abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:15:44 #251
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_87867228
Nope, misschien zo nog eventjes, maar vanavond is het tijd voor bier ^O^

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_87867304
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:12 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Mooi dat iig iemand in dit topic muzieksmaak heeft :P

Gaan er nog mensen knallen vanavond? Ik ben er denk ik uurtje of 10 ofzo
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 15:15 schreef Rossdale het volgende:
maar vanavond is het tijd voor bier ^O^
@ ross: die gast daarachter maakt het echt een bazenfilmpje :') maar iemand bij ons op de vereniging is sowieso sneller :P
A soul willing to kill in the name of destiny, capable enough to claim what is rightfully his, cunning enough to stare death in the eye and charismatic enough to raise an unstoppable army and free Italia.
His name is Ezio Auditore, the Assassin.
pi_87867375
er ontbreken alleen nog tieten in dit topic

niet op de "muziek" letten :')
A soul willing to kill in the name of destiny, capable enough to claim what is rightfully his, cunning enough to stare death in the eye and charismatic enough to raise an unstoppable army and free Italia.
pi_87874530
Een spel op Veteran spelen is gewoon ronduit belachelijk. :')
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:22:42 #255
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87874602
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Een spel op Veteran spelen is gewoon ronduit belachelijk. :')
Hoezo?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_87874945
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:22 schreef -SG- het volgende:

[..]

Hoezo?
Je vijand is op dat niveau gewoon belachelijk. Als je gewoon aan het schuilen bent raakt hij je gewoon waardoor je bijna dood bent en weer helemaal opnieuw moet beginnen ooooff je vijand staat achter een ton ofzo en hij kan je gewoon niet zien maar hij knalt je wel offf als ze met je rug naar je staan en je komt dichtbij hij in een keer omdraait, 1 schot lost en jij dan dood bent.

Frustrerend.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_87875121
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:35 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Je vijand is op dat niveau gewoon belachelijk. Als je gewoon aan het schuilen bent raakt hij je gewoon waardoor je bijna dood bent en weer helemaal opnieuw moet beginnen ooooff je vijand staat achter een ton ofzo en hij kan je gewoon niet zien maar hij knalt je wel offf als ze met je rug naar je staan en je komt dichtbij hij in een keer omdraait, 1 schot lost en jij dan dood bent.

Frustrerend.
onzin, hij kan nooit door iets heenschieten als jij dat ook niet kan, tenzij hij een wapen heeft met goeie bullet penetration

het verschil op veteran is meestal gewoon hoeveel schade je personage kan hebben en de mate van nauwkeurigheid van de vijand
pi_87875245
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:

[..]

onzin, hij kan nooit door iets heenschieten als jij dat ook niet kan, tenzij hij een wapen heeft met goeie bullet penetration

het verschil op veteran is meestal gewoon hoeveel schade je personage kan hebben en de mate van nauwkeurigheid van de vijand
Geen onzin, het is net gewoon bij mij gebeurd..
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_87875482
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:45 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Geen onzin, het is net gewoon bij mij gebeurd..
je weet dat elk "materiaal" in zo'n spel een bepaald nummertje meekrijgt dat aangeeft hoeveel kracht van de kogel het absorbeert? en in dit opzicht dus kogels van beide zijden zullen worden tegengehouden. het is namelijk niet zo dat de kogels van jou en de kogels van de vijanden apart gecodeerd zijn.

en ik weet het, dit staat er nu een beetje vaagjes maar hopelijk snap je wat ik bedoel :')
pi_87875502
overigens ben ik het met je eens dat de favela en de estate echt godgans onmogelijk zijn op veteran :r
pi_87875642
Veteran ben ik niet eens aan begonnen. Ik heb een paar fimpjes gezien van lui die idd favelo op veteran speelden en toen bedacht dat ik absoluut geen zin had in de ergernis :P
A mind with a heart of it's own
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:40:47 #262
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_87883619
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:15 schreef Rossdale het volgende:
Nope, misschien zo nog eventjes, maar vanavond is het tijd voor bier ^O^

[ afbeelding ]
Precies,ik heb uit voorzorg alvast mijn Xbox losgekoppeld :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_87883803
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:40 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Precies,ik heb uit voorzorg alvast mijn Xbox losgekoppeld :D
:') ga gewoon kneiterlam spelen man, dat gaat niet altijd even goed, maar het is wel hilarisch :')

trouwens net in 1 potje 3 RPG multikills, ik hou echt van dat ding O+
pi_87883997
NB hier :')
pi_87884096
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 00:54 schreef Michhas het volgende:
NB hier :')
nb?
pi_87884403
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 00:57 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:

[..]

nb?
Nachtbagger ;)
pi_87884457
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 01:09 schreef Michhas het volgende:

[..]

Nachtbagger ;)
ONZ-termen :{w :')
pi_87884509
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:11 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:

[..]

ONZ-termen :{w :')
:@
pi_87884552
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 01:13 schreef Michhas het volgende:

[..]

:@
geeft niet, schatje :*
pi_87884625
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:15 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:

[..]

geeft niet, schatje :*
Jij als echte baggeraar zou dat toch moeten weten :')
pi_87884660
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 01:17 schreef Michhas het volgende:

[..]

Jij als echte baggeraar zou dat toch moeten weten :')
ik ben heul geen baggeraar :{w we zijn nu ook totaal niet aan het baggeren :')
pi_87884671
:')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87884680
Barbra Streisand, oehoehoehoehoehoehoe *O* *O* *O*
pi_87884745
Slaap lekker :W :*
pi_87884842
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 01:23 schreef Michhas het volgende:
Slaap lekker :W :*
[ afbeelding ]
inderdaad ;( ik ga tukken :W

wasbeer O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')