Ja, deze opdracht spreekt me ook niet echt aanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. Ben lastig 8 uur per dag te motiveren voor mijn thesis.
Dat is ook nog eens bijzonder theoretisch allemaal.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:41 schreef Kn0x het volgende:
Is de winkelstraat trouwens niet Susteren?
Oh daar hebben we nog gekeken voor een apartement. Boven zo'n veul te sjieke kledingwinkel. Huur was alleen 900 per maand, beetje van de zotte.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]in de kern van echt
waar de hema, zeeman, kruidvat,bruna en etc ligt...
NIET IN SUSTEREN![]()
900 euro, WTFquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Oh daar hebben we nog gekeken voor een apartement. Boven zo'n veul te sjieke kledingwinkel. Huur was alleen 900 per maand, beetje van de zotte.
Waar zit je dan? Callcenter neem ik aan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:36 schreef Joysa het volgende:
Nieuw werk!
Klanten van Oxxio kunnen mij aan de lijn krijgen
Dat kan best eens 2 huizen hier vanaf zijn geweestquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Oh daar hebben we nog gekeken voor een apartement. Boven zo'n veul te sjieke kledingwinkel. Huur was alleen 900 per maand, beetje van de zotte.
Bedankt voor je mail !quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:06 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ook thuis. Even lekker koken. Ik heb een droomjurk gekochtvoor vrijdag
De jurk gaat wenkbrauwen laten bewegenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bedankt voor je mail !
Overmorgen en dan is het zover !
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De jurk gaat wenkbrauwen laten bewegen![]()
Graag gedaan hoor.
pics!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:06 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ook thuis. Even lekker koken. Ik heb een droomjurk gekochtvoor vrijdag
tyquote:
Geef me nog een paar minuten om er goed voor te gaan zitten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik stuur je er 1 via PM.
Je gaat huilen. Bereid je voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |