Coenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:59 schreef postmortum het volgende:
die ven met zijn opeth shirt op die foto's
die kent tenminste goede muziekquote:
Oh god. Daar gaan we weer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
die kent tenminste goede muziek
heb je imbussleutel wel in het pakket zittenquote:
Een watte?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je imbussleutel wel in het pakket zitten
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:15 schreef huize het volgende:
Is iedereen Joysa aan het helpen met dr kast?
E-Dry is daar iets te beleven? Paar vrienden van mij willen daar binnenkort ook eens naartoe.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef Softfeel het volgende:
We zijn er nog niet uit wat we willen vanavond...
de ene wil naar de E-Dry de andere naar stratum weer een ander naar mestreech de ander weer naar belgië
dat ze maar snel een keuze maken
Waar is het mee te vergelijken. Als het hetzelfde principe als de Cheetah is dan weet ik dat ik niet met de auto hoef te rijdenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:39 schreef Softfeel het volgende:
ik vind het daar wel gezellig kom er geregeld haha
maakt er vanalles mee.. en de volkstammen die daar komen zijn ook gemoedelijker haha
de foute 90'squote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:35 schreef huize het volgende:
Welke 90-ies muziek...er waren nogal 2 duidelijke stromingen. God i loved the 90-ies
Dan was je dicht bij mij in de buurtquote:
Parkeerplaats van Ikea stond ook goed vol, maar binnen merkte je er niks van.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:10 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan was je dicht bij mij in de buurtheb de hele middag bij de mac gewerkt op de woonboulevard
was wel heul druk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |