SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Pre-party:
ALLE GEILE SLETTEN VERZAMELEN!!!!!einz
Gezicht & Natterman, daar horen jullie ook bij
Saaie. Maar ik mocht wel een topic openen toch? Gelukkig kon ik je vragen wat in vredesnaam de hoofdstad van Limburg isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je post berust op onwaarheden.
Daar heb je mij voor lieverd. Ik heb de broek aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja het topic openen ging me niet zo goed af.
Echte bazen hebben geen hoofdletter in hun naamquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Niks, de hubs gewoon gefaald wie ste dich hubs geregistreerd.
OMG jij hebt echt veel uren geloof ik he?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:54 schreef Poeketje het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
Ik zit alweer op school... Gelukkig met mijn trouwe lappie en internet XD.. hahaha
Anders zou ik dramatisch worden
Mag ik slaan??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:55 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
OMG jij hebt echt veel uren geloof ik he?
Wie niet sterk is moet slim zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bedenk je goed, Poekeltje is heul sterk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en dus?
er lag schijnbaar nog nieuw lint hier, en mn pa heeft het gisteravond al gefixt toen ik aan t werk wasquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef dekilo het volgende:
[..]
Heb ik laatste ook gehad.
Ik had de dag erna al nieuw lint ingezet blijkt het rolluik nog maar half dicht te gaan!![]()
Conclusie: lint te kort!
Succes met nieuw lint 2.5 keer de hoogte van je raam halen!
Hoe laat gaan we?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:46 schreef sproetjes het volgende:
hey zilver
4 december hier in echt: oh oh cherso on tour
sterretjeee
OMG. Kijken of ik mn vriendin mee kan krijgen. Zij is internet-fabeet. Ze kijkt bijna geen tv, zit nooit op internet. Toen ik laatste Jokertje na deed, keek ze me aan wie een botsauto.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:46 schreef sproetjes het volgende:
hey zilver
4 december hier in echt: oh oh cherso on tour
sterretjeee
zodra er meer info bekend is laat ik het je wetenquote:
Met een 16-jarige afgelopen weekend bijna nogquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:45 schreef Softfeel het volgende:
ooh fijn allemaal 14 15 16 jarige daar hahaha
geen goede ervaringen mee
Ontkenningsfasequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:24 schreef sproetjes het volgende:
ooh daar is het veel te vroeg voor.. ik wil niet te hard van stapel lopen, we hebben slechts 2 dates gehad.. maaaaar ik vind em wel echt heel leuk
Dan kom je al snel in verschillende levensfases terecht. De een nog aan het studeren, de ander al aan 't werk etc.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:57 schreef sproetjes het volgende:
maarr t is wel wennen.. 7 jaar verschil.. nog niet eens qua denken of gedrag.. maar qua het feit
dat hij helemaal niet zo in de "internet en sms" age zit als mij.. van de ene kant lekker verhelderend dat ik duidelijk aan em merk dat me leuk/aantrekkelijk vind.. van de andere kant kan ik mezelf wel helemaal gek maken wanneer of dat ik em wel of niet moet smsen of moet voorstellen nogeens iets te gaan doen
maar dat ligt meer aan mij als aan hem
*rant rant rant*
daten
Dat zijn we thuis geloof ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:36 schreef Joysa het volgende:
Nieuw werk!
Klanten van Oxxio kunnen mij aan de lijn krijgen
waar bij jouquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Kn0x het volgende:
Zo nu klaar met de R&P. Tijd voor games!
Dit weekend nog iets te beleven in Echt? Tijd voor een Limbo-meet
Heb net het huis op orde. Geen zin om friekin_ met al haar negers op bezoek te krijgenquote:
ik werk al 4.5 jaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom je al snel in verschillende levensfases terecht. De een nog aan het studeren, de ander al aan 't werk etc.
Jups. Schilberg, in die nieuwe wijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik werk al 4.5 jaardus op dat gebied hebben we echt geen probleem
kn0x woon jij ook in echt ofzo?
ahzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Jups. Schilberg, in die nieuwe wijk.
Geen idee waar dat isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ahzoik woon in de winkelstraat
Ik ook. Ben lastig 8 uur per dag te motiveren voor mijn thesis.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaaaat rapporten schrijven
Ja, deze opdracht spreekt me ook niet echt aanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. Ben lastig 8 uur per dag te motiveren voor mijn thesis.
Dat is ook nog eens bijzonder theoretisch allemaal.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:41 schreef Kn0x het volgende:
Is de winkelstraat trouwens niet Susteren?
Oh daar hebben we nog gekeken voor een apartement. Boven zo'n veul te sjieke kledingwinkel. Huur was alleen 900 per maand, beetje van de zotte.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]in de kern van echt
waar de hema, zeeman, kruidvat,bruna en etc ligt...
NIET IN SUSTEREN![]()
900 euro, WTFquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Oh daar hebben we nog gekeken voor een apartement. Boven zo'n veul te sjieke kledingwinkel. Huur was alleen 900 per maand, beetje van de zotte.
Waar zit je dan? Callcenter neem ik aan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:36 schreef Joysa het volgende:
Nieuw werk!
Klanten van Oxxio kunnen mij aan de lijn krijgen
Dat kan best eens 2 huizen hier vanaf zijn geweestquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Oh daar hebben we nog gekeken voor een apartement. Boven zo'n veul te sjieke kledingwinkel. Huur was alleen 900 per maand, beetje van de zotte.
Bedankt voor je mail !quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:06 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ook thuis. Even lekker koken. Ik heb een droomjurk gekochtvoor vrijdag
De jurk gaat wenkbrauwen laten bewegenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bedankt voor je mail !
Overmorgen en dan is het zover !
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De jurk gaat wenkbrauwen laten bewegen![]()
Graag gedaan hoor.
pics!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:06 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ook thuis. Even lekker koken. Ik heb een droomjurk gekochtvoor vrijdag
tyquote:
Geef me nog een paar minuten om er goed voor te gaan zitten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik stuur je er 1 via PM.
Je gaat huilen. Bereid je voor.
Did he suit up?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef sproetjes het volgende:
haha het was een grapje hoorhij is heel leuk en lief verder
Niks daarvan gewoon posten die handel, delen met je mede limburgers.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik stuur je er 1 via PM.
Je gaat huilen. Bereid je voor.
Nee, moet geheimpje blijven voor de bezoeker. Citizen zal zijn ongezouten kritiek wel spuien.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef huize het volgende:
[..]
Niks daarvan gewoon posten die handel, delen met je mede limburgers.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:26 schreef Softfeel het volgende:
haha uispraak van vandaag:" ik stop pas als de dame volledig bevredigd is"
Zo hoort dat ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze gaat de show stelen op haar eigen feestje.
www.newkidsturbo.nlquote:
Jullie zijn nie eens brabanders.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
www.newkidsturbo.nl
Dit wordt echt superkut
DAT FILMPJEquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
www.newkidsturbo.nl
Dit wordt echt superkut
wel een aantal drankjes de 1e keer dat we elkaar zagenwe zijn niet uit eten geweest.. kwamen elkaar daarna een week later spontaan in de winkelstraat, een half uur later kreeg ik een smsje of t oke was als ie, nadat ie klaar was, nog even zou langskomen.. uit eindelijk heeft ie hier een uur of 4 op de bank gehangen en hebben we samen tv gekeken en gekletstquote:
Tof. Maar alles gaat kapot.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wel een aantal drankjes de 1e keer dat we elkaar zagenwe zijn niet uit eten geweest.. kwamen elkaar daarna een week later spontaan in de winkelstraat, een half uur later kreeg ik een smsje of t oke was als ie, nadat ie klaar was, nog even zou langskomen.. uit eindelijk heeft ie hier een uur of 4 op de bank gehangen en hebben we samen tv gekeken en gekletst
En voor mij!quote:
Succes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wel een aantal drankjes de 1e keer dat we elkaar zagenwe zijn niet uit eten geweest.. kwamen elkaar daarna een week later spontaan in de winkelstraat, een half uur later kreeg ik een smsje of t oke was als ie, nadat ie klaar was, nog even zou langskomen.. uit eindelijk heeft ie hier een uur of 4 op de bank gehangen en hebben we samen tv gekeken en gekletst
Veel plezierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:41 schreef vosss het volgende:
Verrek. Ik bedenk me ineens dat ik weekend heb en dat brennie over een goeie 4 uur naast mijn bed staat om me wakker te maken
Het is bedtijd na dit pilsje denk ik zomaar
Ik zat laatst ook in zo'n situatie. Ik wilde naar huis toe rijden en toen merkte ik dat ik ook nog de sleutels van mijn ouders in mijn zak had zitten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:29 schreef Kn0x het volgende:
Zucht, ben ik eindelijk op mn werk na 100.000 km door mistbanken te rijden, belt mn vriendin om te zeggen dat haar autosleutel in mijn auto ligt :s
Hub ich veur dich gedoan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:49 schreef dekilo het volgende:
Vandaag voor de eerste keer moeten kretsen.
Hoe moet ik mijn icon in de op toevoegen.
Merci ,mer ich zeen um neet!quote:
Aha een sjeng?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:20 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Iech geluif tot dee pas bij t volgende topic te zien is
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:29 schreef Kn0x het volgende:
Zucht, ben ik eindelijk op mn werk na 100.000 km door mistbanken te rijden, belt mn vriendin om te zeggen dat haar autosleutel in mijn auto ligt :s
Klop joah.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:20 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Iech geluif tot dee pas bij t volgende topic te zien is
Heeft ze geen reserve?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:29 schreef Kn0x het volgende:
Die ligt in Eindhovenquote:
Als t goed is, is ie afgelopen voordat OOC komtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:43 schreef sproetjes het volgende:
satc![]()
tis dat oh oh cherso komt, anders zette ik em ook op
Je hebt een goede smaak dus zal wel een bazenjurk zijn!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 01:27 schreef friekin_ het volgende:
de jurk is zo baas Kev. Echt.
Hoelaat zijn jullie er morgen?
dan weet je hoe jouw onderburen zich voelen als jij stoeit met tarzanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:20 schreef friekin_ het volgende:
Bah, ik heb zojuist de meest kutte manier van wakker worden mee gemaakt. Achterbuurman is al vanaf acht uur vanmorgen met zijn kettingzaag blokken aan het zagen. Dus. "BBBNBRRRRRRRRR' rust. "BBBBRRRRRRRR" rust. "BBBBRRRRRRRRRRRRRRR" rust. Keer 400 ofzo.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan weet je hoe jouw onderburen zich voelen als jij stoeit met tarzan![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan weet je hoe jouw onderburen zich voelen als jij stoeit met tarzan![]()
*gaat naar de stad nu*![]()
jaaaa goede binnenkomer tochquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK heb je gemist hier.Veel succes met outfit!
Je zit ook in mijn hart liev.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jaaaa goede binnenkomer toch![]()
Ik heb het erg druk maar de mensen die in mijn hart zitten, zitten daar ook als ik niet post op Fok!![]()
![]()
Je krijgt van mij een tongzoen,dan weet je dat alvastquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je zit ook in mijn hart liev.
Mijn jurk is geweldig. Dus de aandacht ligt toch op mij vanavond. Misschien ook maar eens iets zoeken dat ook op me wil liggen na de parteh
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een tongzoen,dan weet je dat alvast![]()
En ik ga jou nooit overtreffen met kleding dus jij bent en blijft de ster vanavond
JEWEETZELLUF.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is al een feest op zich.
Lekkere muziekquote:
Dat en de girl-on-girl actionquote:
Ik wil je jurk pas zien op het feestquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef friekin_ het volgende:
Ik zal vanavond sowieso een picca plaatsen van mij, helemaal klaar voor de bash. Opgetuigd als een kerstboom.
TOEEET TOEET TOEEEET!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:53 schreef nattermann het volgende:
[coenensander-paultjepils]
HET IS WEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
[/coenensander-paultjepils]
Hahaahahaahquote:
Waar was dat feest ook alweerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
TETTTTTEEEEEEEHHHHHH
[ afbeelding ]
Ja, al een week of, ehm, driequote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hee, je bent rood!
Ik mis alles hier...
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
TETTTTTEEEEEEEHHHHHH
[ afbeelding ]
Veel plezier met Brenniequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:26 schreef vosss het volgende:
Gefeliciteerd friekin_
Vanavond naar Gare du Nord, daar heb ik wel zin in
Hey hallo er zijn minderjarigen in dit topic ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
TETTTTTEEEEEEEHHHHHH
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:02 schreef friekin_ het volgende:
Niet zo huilen. Wees blij dat je ze mag aanschouwen.
thnxquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik dacht dat de fotorolletjes (of hoe dat ook heet) voor Polaroids niet meer gemaakt werden?
MPG: like I said, ik mis alles. Alsnog gefeli!
Tetten!
Arbeiten. En toen zat ik op de bus te wachten en toen viel een of andere gare Kebab-gast me lastigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:06 schreef sproetjes het volgende:
wat heb je gedaan dan?
ga zo pitten denk ik, ben dood op
Uiteraardquote:
Ik ga ook naar Heerlen vandaag, Ikeaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:21 schreef postmortum het volgende:
ik ga vandaag naar Heerlen , wel met mijn FSC-sjaal om natuurlijk
oh ga je een Billy halen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Heerlen vandaag, Ikea
Nee een Helmerquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh ga je een Billy halen?![]()
Is er nog kermis trouwens ?
ja maar daar gaat ik niet naar toequote:
kan ik tokkieachtig kermisvolk waarderen door mn wijsheid?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:49 schreef huize het volgende:
Hehe iemand met jouw extra wijsheid kan die wel waarderen toch ?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 02:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Friekin was net assepoester
is er geen 90's party vandaag?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Straks naar Utrecht !
Oktoberfeest is toch kut met jantje smit enzo![]()
dunnoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
is er geen 90's party vandaag?
Ik ook een bietje. Maar het was het waard. Ik ga dadelijk heerlijk met die lekkere neger in bedquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook een bietje. Maar het was het waard. Ik ga dadelijk heerlijk met die lekkere neger in bed
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
lekker op sabbelen dan zie je alle kleuren van de regenboog voorbij komen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef Tassiepassie het volgende:je ziet er kusbaar uit,niks mis mee
Coenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:59 schreef postmortum het volgende:
die ven met zijn opeth shirt op die foto's
die kent tenminste goede muziekquote:
Oh god. Daar gaan we weer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
die kent tenminste goede muziek
heb je imbussleutel wel in het pakket zittenquote:
Een watte?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je imbussleutel wel in het pakket zitten
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:15 schreef huize het volgende:
Is iedereen Joysa aan het helpen met dr kast?
E-Dry is daar iets te beleven? Paar vrienden van mij willen daar binnenkort ook eens naartoe.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef Softfeel het volgende:
We zijn er nog niet uit wat we willen vanavond...
de ene wil naar de E-Dry de andere naar stratum weer een ander naar mestreech de ander weer naar belgië
dat ze maar snel een keuze maken
Waar is het mee te vergelijken. Als het hetzelfde principe als de Cheetah is dan weet ik dat ik niet met de auto hoef te rijdenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:39 schreef Softfeel het volgende:
ik vind het daar wel gezellig kom er geregeld haha
maakt er vanalles mee.. en de volkstammen die daar komen zijn ook gemoedelijker haha
de foute 90'squote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:35 schreef huize het volgende:
Welke 90-ies muziek...er waren nogal 2 duidelijke stromingen. God i loved the 90-ies
Dan was je dicht bij mij in de buurtquote:
Parkeerplaats van Ikea stond ook goed vol, maar binnen merkte je er niks van.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan was je dicht bij mij in de buurtheb de hele middag bij de mac gewerkt op de woonboulevard
was wel heul druk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |