Heb ik laatste ook gehad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:59 schreef sproetjes het volgende:
operatie rolluik net hier
wilde de rolluik naar t dakterras opendoen, brak me het lint af...
laat dat nou de enige doorgang naar het dakterras zijn... en de deur naar buiten opengaan..
mn moeder (die ik maar gebeld had) een grote ladder (die ik gelukkig had) neergezet bij cafe van hieronder, via de ladder op het dakterras.
rolluik open slopen, ik ondertussen op zolder een groot stuk hout zoeken.. en nu staat mn rolluik gestut met een stuk hout
Lol, das lullig jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef dekilo het volgende:
[..]
Heb ik laatste ook gehad.
Ik had de dag erna al nieuw lint ingezet blijkt het rolluik nog maar half dicht te gaan!![]()
Conclusie: lint te kort!
Succes met nieuw lint 2.5 keer de hoogte van je raam halen!
Grote bek klein hartje hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat liefIk wist niet dat jij een hart had
*haat icon*quote:
ER is een goed basisboekje van Ben Salemans en Flor Aarts, in de serie Taal in stad en land.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
kunnen jullie me dan ook een cursus limburgs voor beginners geven?
Friezen hebben eerder minder moeite ermee, heeft meer iets te maken met het besef dat er in Nederland meerdere talen zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Stiekem ben ik Friesdus denk dat dat heeeeel lastig gaat worden
Het hangt er ook een beetje van af welk Limburgs iemand spreekt. Een echte Zjeng uit een volkswijk is idd wat lastig te verstaan voor de niet ingewijden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was afgelopen weekend in Maastricht, en het meeste verstond ik wel, maar we gingen uit eten en er was zo'n man die Limburgs praatte in een moordtempo, ik begreep er niks van
ja ik kan het lezen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef Gezicht het volgende:
Nou Memento om te beginne... Kin ste het laeze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |