Mensen die naar een moskee gaan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:44 schreef amenth het volgende:
Ik heb het zelfde probleem. Om vanuit Papendrecht naar de moskee in Zwijndrecht te komen moet ik helemaal via hendrik-ido ambacht. Een omweg van zo'n 9 km.

Nederlanders die bang zijn voor islamiseringquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:44 schreef Belisarius het volgende:
[..]
Mensen die naar een moskee gaan.

Ik ben niet bang, ik vind het een onzin. Met zijn allen in een klein huisje een denkbeeldige entiteit aanbidden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:51 schreef amenth het volgende:
[..]
Nederlanders die bang zijn voor islamisering

en waarom komt TS naar Nederland uit de VS vandaan om in een winkel te gaan werken? dat was miss nog stommer van je dan dat om fitsen
 en waarom komt TS naar Nederland uit de VS vandaan om in een winkel te gaan werken? dat was miss nog stommer van je dan dat om fitsen  

Vroeg ik mij ook al af.quote:Op maandag 18 oktober 2010 06:07 schreef SlamD het volgende:
Technisch gezien, is het niet 7,1 km omfietsen?

Ben jij dat?quote:

ISLAMISERING IS NIET IETS OM LUCHTIG OVER TE DOEN!!!!!111quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:51 schreef amenth het volgende:
[..]
Nederlanders die bang zijn voor islamisering

Hij noemt jou toch zo, zie je toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
eyo wie noem je een mongool.
HOER

Wat heeft jouw foto precies te maken met dit topic?quote:

Wie zegt dat het mijn foto is?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat heeft jouw foto precies te maken met dit topic?

Ik omdat jij mongoolquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Wie zegt dat het mijn foto is?

Van wie dan? En in dat geval zie ik helemaal niet in waarom die foto in dit topic moet staan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Wie zegt dat het mijn foto is?

Ik wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Van wie dan? En in dat geval zie ik helemaal niet in waarom die foto in dit topic moet staan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |