Mensen die naar een moskee gaan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:44 schreef amenth het volgende:
Ik heb het zelfde probleem. Om vanuit Papendrecht naar de moskee in Zwijndrecht te komen moet ik helemaal via hendrik-ido ambacht. Een omweg van zo'n 9 km.
Nederlanders die bang zijn voor islamiseringquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:44 schreef Belisarius het volgende:
[..]
Mensen die naar een moskee gaan.
Ik ben niet bang, ik vind het een onzin. Met zijn allen in een klein huisje een denkbeeldige entiteit aanbidden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:51 schreef amenth het volgende:
[..]
Nederlanders die bang zijn voor islamisering![]()
Vroeg ik mij ook al af.quote:Op maandag 18 oktober 2010 06:07 schreef SlamD het volgende:
Technisch gezien, is het niet 7,1 km omfietsen?
Ben jij dat?quote:
ISLAMISERING IS NIET IETS OM LUCHTIG OVER TE DOEN!!!!!111quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:51 schreef amenth het volgende:
[..]
Nederlanders die bang zijn voor islamisering![]()
Hij noemt jou toch zo, zie je toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:20 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
eyo wie noem je een mongool.
HOER
Wat heeft jouw foto precies te maken met dit topic?quote:
Wie zegt dat het mijn foto is?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat heeft jouw foto precies te maken met dit topic?
Ik omdat jij mongoolquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Wie zegt dat het mijn foto is?
Van wie dan? En in dat geval zie ik helemaal niet in waarom die foto in dit topic moet staan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Wie zegt dat het mijn foto is?
Ik wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Van wie dan? En in dat geval zie ik helemaal niet in waarom die foto in dit topic moet staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |