Ik ben makkelijk te verstaan, ook al heb je daar weinig aan in Maastrichtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het hangt er ook een beetje van af welk Limburgs iemand spreekt. Een echte Zjeng uit een volkswijk is idd wat lastig te verstaan voor de niet ingewijden.
Weert. FTW.quote:De politie heeft donderdag 30 september, in de wijk Groenewoud een 47-jarige vrouw aangehouden op verdenking van handel in harddrugs onder andere aan minderjarigen.
De politie meldt de aanhouding nu omdat het onderzoek inmiddels nagenoeg is afgerond. De politie kreeg meldingen binnen en stelde een onderzoek in. Dit resulteerde in de aanhouding van de vrouw in haar woning.
In de woning van de verdachte trof de politie ongeveer 100 gram harddrugs aan die in beslag zijn genomen. De vrouw werd in verzekering gesteld en is inmiddels in bewaring gegaan. De vrouw is eerder ook al veroordeeld voor soortgelijke incidenten.
Maar daar heb ik als Limburger nog moeite mee om te lezenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:01 schreef ReWout het volgende:
[..]
http://li.wikipedia.org/wiki/Veurblaad
Have fun reading it!
Mooi schaap waar ze op ligt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:10 schreef Gezicht het volgende:
Wat is er toch zo geil aan negers?
Dit echter...
[ afbeelding ]
En jij noemt jezelf Limburgerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar daar heb ik als Limburger nog moeite mee om te lezen![]()
Stom dialect
Ik geil niet zo op negers, maar dit zijn mooie mannenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:10 schreef Gezicht het volgende:
Wat is er toch zo geil aan negers?
Dit echter...
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:14 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik geil niet zo op negers, maar dit zijn mooie mannen
Jij ook naar STRP?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Soulwaxmas![]()
2 Many DJ'slive
Soulwax
Erol Alkan
Goose
Mixhell
Paul Chambers
Zombie Nation
Slagsmålsklubben
Drop The Lime
Digitalism (dj set)
Mooi feestje in het vooruitzicht.
Nee, mijn feestje is niet in de Bosuilquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:41 schreef vosss het volgende:
Hey Friekin_, dat van Gare du Nord op de dag van jouw verjaardagsfeest in de kroeg, is dat feestje toevallig in de Bosuil of niet?
Brenda en ik gaan daar namelijk even een biertje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |