ow mij maakt het niet uit hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen foto's van je hyves hier plaatsen, zonder de link te veranderen

Oh, weer zo'n snuffelaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen foto's van je hyves hier plaatsen, zonder de link te veranderen

owquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow mij maakt het niet uit hoor.
Mijn hyves staat ook onder het knopje homepage

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Jullie weten wel dat het zoenen maar een grapje was he?

Het gebeurt gewoon.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:

Inderdaad, ja...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is een grote teleurstelling

Gaat een beetje lastig he, zo'n Speedlite 580 EX er bij in die flamoes proppen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Foto's van de binnenvoering, daar gaat het om!

Moet ik nu al mijn nieuwe kleren uit elkaar halen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Foto's van de binnenvoering, daar gaat het om!

Mag ook met een andere dame als dat beter aanvoeltquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:

Dit schreeuwt om een URL.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb op mijn hyves nog foto's van mijn emo periode.Donkere ogen, arafat sjaaltje.

Dan drink ik wel dubbel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Tombo dronken krijgen wordt heel lastig. Ze tilt nog niet eens een glas met alcoholhoudende drank op.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mij ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Het emo-gehalte valt me enorm mee daar, Myr.

Neee!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:

Dat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
De foto's worden achteraf uitsluitend onder meetgangers verspreid. Wie er dan NOG niet op wil, sorry, die zal toch ook zelf wat moeite moeten doen om uit de vuurlinie te blijven. Het is niet alsof niemand nergens nooit meer foto's van mag maken omdat één persoon bang is dat hij misschien weleens ergens op één van de foto's zou kunnen opduiken natuurlijk.

Zo erg is het nou ook weer niet? Je afmelden omdat twee meisjes niet willen zoenen met elkaar...quote:

JJH wil graag zoenen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil zaterdag met een lekkere kerel zoenen.. Wie?

Sarcasm doesn't work on the internet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet? Je afmelden omdat twee meisjes niet willen zoenen met elkaar...

Daar heb je smileys voorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Sarcasm doesn't work on the internet.

Dat zou ik me goed voor kunnen stellen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet? Je afmelden omdat twee meisjes niet willen zoenen met elkaar...

Natuurlijk is het geil om twee meisjes te zien zoenen. Het zou mooi zijn als dat gebeurt. Maar om nou niet te komen als dat niet `gegarandeerd´ is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zou ik me goed voor kunnen stellen.

Mooie meid ben je en een pony staat leukquote:

Als het over de trein ging weet ik het ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul niet. Ik wilde wat vragen. Maar ik ben het alweer vergeten.

Het was toch een garpje man!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geil om twee meisjes te zien zoenen. Het zou mooi zijn als dat gebeurt. Maar om nou niet te komen als dat niet `gegarandeerd´ is.

Myraela weet steeds meer van treintjes. Dat blijft straks niet beperkt tot "hoe tof, een roze trein!"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het over de trein ging weet ik het ook

We kunnen wel een treinenquiz houden, kijken wie het meest van treinen weet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]

Ik wilde eigenlijk vragen of ik daar mocht slapen na de meet. Maar kan ik ook wel aan jou vragen hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]

Dat was wel echt een tof roze treintje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Myraela weet steeds meer van treintjes. Dat blijft straks niet beperkt tot "hoe tof, een roze trein!"

Haha, gaat goed!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
Dat was wel echt een tof roze treintje.Alleen had de rest ook roze moeten zijn. Was een fyra richting amsterdam.

Nee, laat je niets aanpraten. Dat komt van een groep die altijd iets te klagen heeft over het hogesnelheidsspoor in Nederland.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
En fyra zijn voor de rest kuttreintjes. Heb ik van horen zeggen.

Die was niet mooi. Zag er wel heel oud uit, dan vind ik een koploper mooier.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, gaat goed!De "IC Berlin" ken je ook al.

Rest de ICE nog.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
Die was niet mooi. Zag er wel heel oud uit, dan vind ik een koploper mooier.

Jij ging anders ook liever met die andere trein.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, laat je niets aanpraten. Dat komt van een groep die altijd iets te klagen heeft over het hogesnelheidsspoor in Nederland.

Met Thalys, ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
Jij ging anders ook liever met die andere trein.

JJH, je hebt herfstblaadjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef JJH het volgende:
[..]
We kunnen wel een treinenquiz houden, kijken wie het meest van treinen weet.

T zou kunnen, en t zou mogen. Maar ik snurk wel een beetje hard heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vragen of ik daar mocht slapen na de meet. Maar kan ik ook wel aan jou vragen hoor.
Mag ik bij jou slapen na de meet?

Pimpel express heet dat ding.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, gaat goed!De "IC Berlin" ken je ook al.

Aaaaaaaaaaaaawquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
Awww ook mijn hondje als puppy staat er nog op.![]()
[ afbeelding ]
Rauzerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil zaterdag met een lekkere kerel zoenen.. Wie?

Ook ik was niet serieus he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geil om twee meisjes te zien zoenen. Het zou mooi zijn als dat gebeurt. Maar om nou niet te komen als dat niet `gegarandeerd´ is.

jij heb socios toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een lekkere kerel zoenen trouwens. Ze zijn niet allemaal voor Pat.

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JJH, je hebt herfstblaadjes![]()
Ik scrolde en dacht "hey sneeuw, whut" maar toen ging ik goed kijken

Nee dat anderequote:

Da's kut.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
Als enige een heel tentamen perfect maken en dan de bronvermelding vergeten waardoor je alsnog gaat zakken.

Dan heb je hem dus niet perfect gemaaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
Als enige een heel tentamen perfect maken en dan de bronvermelding vergeten waardoor je alsnog gaat zakken.

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:

Ja haha, grappig, ff lachen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je hem dus niet perfect gemaakt

Altijd vol medeleven jij hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je hem dus niet perfect gemaakt

Helleuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:39 schreef kitao het volgende:
goeiemiddag.
ik heb het gehaald , ik zit in de 600.

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |