quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:46 schreef GI het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,192.34,,2,4.73
Daar kan je de oversteek makkelijk maken.
TS woont op een industrieterreinquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:46 schreef GI het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,192.34,,2,4.73
Daar kan je de oversteek makkelijk maken.
Dat zie ik nu pas nu je het zegtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:50 schreef Westsidee het volgende:
'om fitsen' i.p.v. 'omfietsen' omdat het anders niet zou passen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:50 schreef Yreal het volgende:
koop een boot, bouw een brug, koop een auto, bouw een flot, koop een brommer, blijf thuis, ga zwemmen, doe dat dingetje met die stok, koop een motor, ga op de tractor (want je woont in een boerendorp)
Keuzes zat
Die is eigenlijk nog ergerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:45 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
En een spatie tussen 'om fitsen'.
Had je fitsen wel gelijk door?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef Sportex het volgende:
Trouwens, als ik jouw manier van TT schrijven zou begrijpen, waar de neuk slaat 'its' nou weer op man
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:45 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
En een spatie tussen 'om fitsen'.
720000000cm fietsen ipv 100000cmquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:52 schreef vampireDKC het volgende:
FOUT
7.2 km om fitsen terwijl its maar 100 meter van je vandan is
GOED(en het is nog korter ook)
7.2 km omfietsen terwijl het maar 100m van je vandaan is.
Jij laat hem 7200KM fietsen, wat is daar korter aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:00 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
720000000cm fietsen ipv 100000cm
Nog veeeeul korter
vietsenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:00 schreef DroogDok het volgende:
Via de andere kant is korter trouwens:
http://maps.google.nl/map(...)4&ie=UTF8&z=14&via=1
Helemaal als je over het voet/vietspad over de brug in de A4 gaat, maar 5 km ofzo dan denk ik.
Yreal had mijn f al gebruiktquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:03 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Jij laat hem 7200KM fietsen, wat is daar korter aan
Dat gebeurd hier nou nooitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:28 schreef The-Percussionist het volgende:
TS denkt een leuk topic te openen maar krijgt van medeusers zwaar op zijn falie
Weet ik ook wel maar nu leek het erger dan anders..quote:
De a4 op met fietsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:45 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb ff google maps geraadpleegd om te kijken in wat voor gehucht jij woonde, en toen kwam ik tot de conclusie dat je beter bij de A4 de "rivier" over kan steken, dan ben je sneller.
Overigens zou ik serieus gewoon gaan zwemmen, omdat het kan.
Ietsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef Sportex het volgende:
Trouwens, als ik jouw manier van TT schrijven zou begrijpen, waar de neuk slaat 'its' nou weer op man
Dan moet ik eerste door smurrie en insekten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:51 schreef Red_85 het volgende:
Hadden we daarom niet boten uitgevonden?
Bij de A4 zit daar een voet- en fietsbrug.quote:
10 Meter roeien of 7 Kilometer fietsen, hoewel het fietsen wel gezond is, is dit roeien natuurlijk zo leuk en ludiek dat het alle voorkeur verdient.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef teckna het volgende:
haha inderdaad ik zou ook gewoon een oud roeibootje kopen :p lekker makkelijk; http://link.marktplaats.nl/383815195 prima te doen;
its = iets, denk ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef Sportex het volgende:
Fucking vetquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik woon daar niet kerels, ik loop daar stage, bij de action(rijneke woonboulevard)
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:52 schreef vampireDKC het volgende:
FOUT
7.2 km om fitsen terwijl its maar 100 meter van je vandan is
GOED(en het is nog korter ook)
7.2 km omfietsen terwijl het maar 100m van je vandaan is.
Leg ik een tientje voor bij, onder voorwaarde dan TS hier dan ook een leuk filmpje van maakt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:37 schreef Pipo1234 het volgende:
Ik zou het baas vinden van TS als hij een boot op marktplaats op de kop tikt en dan met zijn bootje naar de overkant en terug gaat varen.
Laten we een inzamelingsactie voor TS houden...
Uiteraard moet TS dan een leuk filmpje maken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Leg ik een tientje voor bij, onder voorwaarde dan TS hier dan ook een leuk filmpje van maakt.
Ik heb niets met de producten of hun prijzen te maken, ik loop stage in het magazijn, sorteren enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:11 schreef mafkees01 het volgende:
action stage lopen
Bij die action koop ik voor mijn maandsalaris heel die winkel op.. Action
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:11 schreef mafkees01 het volgende:
action stage lopen
Bij die action koop ik voor mijn maandsalaris heel die winkel op.. Action
Pallets sorteren toevallig?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:21 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik heb niets met de producten of hun prijzen te maken, ik loop stage in het magazijn, sorteren enzo.
Nee, gewoon de producten. Ik vind het wel een leuke en leerzame stage, veel beter dan school.quote:
Verkoop die fiets dan ook, binnenkort ga je met de boot over, en loopje het laatste stukje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
Het ergste is nog dat ik een kut fiets hep.
Hep..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik weet wel hoe je op een troll moet trappen, maar hoe teh fuk moet je in een troll trappen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:57 schreef Lindstrøm. het volgende:
kijk al die sukkels in de troll trappen.
Nee, TS is een zielige 'vluchteling' die echt niet beter weet en beter in zn stinkland had kunnen blijven. Claimde laatst nog dat ie als een van de weinigen van zn opleiding de taaltoets had gehaald.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:57 schreef Lindstrøm. het volgende:
kijk al die sukkels in de troll trappen.
quote:
Weer een foutje i.v.m. het afkorten van de zin?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hep klinkt beter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Weer een foutje i.v.m. het afkorten van de zin?
Mensen die naar een moskee gaan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:44 schreef amenth het volgende:
Ik heb het zelfde probleem. Om vanuit Papendrecht naar de moskee in Zwijndrecht te komen moet ik helemaal via hendrik-ido ambacht. Een omweg van zo'n 9 km.
Nederlanders die bang zijn voor islamiseringquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:44 schreef Belisarius het volgende:
[..]
Mensen die naar een moskee gaan.
Ik ben niet bang, ik vind het een onzin. Met zijn allen in een klein huisje een denkbeeldige entiteit aanbidden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:51 schreef amenth het volgende:
[..]
Nederlanders die bang zijn voor islamisering![]()
Vroeg ik mij ook al af.quote:Op maandag 18 oktober 2010 06:07 schreef SlamD het volgende:
Technisch gezien, is het niet 7,1 km omfietsen?
Ben jij dat?quote:
ISLAMISERING IS NIET IETS OM LUCHTIG OVER TE DOEN!!!!!111quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:51 schreef amenth het volgende:
[..]
Nederlanders die bang zijn voor islamisering![]()
Hij noemt jou toch zo, zie je toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
eyo wie noem je een mongool.
HOER
Wat heeft jouw foto precies te maken met dit topic?quote:
Wie zegt dat het mijn foto is?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat heeft jouw foto precies te maken met dit topic?
Ik omdat jij mongoolquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Wie zegt dat het mijn foto is?
Van wie dan? En in dat geval zie ik helemaal niet in waarom die foto in dit topic moet staan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Wie zegt dat het mijn foto is?
Ik wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Van wie dan? En in dat geval zie ik helemaal niet in waarom die foto in dit topic moet staan.
Wat is precies voor iedereen grappig behalve TS?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Eigenlijk is het best grappig, voor iedereen behalve TS.
Jijquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Wat is precies voor iedereen grappig behalve TS?
Pff zo ver is dat helemaal niet, ik fiets weleens van Alphen aan den Rijn naar Leiden, doe je binnen 40 minutenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:40 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ten eerste meld ik even waarom er fouten zitten in de TT, dat komt dus omdat ik een paar letters heb weggelaten anders zou het niet passen. Dus taalnazi's: opgerot.
lk moet dus aan de andere kant van de rivier zijn, dat is maar 100 meter, maar er is geen brug, dus moet ik fking ver om fietsen alleen maar omdat er geen brug is. Dit moet ik bijna dagelijks doen.
Hier het bewijs:
[ afbeelding ]
Backbone?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dit is de definitie van een Backbone topic.
TS is dus leerling lege dozen intrapper. Het is maar net waar je voor leren wilt.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:21 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik heb niets met de producten of hun prijzen te maken, ik loop stage in het magazijn, sorteren enzo.
Ik wou Technische informatica doen, maar dan moest ik eerst mijn vmbo diploma halen zodat ik naar mbo 4 kon en daarna naar HBO, maar het is niet gelukt dus doe ik mbo 1, hopen dat ik dit wel haal, want het valt zwaar tegen, vet moeilijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
TS is dus leerling lege dozen intrapper. Het is maar net waar je voor leren wilt.....
TS is vmbo'erquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik wou Technische informatica doen, maar dan moest ik eerst mijn vmbo diploma halen zodat ik naar mbo 4 kon en daarna naar HBO, maar het is niet gelukt dus doe ik mbo 1, hopen dat ik dit wel haal, want het valt zwaar tegen, vet moeilijk.
Bedoel je niet een 'backfire' topic?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dit is de definitie van een Backbone topic.
Ik wou eigenlijk naar vwo maar mijn citotoets score was niet zo goed. Dus het ligt niet aan mij maar aan mijn citotoets score.quote:
Mensen die zich laten hersenspoelenquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:44 schreef amenth het volgende:
Ik heb het zelfde probleem. Om vanuit Papendrecht naar de moskee in Zwijndrecht te komen moet ik helemaal via hendrik-ido ambacht. Een omweg van zo'n 9 km.
Terecht. Waarom zou je uberhaupt vwo doen als je mbo 1 al moeilijk vindt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk naar vwo maar mijn citotoets score was niet zo goed. Dus het ligt niet aan mij maar aan mijn citotoets score.
Zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:21 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we elkaar in het echt kennen, kan dat kloppen?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Hij is daar geweest, maar dat rijs pakket was nog niet gelverd, calve was op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |