Ik heb niets met de producten of hun prijzen te maken, ik loop stage in het magazijn, sorteren enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:11 schreef mafkees01 het volgende:
action stage lopen
Bij die action koop ik voor mijn maandsalaris heel die winkel op.. Action
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:11 schreef mafkees01 het volgende:
action stage lopen
Bij die action koop ik voor mijn maandsalaris heel die winkel op.. Action
Pallets sorteren toevallig?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:21 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik heb niets met de producten of hun prijzen te maken, ik loop stage in het magazijn, sorteren enzo.
Nee, gewoon de producten. Ik vind het wel een leuke en leerzame stage, veel beter dan school.quote:
Neuh, de laatste keer dat ik keek zag Woensel-West er toch iets anders uitquote:
Verkoop die fiets dan ook, binnenkort ga je met de boot over, en loopje het laatste stukje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
Het ergste is nog dat ik een kut fiets hep.
Hep..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik weet wel hoe je op een troll moet trappen, maar hoe teh fuk moet je in een troll trappen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:57 schreef Lindstrøm. het volgende:
kijk al die sukkels in de troll trappen.
Nee, TS is een zielige 'vluchteling' die echt niet beter weet en beter in zn stinkland had kunnen blijven. Claimde laatst nog dat ie als een van de weinigen van zn opleiding de taaltoets had gehaald.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:57 schreef Lindstrøm. het volgende:
kijk al die sukkels in de troll trappen.
quote:
Weer een foutje i.v.m. het afkorten van de zin?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hep klinkt beter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Weer een foutje i.v.m. het afkorten van de zin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |