quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mooi dat iig iemand in dit topic muzieksmaak heeft
Gaan er nog mensen knallen vanavond? Ik ben er denk ik uurtje of 10 ofzo
quote:@ ross: die gast daarachter maakt het echt een bazenfilmpje
quote:Hoezo?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Een spel op Veteran spelen is gewoon ronduit belachelijk.
quote:Je vijand is op dat niveau gewoon belachelijk. Als je gewoon aan het schuilen bent raakt hij je gewoon waardoor je bijna dood bent en weer helemaal opnieuw moet beginnen ooooff je vijand staat achter een ton ofzo en hij kan je gewoon niet zien maar hij knalt je wel offf als ze met je rug naar je staan en je komt dichtbij hij in een keer omdraait, 1 schot lost en jij dan dood bent.
quote:onzin, hij kan nooit door iets heenschieten als jij dat ook niet kan, tenzij hij een wapen heeft met goeie bullet penetrationOp zaterdag 23 oktober 2010 19:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je vijand is op dat niveau gewoon belachelijk. Als je gewoon aan het schuilen bent raakt hij je gewoon waardoor je bijna dood bent en weer helemaal opnieuw moet beginnen ooooff je vijand staat achter een ton ofzo en hij kan je gewoon niet zien maar hij knalt je wel offf als ze met je rug naar je staan en je komt dichtbij hij in een keer omdraait, 1 schot lost en jij dan dood bent.
Frustrerend.
quote:Geen onzin, het is net gewoon bij mij gebeurd..Op zaterdag 23 oktober 2010 19:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
onzin, hij kan nooit door iets heenschieten als jij dat ook niet kan, tenzij hij een wapen heeft met goeie bullet penetration
het verschil op veteran is meestal gewoon hoeveel schade je personage kan hebben en de mate van nauwkeurigheid van de vijand
quote:je weet dat elk "materiaal" in zo'n spel een bepaald nummertje meekrijgt dat aangeeft hoeveel kracht van de kogel het absorbeert? en in dit opzicht dus kogels van beide zijden zullen worden tegengehouden. het is namelijk niet zo dat de kogels van jou en de kogels van de vijanden apart gecodeerd zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Geen onzin, het is net gewoon bij mij gebeurd..
quote:Precies,ik heb uit voorzorg alvast mijn Xbox losgekoppeldOp zaterdag 23 oktober 2010 15:15 schreef Rossdale het volgende:
Nope, misschien zo nog eventjes, maar vanavond is het tijd voor bier
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies,ik heb uit voorzorg alvast mijn Xbox losgekoppeld
quote:nb?
quote:geeft niet, schatje
quote:ik ben heul geen baggeraarOp zondag 24 oktober 2010 01:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij als echte baggeraar zou dat toch moeten weten
quote:inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |