Pics.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
![]()
Heb ook gelijk maar 'n trui gepakt.
Ok, ik dacht het op te maken uit die post, vandaar de vraagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, mijn feestje is niet in de Bosuil
Neuh, wel in de buurt van de Bosuil.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok, ik dacht het op te maken uit die post, vandaar de vraag
Daar komt een collega van mij geloof ik met enige regelmaatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Neuh, wel in de buurt van de Bosuil.
[ afbeelding ]
Cafe Zigzag
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar komt een collega van mij geloof ik met enige regelmaat
En de rest van de mannen vindt hem maar homo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij krijgt tenminste soppende gootjes op zich af.
Nee, alleen jij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
En de rest van de mannen vindt hem maar homo?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zin in het weekend.
Vrijdag verjaardag
Kun je me een adres geven waar ik de auto kan parkeren? Dan kan ik het wat makkelijker vinden met de tom tomquote:
Gank dich noah Nattermann jong.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gank dich noah Nattermann jong.Het is nattermann, met een kleine N.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gank dich noah Nattermann jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks, de hubs gewoon gefaald wie ste dich hubs geregistreerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Het is nattermann, met een kleine N.
bij 3 keer per dag moet je het gewoon doen zodra er een bietje tijd is. Immer geil.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kies ik mijn momenten toch zorgvuldiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |