Leuk om te horen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:36 schreef Softfeel het volgende:
ik heb ook een weekend afterdip veel te moe om iets te ondernemen haha gelukkig heb ik vandaag geen rare of lastige dingen op mijn programma
maar ik heb een enorme financiėle meevaller gekregen, dat is altijd mooi meegenomen...![]()
![]()
vanavond maar de champagne ontkurken
ooh dadelijk eerst eens champagne halen....
das spijtig maar ze zeggen de aanhouder wint.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:49 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik wil dat win-for-life gedoe hier winnen, elke maand ¤2000 euro de rest van je leven![]()
Maar ik heb gewoon al 2x op rij niks
Dat is ook een lekkere prijs!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:49 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik wil dat win-for-life gedoe hier winnen, elke maand ¤2000 euro de rest van je leven![]()
Maar ik heb gewoon al 2x op rij niks
ik woon in echt, ben er niet eens geweestquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:04 schreef Kn0x het volgende:
Ik had dit weekend ook een financiele meevaller. De eerste keer loon ontvangen en was hoger uitgevallen dan we gebudgetteerd hadden. Altijd leuk om het weekend mee te beginnen. Ook nog even de kermis in Echt bezocht, dat bizar hoge ding in gegaan en toen veel te veel zuurstokken gekocht
Idd, voor het eerst in bijna 5 jaar dat ik een goed gevoel heb bij een wiskunde toets.quote:
Was wel een aardige kermis. Alleen was ik verbaasd over het volk dat er rond liep. Het is niet zo erg als in Heerlen maar sommige mensen zouden zo uit Heerlen Oost kunnen komenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik woon in echt, ben er niet eens geweest
verder als moustache vorige week ben ik niet gekomen
Dat is toch normaal op kermissen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:25 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Was wel een aardige kermis. Alleen was ik verbaasd over het volk dat er rond liep. Het is niet zo erg als in Heerlen maar sommige mensen zouden zo uit Heerlen Oost kunnen komen
jep, zaterdag avond t spoonquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:23 schreef solaire het volgende:
gaat er nog iemand naar de oktoberfeesten in sittard komend weekeinde?
Dat maakt het juist goed waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:43 schreef sproetjes het volgende:
Boney M is echt té slecht voor woorden... heb em vorig jaar op dance classics in het MECC gezien..
geloof me ...echt nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat maakt het juist goed waarschijnlijk.
Ik heb mijn 2de nacht er alweer op zitten en donderdag om 7 uur 's morgens heb ik weekendquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:13 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Dadelijk weer werken. Op vrijdag heb ik pas vrij.
Zeker relaxed omdat ik maandag pas om 3 uur 's middags weer begin en nog veel relaxter omdat Brennie me donderdagmiddag wakker komt maken ergens rond 1 uurquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:16 schreef friekin_ het volgende:
Relaxt. Ik hoef vandaag hopelijk maar van 12 tot 20. Maar ja, het kan fluctueren..
Wat liefquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker relaxed omdat ik maandag pas om 3 uur 's middags weer begin en nog veel relaxter omdat Brennie me donderdagmiddag wakker komt maken ergens rond 1 uur
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:15 schreef Softfeel het volgende:
Goede morgen
Zo vergadering achter de rug
nu tijd voor een lekker straf bakkie...
too much infoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
dadelijk eff op de wc gaan zitten
eerste bakkie valt me altijd wat zwaar op de darmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |