quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
btw check de hoge score MoH heeft gekregen op IGN
http://uk.xbox360.ign.com/articles/112/1127285p1.html
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:22 schreef Parvus het volgende:
Pff ik own jullie allemaal hier. Kankernerds.
Helaas heb je gelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:22 schreef Parvus het volgende:
Pff ik own jullie allemaal hier. Kankernerds.
Hehe nah heb het niet tegen iedereen. Nerdjes lopen m'n gamertag belachelijk te maken. Vooral Michhas, z'n hippiesjaaltje zal wel iets te strak zitten.quote:
bij wijze van tvpquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:06 schreef Carmichael het volgende:
Master of Ceremonies Skills NL, DROP... DA ..... BEAT - T -T -T - T !!!
same here, misschien nog een paar uurtjes op vrijdag en zaterdagavond ofzo, maar verder niksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:09 schreef dreamzk het volgende:
Tentamens komende tijd dus mn xbox zal wat meer uitstaan
Ik heb Endgame III recent gehaald. De eerste Nukes die je haalt vond ik zelf wel erg bevredigend als je hem activeert (zeker als je als team aan het verliezen bent omdat je dan ook echt nog wat betekend voor je team en niet alleen egoistisch kills aan het halen bent hoewel dit in TDM of FFA geen kwestie is, na een stuk of 4 Nukes is het niet meer zo bijzonder en deed ik het voornamelijk voor de challenge. Nuke halen is best lastig en je moet ook best veel geluk hebben met oa matige tegenstanders en net op de goede plek zitten als het hele team naar je toe komt en je ze één voor één kan wegwerken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hier maar gelijk even posten..
Speel de laatste tijd veel verschillende gamemodes door elkaar, (TDM, sabotage, demolition, domination..) en merk dat dat voor mij toch niet echt optimaal is om goed te presteren. Zit nu aan het einde van 2e prestige (300%) en ga geen nieuwe prestige meer beginnen, lekker met alle guns knallen deze maand en dan kijken of het black ops gaat worden of dat het mw2 blijft. In het laatste geval nog wel prestige natuurlijk, maar is ook wel leuk om zoveel mogelijk challenges te halen. Laatste maand veel bezig met de M16A4 en wat is dat toch een heerlijk wapen zeg. Je aiming moet top zijn, zeker in een close combat alhoewel ik dan vaak switch naar shotgun (voorheen AA-12, nu bezig met striker)
Langste killstreak is 21, nuke heeft er voor mij dus nog niet ingezeten, maar als ik het hier zo lees zijn er hier veel die Endgame III hebben gehaald...!?
hahah wel goed gevonden op partyfock man, ik dacht gister echt wtfquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe nah heb het niet tegen iedereen. Nerdjes lopen m'n gamertag belachelijk te maken. Vooral Michhas, z'n hippiesjaaltje zal wel iets te strak zitten.
Man, kheb weer wat gemistquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hahah wel goed gevonden op partyfock man, ik dacht gister echt wtf
verzin eens een keer iets originelersquote:
Gastquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe nah heb het niet tegen iedereen. Nerdjes lopen m'n gamertag belachelijk te maken. Vooral Michhas, z'n hippiesjaaltje zal wel iets te strak zitten.
Vecht wat uit? Ik zie ineens een diss uit het niksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef kutkabouter het volgende:
vecht het even in de pm uit, dan kunnen we deze slowchat gezellig houdenal is het SC gehalte wel drastisch omlaag gegaan met dit topic
Jij maakt makkelijke laffe grappen, ik maak ze terug. Verder no hard feelings (L)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vecht wat uit? Ik zie ineens een diss uit het niksik heb geen problemen met iemand hoor?
headshot challengesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:30 schreef Fsmxi het volgende:
Wat de neuk is dit voor bullshitgezeik zeg
Ik heb weer zin in knallen, eindelijk eens die 2500 kills met famas en 1000 kills met AA-12.
En misschien de m4a1 en famas 250 headshots
Laf niet, makkelijk welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij maakt makkelijke laffe grappen, ik maak ze terug. Verder no hard feelings (L)
nicequote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:02 schreef KoningStoma het volgende:
Lolz 4 kills met een predator in de final killcam
Ik denk dat ik 1 op 10 kills met een headshot heb. Best wel aardig vind ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
headshot challengesde enige wapens waarmee ik veel headshots maak zijn de wapens met veel recoil
Same here, heb 18000 kills ofzo waarvan 1800 headshotsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 op 10 kills met een headshot heb. Best wel aardig vind ik.
Hehe lol.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:26 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Man, kheb weer wat gemist
En dan dat Pierre en Mister mij op Facebook opzochten
Mister: "WTF MAN, IS JE KAPPER DOOD?!?!"
Ben nog steeds niet geweest , moet toch maar eens heen
Huilen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:41 schreef Bozz187 het volgende:
what the fuck! waarom was er niemand online gisteravond rond 9uur.
you guys suck
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die chick heeft dikke skills.
Suck on that Bozz.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die chick heeft dikke skills.
Suck on that Bozz.
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Chick bakt er niks van.
ik doe dat terwijl ik geblinddoekt ben
Leugens, pure leugensquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als ik vanaaf naar arnhem kom laat ik je het zien boy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |