Did he suit up?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef sproetjes het volgende:
haha het was een grapje hoorhij is heel leuk en lief verder
Niks daarvan gewoon posten die handel, delen met je mede limburgers.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik stuur je er 1 via PM.
Je gaat huilen. Bereid je voor.
Nee, moet geheimpje blijven voor de bezoeker. Citizen zal zijn ongezouten kritiek wel spuien.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef huize het volgende:
[..]
Niks daarvan gewoon posten die handel, delen met je mede limburgers.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:26 schreef Softfeel het volgende:
haha uispraak van vandaag:" ik stop pas als de dame volledig bevredigd is"
Zo hoort dat ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze gaat de show stelen op haar eigen feestje.
www.newkidsturbo.nlquote:
Jullie zijn nie eens brabanders.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
www.newkidsturbo.nl
Dit wordt echt superkut
DAT FILMPJEquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
www.newkidsturbo.nl
Dit wordt echt superkut
wel een aantal drankjes de 1e keer dat we elkaar zagenwe zijn niet uit eten geweest.. kwamen elkaar daarna een week later spontaan in de winkelstraat, een half uur later kreeg ik een smsje of t oke was als ie, nadat ie klaar was, nog even zou langskomen.. uit eindelijk heeft ie hier een uur of 4 op de bank gehangen en hebben we samen tv gekeken en gekletstquote:
Tof. Maar alles gaat kapot.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wel een aantal drankjes de 1e keer dat we elkaar zagenwe zijn niet uit eten geweest.. kwamen elkaar daarna een week later spontaan in de winkelstraat, een half uur later kreeg ik een smsje of t oke was als ie, nadat ie klaar was, nog even zou langskomen.. uit eindelijk heeft ie hier een uur of 4 op de bank gehangen en hebben we samen tv gekeken en gekletst
En voor mij!quote:
Succes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
wel een aantal drankjes de 1e keer dat we elkaar zagenwe zijn niet uit eten geweest.. kwamen elkaar daarna een week later spontaan in de winkelstraat, een half uur later kreeg ik een smsje of t oke was als ie, nadat ie klaar was, nog even zou langskomen.. uit eindelijk heeft ie hier een uur of 4 op de bank gehangen en hebben we samen tv gekeken en gekletst
Veel plezierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:41 schreef vosss het volgende:
Verrek. Ik bedenk me ineens dat ik weekend heb en dat brennie over een goeie 4 uur naast mijn bed staat om me wakker te maken
Het is bedtijd na dit pilsje denk ik zomaar
Ik zat laatst ook in zo'n situatie. Ik wilde naar huis toe rijden en toen merkte ik dat ik ook nog de sleutels van mijn ouders in mijn zak had zitten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:29 schreef Kn0x het volgende:
Zucht, ben ik eindelijk op mn werk na 100.000 km door mistbanken te rijden, belt mn vriendin om te zeggen dat haar autosleutel in mijn auto ligt :s
Hub ich veur dich gedoan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:49 schreef dekilo het volgende:
Vandaag voor de eerste keer moeten kretsen.
Hoe moet ik mijn icon in de op toevoegen.
Merci ,mer ich zeen um neet!quote:
Aha een sjeng?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:20 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Iech geluif tot dee pas bij t volgende topic te zien is
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:29 schreef Kn0x het volgende:
Zucht, ben ik eindelijk op mn werk na 100.000 km door mistbanken te rijden, belt mn vriendin om te zeggen dat haar autosleutel in mijn auto ligt :s
Klop joah.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:20 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Iech geluif tot dee pas bij t volgende topic te zien is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |