quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
btw check de hoge score MoH heeft gekregen op IGN
http://uk.xbox360.ign.com/articles/112/1127285p1.html
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:22 schreef Parvus het volgende:
Pff ik own jullie allemaal hier. Kankernerds.
Helaas heb je gelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:22 schreef Parvus het volgende:
Pff ik own jullie allemaal hier. Kankernerds.
Hehe nah heb het niet tegen iedereen. Nerdjes lopen m'n gamertag belachelijk te maken. Vooral Michhas, z'n hippiesjaaltje zal wel iets te strak zitten.quote:
bij wijze van tvpquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:06 schreef Carmichael het volgende:
Master of Ceremonies Skills NL, DROP... DA ..... BEAT - T -T -T - T !!!
same here, misschien nog een paar uurtjes op vrijdag en zaterdagavond ofzo, maar verder niksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:09 schreef dreamzk het volgende:
Tentamens komende tijd dus mn xbox zal wat meer uitstaan
Ik heb Endgame III recent gehaald. De eerste Nukes die je haalt vond ik zelf wel erg bevredigend als je hem activeert (zeker als je als team aan het verliezen bent omdat je dan ook echt nog wat betekend voor je team en niet alleen egoistisch kills aan het halen bent hoewel dit in TDM of FFA geen kwestie is, na een stuk of 4 Nukes is het niet meer zo bijzonder en deed ik het voornamelijk voor de challenge. Nuke halen is best lastig en je moet ook best veel geluk hebben met oa matige tegenstanders en net op de goede plek zitten als het hele team naar je toe komt en je ze één voor één kan wegwerken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hier maar gelijk even posten..
Speel de laatste tijd veel verschillende gamemodes door elkaar, (TDM, sabotage, demolition, domination..) en merk dat dat voor mij toch niet echt optimaal is om goed te presteren. Zit nu aan het einde van 2e prestige (300%) en ga geen nieuwe prestige meer beginnen, lekker met alle guns knallen deze maand en dan kijken of het black ops gaat worden of dat het mw2 blijft. In het laatste geval nog wel prestige natuurlijk, maar is ook wel leuk om zoveel mogelijk challenges te halen. Laatste maand veel bezig met de M16A4 en wat is dat toch een heerlijk wapen zeg. Je aiming moet top zijn, zeker in een close combat alhoewel ik dan vaak switch naar shotgun (voorheen AA-12, nu bezig met striker)
Langste killstreak is 21, nuke heeft er voor mij dus nog niet ingezeten, maar als ik het hier zo lees zijn er hier veel die Endgame III hebben gehaald...!?
hahah wel goed gevonden op partyfock man, ik dacht gister echt wtfquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe nah heb het niet tegen iedereen. Nerdjes lopen m'n gamertag belachelijk te maken. Vooral Michhas, z'n hippiesjaaltje zal wel iets te strak zitten.
Man, kheb weer wat gemistquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hahah wel goed gevonden op partyfock man, ik dacht gister echt wtf
verzin eens een keer iets originelersquote:
Gastquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe nah heb het niet tegen iedereen. Nerdjes lopen m'n gamertag belachelijk te maken. Vooral Michhas, z'n hippiesjaaltje zal wel iets te strak zitten.
Vecht wat uit? Ik zie ineens een diss uit het niksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef kutkabouter het volgende:
vecht het even in de pm uit, dan kunnen we deze slowchat gezellig houdenal is het SC gehalte wel drastisch omlaag gegaan met dit topic
Jij maakt makkelijke laffe grappen, ik maak ze terug. Verder no hard feelings (L)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vecht wat uit? Ik zie ineens een diss uit het niksik heb geen problemen met iemand hoor?
headshot challengesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef Fsmxi het volgende:
Wat de neuk is dit voor bullshitgezeik zeg
Ik heb weer zin in knallen, eindelijk eens die 2500 kills met famas en 1000 kills met AA-12.
En misschien de m4a1 en famas 250 headshots
Laf niet, makkelijk welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij maakt makkelijke laffe grappen, ik maak ze terug. Verder no hard feelings (L)
nicequote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:02 schreef KoningStoma het volgende:
Lolz 4 kills met een predator in de final killcam
Ik denk dat ik 1 op 10 kills met een headshot heb. Best wel aardig vind ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
headshot challengesde enige wapens waarmee ik veel headshots maak zijn de wapens met veel recoil
Same here, heb 18000 kills ofzo waarvan 1800 headshotsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 op 10 kills met een headshot heb. Best wel aardig vind ik.
Hehe lol.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:26 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Man, kheb weer wat gemist
En dan dat Pierre en Mister mij op Facebook opzochten
Mister: "WTF MAN, IS JE KAPPER DOOD?!?!"
Ben nog steeds niet geweest , moet toch maar eens heen
Huilen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:41 schreef Bozz187 het volgende:
what the fuck! waarom was er niemand online gisteravond rond 9uur.
you guys suck
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die chick heeft dikke skills.
Suck on that Bozz.
Suck on that Bozz.
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Chick bakt er niks van.
ik doe dat terwijl ik geblinddoekt ben
Leugens, pure leugensquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als ik vanaaf naar arnhem kom laat ik je het zien boy
En wat als het handvat je raakt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef DrMarten het volgende:
Dat je nog een kill krijgt als je dat ding via een muur gooit is natuurlijk wel de grootste onzin die er bestaat
HITMARKEEEEERSSSSSSSSS!!!!!!!!1!11!EINZ!!1quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En wat als het handvat je raakt?
weetikveelquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
HITMARKEEEEERSSSSSSSSS!!!!!!!!1!11!EINZ!!1
Het is de helaascheid der dingen. Zelfs onze eigen mcskills of stoma heeft weinig toegevoegd aan de vastgelegde videoverzameling der internet ;'(quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Deze reeks is ook één grote baggerzooi geworden
Please enter a valid codequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Wel snel zijn![]()
34D0R-6H6TG-89O8I-JWNH0-VC61Q
mooi zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Powerrkiwi het volgende:
Valt het iemand trouwens op dat sinds die update waarin CTF weer terugkwam, je véél meer hitmarkers krijgt met snipers?
Als ik gewoon op mn 22" monitor kon gamen terwijl ik aan het capturen was dan waren er een hele berg filmpjes van mij geweest. Gelukkig kan je met black ops naderhand nog opnemen in theater mode.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Het is de helaascheid der dingen. Zelfs onze eigen mcskills of stoma heeft weinig toegevoegd aan de vastgelegde videoverzameling der internet ;'(
Waarom dát nou weerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mooi zoschijt aan die tyfus quickscopers
Niet alleen met snipers.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Powerrkiwi het volgende:
Valt het iemand trouwens op dat sinds die update waarin CTF weer terugkwam, je véél meer hitmarkers krijgt met snipers?
dat vind ik ergens ook wel terecht, die dingen waren net 3 burst snipersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Niet alleen met snipers.
Ik moet nu ook 3 keer pompen met de Famas/m16
Baas.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef Fsmxi het volgende:
Ik kijk nog ff 1 aflevering Blackadder en dan kom ik online. Nog meer lui online?
Dan schiet je je burst niet accuraat genoeg ik heb 7 van de 10 keer een one hit kill met de Famasquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Niet alleen met snipers.
Ik moet nu ook 3 keer pompen met de Famas/m16
Moet jij yvonne niet irriteren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:39 schreef -SG- het volgende:
afgelopen week druk gehad dus niet zo veel gespeeld. Maar heb weekend, dus dadelijk ff knallen
Ik wilde gister voordat ik ging slapen nog ff een filmpje uploaden op Youtube. Halverwege was het uploaden ineens mislukt :/. Vanavond ben ik er niet dus zal hem morgen postenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Het is de helaascheid der dingen. Zelfs onze eigen mcskills of stoma heeft weinig toegevoegd aan de vastgelegde videoverzameling der internet ;'(
Heb jij trouwens nog een code voor mij [ afbeelding ]
Suck on that Bozz.
Jij faalt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:08 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)edist_door_mc_murat_(brugklasser).html
mister doet zijn ding met z'n homies
jws haat de hater
zoveel stelt het niet voor, kijk maar eens naar haar scoresquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:27 schreef Parvus het volgende:
Wijven die beter kunnen gamen dan jezelf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik sta altijd eerste in ffaWat ben ik toch goed
Ik moest een beetje huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik sta altijd eerste in ffaWat ben ik toch goed
dat geeft alleen maar aan dat je levenloos bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
FFA is echt hilarisch als er boosting noobs zijnquote:
FFA is ook wel komisch als je met lui uit je friendslist speelt zonder te boostenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
FFA is echt hilarisch als er boosting noobs zijn
Ik ben er denk ik wel, wordt weer eens tijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
FFA is ook wel komisch als je met lui uit je friendslist speelt zonder te boosten
WIe gaat er nog schieten vanavond?
ik misschien, als ik onder een of ander kut-familiefeest kan uitkomenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
FFA is ook wel komisch als je met lui uit je friendslist speelt zonder te boosten
WIe gaat er nog schieten vanavond?
whatever you do, control the outcomequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
Lekker schieten en occasioneel 7 keer achter elkaar gespanwkilled worden
Tenzij je natuurlijk steeds onder dezelfde kutkillstreak spawntquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
whatever you do, control the outcome
gespawnkilled worden ligt aan jezelf, er is maar zelden geen manier om er aan te ontkomen
meestal kan je er al aan ontkomen door achter het eerste het beste muurtje te gaan zitten dat je ziet
maar een spawn duurt voor stoma toch wel dik 1 minuut na het daadwerkelijke spawnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk steeds onder dezelfde kutkillstreak spawnt
Mensen ontkomen iig niet aan mijn choppa als ze er steeds onder spawnen.
Is ook zo kansloos als ze op dezelfde plek spawnen en er steeds 1 of 2 bij zijn die niet coldblooded gaan waardoor je de hele tijd die gasten met stingers neer maaitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk steeds onder dezelfde kutkillstreak spawnt
Mensen ontkomen iig niet aan mijn choppa als ze er steeds onder spawnen.
De topic?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:08 schreef Bozz187 het volgende:
is de topic dood??
btw zometeen nog iemand online??
Allesch isch vergevenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
maakt niet uit de boodschap is duidelijk
want ik schrijf namelijk ook fuist op deze manier: Fuist
Neen, mijn trial is reeds weer verlopen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:08 schreef Bozz187 het volgende:
is de topic dood??
btw zometeen nog iemand online??
Heb precies hetzelfde, stopping power pro en FMJ op mn intervention. Schiet hem op zn borst en overleeft het, pakt zn tube en noobtubed me.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:25 schreef SoldMayor het volgende:
Ik geeft het op. Ik hou het voor gezien met Mw2.
Mischien net voordat Black Ops uit komt nog ff knallen om in te komen maar verders niet meer![]()
Maar waarom ik nou niet meer speel komt omdat het echt verneukt is geraakt.
Sinds 2 weken ineens ontzettend veel hitmarkers met alle snipers.
3 keer bursten met een m16 of famas.
En de noobtubers lijken weer in opkomst.
nou houdoe tot Black Ops
Ik denk dat stoma ongeveer de helft van al die kills heeft gemaaktquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:41 schreef SoldMayor het volgende:
Toch tof om te zien wat we met ze alle hebben bereikt met Mw2 het afgelopen jaar.
De Fok! groep was ongeveer 25 man groot ofzo?
En volgens de leaderbords hebben we gezamenlijk ongeveer:
WTF!!!... 774.000 kills gemaakt.
![]()
aaahw, wil je erover praten?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik heb het al zo vaak gezegd, en ik zeg het nu nog een keer.
Wat een kankerspel!
Meest verkankerde spel van 2009/10.
Drama gewoon.
quote:
Heb je niet gewoon een hogere KD dan eerst?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:25 schreef SoldMayor het volgende:
Ik geeft het op. Ik hou het voor gezien met Mw2.
Mischien net voordat Black Ops uit komt nog ff knallen om in te komen maar verders niet meer![]()
Maar waarom ik nou niet meer speel komt omdat het echt verneukt is geraakt.
Sinds 2 weken ineens ontzettend veel hitmarkers met alle snipers.
3 keer bursten met een m16 of famas.
En de noobtubers lijken weer in opkomst.
nou houdoe tot Black Ops
ik heb nu een goeie 50000 killsquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:41 schreef SoldMayor het volgende:
Toch tof om te zien wat we met ze alle hebben bereikt met Mw2 het afgelopen jaar.
De Fok! groep was ongeveer 25 man groot ofzo?
En volgens de leaderbords hebben we gezamenlijk ongeveer:
WTF!!!... 774.000 kills gemaakt.
![]()
Alweer offline hehequote:
m21 acog, assault rifle met de kracht van een sniperquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:55 schreef dreamzk het volgende:
Intervention vlug nog gemasterd en nu begonnen aan de Barret. Nog even 10 kills en dan kan ik al aan de FMJ challenge beginnen. Moet wel zeggen dat ik nu Stoma begrijp met zn hitmarkers, vandaag hele tijd, bijna geen enkele One Shot Kill. Vooral met die Barrett was het erg, moest 1x iemand 3x achter elkaar binnen 5 sec raken
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:55 schreef dreamzk het volgende:
Moet wel zeggen dat ik nu Stoma begrijp met zn hitmarkers,
dit is anders ook een harde baasquote:
quote:
Hehe ja ik doe verder niks aan de settings. Geen idee wat ik moet doen. Ik render alleen HD en selecteer "upper field first" zodat je geen strepen krijgtquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
![]()
Smoooveeeeee
Ido, vraag ff zijn settings.![]()
Zijn kwaliteit is wel full-hd.
Jazekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:51 schreef tliciouz het volgende:
Zo Michhas, jij bent er ook vroeg bij.
Ik wil niet vervelend doen, maar je moet jullie eens horen als jullie bezig zijn. Dan denk ik net zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef -SG- het volgende:
Oh ik zit met een stelletje malloten te spelen. Van die kut Nederlanders. 'Ja hardscopen is kut. Ik snap echt niet dat jullie hardscopen'.
Maar hun kunnen er echt niet bij dat mensen 'hardscopen . Inplaats van quickscopen. En allemaal schelden.
Hehe wij zijn denk ik nog vervelender. Maar zolang je er zelf bij hoort is het allemaal prima, de rest mute ik toch sowiesoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar je moet jullie eens horen als jullie bezig zijn. Dan denk ik net zo.![]()
ik had laatst een fucking goede snipe-sessie. krijg ik ineens een berichtje: u are a sad hardscoper. ik dacht echt van wtfquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef -SG- het volgende:
Oh ik zit met een stelletje malloten te spelen. Van die kut Nederlanders. 'Ja hardscopen is kut. Ik snap echt niet dat jullie hardscopen'.
Maar hun kunnen er echt niet bij dat mensen 'hardscopen . Inplaats van quickscopen. En allemaal schelden.
Fucking omgekeerde wereld, alsof quickscopen is hoe het spel bedoelt is en hardscopen nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:02 schreef -SG- het volgende:
Mag ik er ook bij horen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hehe wij zijn denk ik nog vervelender. Maar zolang je er zelf bij hoort is het allemaal prima, de rest mute ik toch sowieso
Ja dat zeiden we dus ook alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fucking omgekeerde wereld, alsof quickscopen is hoe het spel bedoelt is en hardscopen niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:10 schreef KoningStoma het volgende:
Dat soort berichtjes krijg je van die acrobaten die denken dat ze goed zijn als ze een van de 5 keer raak schieten terwijl ze in een majoo een driedubbele flikflak doen.
Maar wij mogen dat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar je moet jullie eens horen als jullie bezig zijn. Dan denk ik net zo.![]()
Beste beschrijving ooitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:10 schreef KoningStoma het volgende:
Dat soort berichtjes krijg je van die acrobaten die denken dat ze goed zijn als ze een van de 5 keer raak schieten terwijl ze in een majoo een driedubbele flikflak doen.
Liever nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
En stoma heeft het alleenrecht op de hitmarkers.
Modded controller fal-lobby, 1600 MSP to join!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Parvus het volgende:
10th prestige lobby msg me
quickscope / noscope lobby msg for invite
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef Parvus het volgende:
10th prestige lobby msg me
quickscope / noscope lobby msg for invite
Dan moet je maar met een shotgun of een assault rifle gaan spelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:56 schreef KoningStoma het volgende:
JAAAAaaaahhhh![]()
Ik moest gewoon bijna iedereen twee of meer keer raken![]()
Moet je maar met een intervetion spelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:56 schreef KoningStoma het volgende:
JAAAAaaaahhhh![]()
Ik moest gewoon bijna iedereen twee of meer keer raken![]()
quote:wat een non-nieuws
quote:Moet je ook met 6 man doen. Whoppa, in een kwartier door 10 ofzo potjes gerushedOp woensdag 20 oktober 2010 17:55 schreef Parvus het volgende:
Ik moest nog 1 sabotage match winnen voor zo'n titel (20 x winnen). Heb er 8 potjes over gedaan ofzo. Het lijkt wel alsof alle kankernoobs zich verzamelen bij sabotage. Kanker wat was dat frustrerend.
quote:Hehe ja toen we het met fok deden was het altijd zo gepiept. Nu helaas nietOp woensdag 20 oktober 2010 18:42 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Moet je ook met 6 man doen. Whoppa, in een kwartier door 10 ofzo potjes gerushed
quote:Mooie tijdenOp woensdag 20 oktober 2010 18:42 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Moet je ook met 6 man doen. Whoppa, in een kwartier door 10 ofzo potjes gerushed
quote:ditOp woensdag 20 oktober 2010 16:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja, opgekankert!
Mij zie je dit spel niet meer spelen.
![]()
quote:tot nooit meer ziens, kanker warfare 2Op woensdag 20 oktober 2010 17:52 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb weer een brakke verbinding, kan een half magazijn leegschieten op iemand incl hitmarkers, en alsnog ben ik dood omdat de ander 1 keer schiet
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:48 schreef Parvus het volgende:
110.. 120.. 130.. Geen enkel probleem
Schoevendraaier Koevoetflipper en een baksteen
Anders gaan we nergens heen
Terug van weggeweest, nog steeds gevreest.
McSkills van de F O K. Op zijn 180 cc
Vroem, Vroem, Door je straat.
Als een wegpiraat.
Berijd tot elke misdaad. Want
Die jonko gemixed met tequila.
Maak me snel guerilla.
Para crimina in de kluts.
Gekleed in het zwart, uitgerust
Met een bivakmuts
Dus klaar voor de klus
Blaas op me op me 180er 2 takt.
Geen motormuis die me pakken kan (nee)
Tegen mij moet je niet komen racen
Dan moet ik bang voor de huizen wezen
Bereid zijn leven te wagen
Of anders om versterking vragen
Mij pak je niet
Doe niet gek, ik blaas als een maniac
maar blijf altijd koel
Ik weet wat ik doe met me heilige koe
Eén lichaam en ziel
Net als batman met ze batmobiel
Dynamic-Duo, Crimina-Stylo
quote:Bij hardcore kan iedereen kills maken
quote:En bij core heb je 5 hitmarkers nodig en dan schiet die persoon nog terugOp donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bij hardcore kan iedereen kills maken. Beetje sprayen en je hebt er 5 neer met 2 kogels
.
quote:Vergt dus nog enige skills. Bij hardcore is het gewoon sprayen voor het leven en hopen dat je iets raakt.Op donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En bij core heb je 5 hitmarkers nodig en dan schiet die persoon nog terug
quote:Dat is bij core ook het geval, en dat had je gistere kunnen zien, ik was gewoon aant het sprayen, toen ik tegen jullie moest,ik kill er 3, dat ik daarna van Stoma een mes in mijn rug krijg is dan iets andersOp donderdag 21 oktober 2010 12:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vergt dus nog enige skills. Bij hardcore is het gewoon sprayen voor het leven en hopen dat je iets raakt.
quote:die skillz boy moet ghostwriter worden voor mc mocro en bboy moOp donderdag 21 oktober 2010 11:48 schreef Parvus het volgende:
110.. 120.. 130.. Geen enkel probleem
Schoevendraaier Koevoetflipper en een baksteen
Anders gaan we nergens heen
Terug van weggeweest, nog steeds gevreest.
McSkills van de F O K. Op zijn 180 cc
Vroem, Vroem, Door je straat.
Als een wegpiraat.
Berijd tot elke misdaad. Want
Die jonko gemixed met tequila.
Maak me snel guerilla.
Para crimina in de kluts.
Gekleed in het zwart, uitgerust
Met een bivakmuts
Dus klaar voor de klus
Blaas op me op me 180er 2 takt.
Geen motormuis die me pakken kan (nee)
Tegen mij moet je niet komen racen
Dan moet ik bang voor de huizen wezen
Bereid zijn leven te wagen
Of anders om versterking vragen
Mij pak je niet
Doe niet gek, ik blaas als een maniac
maar blijf altijd koel
Ik weet wat ik doe met me heilige koe
Eén lichaam en ziel
Net als batman met ze batmobiel
Dynamic-Duo, Crimina-Stylo
quote:ik kom zo nog ff met me nifi gooien jwz. mense kom niet hate ik loop geladen vriend. kraspen alles.Op donderdag 21 oktober 2010 19:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die skillz boy moet ghostwriter worden voor mc mocro en bboy mo
jeweetzelluf allez.
anyway is iedereen gequit of zijn er nog mensen die spelen
greetz ya boy
quote:Gewoon rustig bro'Op donderdag 21 oktober 2010 19:10 schreef Parvus het volgende:
[..]
ik kom zo nog ff met me nifi gooien jwz. mense kom niet hate ik loop geladen vriend. kraspen alles.
quote:Nick-Gizmo, aardige jongen, grote mond.Op donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Semi-grappige shit, maar goed jij bent dan ook geen hit.
Maar ga nu maar slapen en rukken, kan je moeder morgen de korsten van je lul afplukken
Peace out nigga
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Semi-grappige shit, maar goed jij bent dan ook geen hit.
Maar ga nu maar slapen en rukken, kan je moeder morgen de korsten van je lul afplukken
Peace out nigga
quote:nou oke jij misschien wel
quote:op basis waarvan? ik vind het zo'n onzin hoe er met het woord baas gesmeten wordt heOp vrijdag 22 oktober 2010 09:39 schreef Carmichael het volgende:
Ja maar Tauch is dan ook gewoon een baas.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:23 schreef Carmichael het volgende:
Tauch is een baas omdat hij zich door excellentie, nuchterheid en gortdroge opmerkingen onderscheidt van de middenmoot van de maatschappij. Hij is een man die door zijn aanwezigheid, andere mensen het gevoel van euforie geeft. Een elitist in het uitvoeren van zijn taak als marinier of terrorist die zich zowel binnen als buiten Modern Warfare profileert als een heerser. Een held der helden, een alfaman onder de kutkabouters van deze wereld en om mijn betoog te illustreren: een heuse baas der bazen.
DAT is onze Tauchmeister
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:23 schreef Carmichael het volgende:
Tauch is een baas omdat hij zich door excellentie, nuchterheid en gortdroge opmerkingen onderscheidt van de middenmoot van de maatschappij. Hij is een man die door zijn aanwezigheid, andere mensen het gevoel van euforie geeft. Een elitist in het uitvoeren van zijn taak als marinier of terrorist die zich zowel binnen als buiten Modern Warfare profileert als een heerser. Een held der helden, een alfaman onder de kutkabouters van deze wereld en om mijn betoog te illustreren: een heuse baas der bazen.
DAT is onze Tauchmeister
quote:Haha wtf ben jijOp vrijdag 22 oktober 2010 11:23 schreef Carmichael het volgende:
DAT is onze Tauchmeister
quote:Jij ook niet, zullen we maar meteen weer melden dat je aan het klonen bent?Op donderdag 21 oktober 2010 22:07 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
heel snel van begrip zijn jullie niet he?
quote:Ik heb jou ook al tijden niet meer gezienOp donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
PierreTT gaat me nog inhalen met mw2 kwa uren![]()
Voor mij geen Mw2 meer tot 8 nov. dan nog nog ff inkomen voor black ops.
Tot die tijd Fallout New Vegas
quote:Volop iemand met de Intervention op zijn hoofd schieten en niet eens een hitmarker krijgen is ook leuk. Stopping power er maar weer opgezet, nu krijg ik wel weer kills met dat ding.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:27 schreef -SG- het volgende:
Volop iemand met de barret in zijn borst schieten en dan een hitmarker krijgen
quote:Haal je de mappacks ook? Alledrie samen kosten ze 2000 MSP (los kosten ze samen 2400 MSP)Op vrijdag 22 oktober 2010 17:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hehe, wel lekker nummertje.
Richting de Media Markt om World At War te halen.
quote:What is this I don't even...?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
YES IM IN! IM IN!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Oh, de pre-order case. Ik dacht even dat je met je matties het magazijn binnen was gevallen.
quote:Je bent unbanned!Op zaterdag 23 oktober 2010 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Gister nog ff geknalt met mainframes en teun. Ondanks dat ik het spel kotsbeu ben, blijft het leuk om te spelen. Zo stom
quote:neenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij ook niet, zullen we maar meteen weer melden dat je aan het klonen bent?
quote:ik weet iets veel beters:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:23 schreef dreamzk het volgende:
Voor jullie als afleiding van de frustraties van MW2
quote:Wat voor winkel werk je dan?!Op zaterdag 23 oktober 2010 13:20 schreef Darkestrah het volgende:
Op mn werk gaan we Black Ops ook verkopen, ik kan niet wachten tot we 'm binnen krijgen.
quote:Haha die wou ik hierna erop zetten.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:35 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
ik weet iets veel beters:
barbra streisand, oehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoe
quote:vet nummer inderdaadOp zaterdag 23 oktober 2010 14:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha die wou ik hierna erop zetten.
Deze is ook van de zweedse afkomst;
quote:Mooi dat iig iemand in dit topic muzieksmaak heeftOp zaterdag 23 oktober 2010 15:07 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
vet nummer inderdaaden die allereerste chick in dat filmpje
en die censuur
_!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mooi dat iig iemand in dit topic muzieksmaak heeft
Gaan er nog mensen knallen vanavond? Ik ben er denk ik uurtje of 10 ofzo
quote:@ ross: die gast daarachter maakt het echt een bazenfilmpje
quote:Hoezo?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Een spel op Veteran spelen is gewoon ronduit belachelijk.
quote:Je vijand is op dat niveau gewoon belachelijk. Als je gewoon aan het schuilen bent raakt hij je gewoon waardoor je bijna dood bent en weer helemaal opnieuw moet beginnen ooooff je vijand staat achter een ton ofzo en hij kan je gewoon niet zien maar hij knalt je wel offf als ze met je rug naar je staan en je komt dichtbij hij in een keer omdraait, 1 schot lost en jij dan dood bent.
quote:onzin, hij kan nooit door iets heenschieten als jij dat ook niet kan, tenzij hij een wapen heeft met goeie bullet penetrationOp zaterdag 23 oktober 2010 19:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je vijand is op dat niveau gewoon belachelijk. Als je gewoon aan het schuilen bent raakt hij je gewoon waardoor je bijna dood bent en weer helemaal opnieuw moet beginnen ooooff je vijand staat achter een ton ofzo en hij kan je gewoon niet zien maar hij knalt je wel offf als ze met je rug naar je staan en je komt dichtbij hij in een keer omdraait, 1 schot lost en jij dan dood bent.
Frustrerend.
quote:Geen onzin, het is net gewoon bij mij gebeurd..Op zaterdag 23 oktober 2010 19:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
onzin, hij kan nooit door iets heenschieten als jij dat ook niet kan, tenzij hij een wapen heeft met goeie bullet penetration
het verschil op veteran is meestal gewoon hoeveel schade je personage kan hebben en de mate van nauwkeurigheid van de vijand
quote:je weet dat elk "materiaal" in zo'n spel een bepaald nummertje meekrijgt dat aangeeft hoeveel kracht van de kogel het absorbeert? en in dit opzicht dus kogels van beide zijden zullen worden tegengehouden. het is namelijk niet zo dat de kogels van jou en de kogels van de vijanden apart gecodeerd zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Geen onzin, het is net gewoon bij mij gebeurd..
quote:Precies,ik heb uit voorzorg alvast mijn Xbox losgekoppeldOp zaterdag 23 oktober 2010 15:15 schreef Rossdale het volgende:
Nope, misschien zo nog eventjes, maar vanavond is het tijd voor bier
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies,ik heb uit voorzorg alvast mijn Xbox losgekoppeld
quote:nb?
quote:geeft niet, schatje
quote:ik ben heul geen baggeraarOp zondag 24 oktober 2010 01:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij als echte baggeraar zou dat toch moeten weten
quote:inderdaad
quote:Klopt, dat was vorige keer ook echt een succesOp zondag 24 oktober 2010 00:47 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
ga gewoon kneiterlam spelen man, dat gaat niet altijd even goed, maar het is wel hilarisch
![]()
quote:Goeie tetten.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:21 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
er ontbreken alleen nog tieten in dit topic
niet op de "muziek" letten
quote:Fall OutOp zondag 24 oktober 2010 09:27 schreef tliciouz het volgende:
Voor mij even geen modern warfare meer.Fall out staat hier nu aan.
quote:Ik vind er echt helemaal niets aan.
quote:Neh... Deze week Fall Out, volgende week mw2, week daarna Black Ops, week daarna AC:Brotherhood, SW:TFU tussendoor nog.. Het wordt een drukke maandOp dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Deze week nog even flink knallen ter voorbereiding op Black Ops?
quote:Ik vind hem ook een beetje tegenvallen man, Fall Out.. Eerste Fallout game die ik speel, ik had er veel hogere verwachtingen van om eerlijk te zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 13:51 schreef Rossdale het volgende:
Fable, AC brotherhood, TFU etc komt volgend jaar wel als ze wat goedkoper zijn. Fallout is leuk maar niet om continue te spelen vind ikToch wel wat MW2 tussedoor
En straks verder met F1 2010 wanneer de patch er is
quote:Ik wil nog even deze prestige vol maken, dus ben de komende dagen nog wel ff aan het schieten...... zit nu weer in die ellendige laatste 15 levelsOp dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Deze week nog even flink knallen ter voorbereiding op Black Ops?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
Mensen die er wel mee om kunnen gaan zijn noobs die over zich heen laten lopen door een spelletje
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
Mensen die er wel mee om kunnen gaan zijn noobs die over zich heen laten lopen door een spelletje
quote:Ja. Voeg me maar toe op OnPOINT.Op donderdag 28 oktober 2010 19:18 schreef Flows het volgende:
Iemand zin in sniper lobby of weet iemand nog een sniperlobby op de ps3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |