Ontkenningsfasequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:24 schreef sproetjes het volgende:
ooh daar is het veel te vroeg voor.. ik wil niet te hard van stapel lopen, we hebben slechts 2 dates gehad.. maaaaar ik vind em wel echt heel leuk
Dan kom je al snel in verschillende levensfases terecht. De een nog aan het studeren, de ander al aan 't werk etc.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:57 schreef sproetjes het volgende:
maarr t is wel wennen.. 7 jaar verschil.. nog niet eens qua denken of gedrag.. maar qua het feit
dat hij helemaal niet zo in de "internet en sms" age zit als mij.. van de ene kant lekker verhelderend dat ik duidelijk aan em merk dat me leuk/aantrekkelijk vind.. van de andere kant kan ik mezelf wel helemaal gek maken wanneer of dat ik em wel of niet moet smsen of moet voorstellen nogeens iets te gaan doen
maar dat ligt meer aan mij als aan hem
*rant rant rant*
daten
Dat zijn we thuis geloof ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:36 schreef Joysa het volgende:
Nieuw werk!
Klanten van Oxxio kunnen mij aan de lijn krijgen
waar bij jouquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Kn0x het volgende:
Zo nu klaar met de R&P. Tijd voor games!
Dit weekend nog iets te beleven in Echt? Tijd voor een Limbo-meet
Heb net het huis op orde. Geen zin om friekin_ met al haar negers op bezoek te krijgenquote:
ik werk al 4.5 jaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom je al snel in verschillende levensfases terecht. De een nog aan het studeren, de ander al aan 't werk etc.
Jups. Schilberg, in die nieuwe wijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik werk al 4.5 jaardus op dat gebied hebben we echt geen probleem
kn0x woon jij ook in echt ofzo?
ahzoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:30 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Jups. Schilberg, in die nieuwe wijk.
Geen idee waar dat isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ahzoik woon in de winkelstraat
Ik ook. Ben lastig 8 uur per dag te motiveren voor mijn thesis.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaaaat rapporten schrijven
Ja, deze opdracht spreekt me ook niet echt aanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. Ben lastig 8 uur per dag te motiveren voor mijn thesis.
Dat is ook nog eens bijzonder theoretisch allemaal.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:41 schreef Kn0x het volgende:
Is de winkelstraat trouwens niet Susteren?
Oh daar hebben we nog gekeken voor een apartement. Boven zo'n veul te sjieke kledingwinkel. Huur was alleen 900 per maand, beetje van de zotte.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]in de kern van echt
waar de hema, zeeman, kruidvat,bruna en etc ligt...
NIET IN SUSTEREN![]()
900 euro, WTFquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Oh daar hebben we nog gekeken voor een apartement. Boven zo'n veul te sjieke kledingwinkel. Huur was alleen 900 per maand, beetje van de zotte.
Waar zit je dan? Callcenter neem ik aan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:36 schreef Joysa het volgende:
Nieuw werk!
Klanten van Oxxio kunnen mij aan de lijn krijgen
Dat kan best eens 2 huizen hier vanaf zijn geweestquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Oh daar hebben we nog gekeken voor een apartement. Boven zo'n veul te sjieke kledingwinkel. Huur was alleen 900 per maand, beetje van de zotte.
Bedankt voor je mail !quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:06 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ook thuis. Even lekker koken. Ik heb een droomjurk gekochtvoor vrijdag
De jurk gaat wenkbrauwen laten bewegenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bedankt voor je mail !
Overmorgen en dan is het zover !
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De jurk gaat wenkbrauwen laten bewegen![]()
Graag gedaan hoor.
pics!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:06 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ook thuis. Even lekker koken. Ik heb een droomjurk gekochtvoor vrijdag
tyquote:
Geef me nog een paar minuten om er goed voor te gaan zitten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik stuur je er 1 via PM.
Je gaat huilen. Bereid je voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |