Dat gebeurd hier nou nooitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:28 schreef The-Percussionist het volgende:
TS denkt een leuk topic te openen maar krijgt van medeusers zwaar op zijn falie
Weet ik ook wel maar nu leek het erger dan anders..quote:
De a4 op met fietsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:45 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb ff google maps geraadpleegd om te kijken in wat voor gehucht jij woonde, en toen kwam ik tot de conclusie dat je beter bij de A4 de "rivier" over kan steken, dan ben je sneller.
Overigens zou ik serieus gewoon gaan zwemmen, omdat het kan.
Ietsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef Sportex het volgende:
Trouwens, als ik jouw manier van TT schrijven zou begrijpen, waar de neuk slaat 'its' nou weer op man
Dan moet ik eerste door smurrie en insekten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:51 schreef Red_85 het volgende:
Hadden we daarom niet boten uitgevonden?
Bij de A4 zit daar een voet- en fietsbrug.quote:
10 Meter roeien of 7 Kilometer fietsen, hoewel het fietsen wel gezond is, is dit roeien natuurlijk zo leuk en ludiek dat het alle voorkeur verdient.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:56 schreef teckna het volgende:
haha inderdaad ik zou ook gewoon een oud roeibootje kopen :p lekker makkelijk; http://link.marktplaats.nl/383815195 prima te doen;
its = iets, denk ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef Sportex het volgende:
Trouwens, als ik jouw manier van TT schrijven zou begrijpen, waar de neuk slaat 'its' nou weer op man
Fucking vetquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik woon daar niet kerels, ik loop daar stage, bij de action(rijneke woonboulevard)
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:52 schreef vampireDKC het volgende:
FOUT
7.2 km om fitsen terwijl its maar 100 meter van je vandan is
GOED(en het is nog korter ook)
7.2 km omfietsen terwijl het maar 100m van je vandaan is.
Leg ik een tientje voor bij, onder voorwaarde dan TS hier dan ook een leuk filmpje van maakt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:37 schreef Pipo1234 het volgende:
Ik zou het baas vinden van TS als hij een boot op marktplaats op de kop tikt en dan met zijn bootje naar de overkant en terug gaat varen.
Laten we een inzamelingsactie voor TS houden...
Uiteraard moet TS dan een leuk filmpje maken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Leg ik een tientje voor bij, onder voorwaarde dan TS hier dan ook een leuk filmpje van maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |