het volgende:
je krijg OF een brief OF een mailtje. Het boeit niet veel, ik wacht nog steeds op de centen. Die zullen morgen of overmorgen wel komenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:34 schreef Igen het volgende:
Da's een mooi claimnummer!
Maar hoezo krijg jij zo'n mailtje? Ik heb tot nu toe één keer geclaimd en ook geld teruggekregen, maar heb daarover geen mailtje gezien.
Nieuwe poll om te beslissen of het zaterdag 8, 15 of 22 januari 2011 wordt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Poll: Op wat voor dag gaat het PTA treinenrondje plaatsvinden?
• Zaterdag
• Zondag
• Doordeweekse dag
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Nog iemand die niet gestemd heeft? Morgenochtend gaat hij dicht
Hey, wordt Leeuwarden - Sneek v.v. al een 20 minutendienst in december? Ik wist niet dat ze al klaar waren met de benodigde aanpassingen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
ziggy of een collega van hem had het maar druk vanochtend met Arriva in Groningen. Treintje aftrappen en bij een andere trein weer een stelletje aanplakken, waardoor er op een gegeven moment meerdere rangerende stellen aan de westzijde buiten het station stonden te wachten
Ze zijn volgens mij ook nog niet klaar, maar de laatste keer dat ik die kant op ben geweest is al weer een hele poos geleden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey, wordt Leeuwarden - Sneek v.v. al een 20 minutendienst in december? Ik wist niet dat ze al klaar waren met de benodigde aanpassingen?
Dankjewel! Woensdagochtend ben ik dr inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was jullie kwijt!!
Maar goed, de meet wordt dus een zaterdag? Allright
Crientj, nog gefeliciteerd!!Woensdagochtend moest je werken, toch? Kom ik een chococookie halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |