quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:Hier maar gelijk even posten..
Speel de laatste tijd veel verschillende gamemodes door elkaar, (TDM, sabotage, demolition, domination..) en merk dat dat voor mij toch niet echt optimaal is om goed te presteren. Zit nu aan het einde van 2e prestige (300%) en ga geen nieuwe prestige meer beginnen, lekker met alle guns knallen deze maand en dan kijken of het black ops gaat worden of dat het mw2 blijft. In het laatste geval nog wel prestige natuurlijk, maar is ook wel leuk om zoveel mogelijk challenges te halen. Laatste maand veel bezig met de M16A4 en wat is dat toch een heerlijk wapen zeg. Je aiming moet top zijn, zeker in een close combat alhoewel ik dan vaak switch naar shotgun (voorheen AA-12, nu bezig met striker)
Langste killstreak is 21, nuke heeft er voor mij dus nog niet ingezeten, maar als ik het hier zo lees zijn er hier veel die Endgame III hebben gehaald...!?
Ik heb Endgame III recent gehaald. De eerste Nukes die je haalt vond ik zelf wel erg bevredigend als je hem activeert (zeker als je als team aan het verliezen bent omdat je dan ook echt nog wat betekend voor je team en niet alleen egoistisch kills aan het halen bent hoewel dit in TDM of FFA geen kwestie is, na een stuk of 4 Nukes is het niet meer zo bijzonder en deed ik het voornamelijk voor de challenge. Nuke halen is best lastig en je moet ook best veel geluk hebben met oa matige tegenstanders en net op de goede plek zitten als het hele team naar je toe komt en je ze één voor één kan wegwerken.
Verder is campen wel aan te raden maar blijf niet te hardnekkig op precies dezelfde plek zitten, want je tegenstanders zullen dan zeker terugkomen voor revenge-kills.
Blijf dus een beetje van positie veranderen en let goed op waar je teammates zitten om te voorkomen dat je te makkelijk geflanked wordt, claymores kunnen je hierbij ook helpen. Zorg verder dat je killstreaks 7/11/25 zijn. Groundwar id de makkelijkste gamemode voor een nuke omdat je killstreaks hier het meeste werk voor je kunnen doen. Aan te raden is zodra je je harriers hebt weg te gaan van de plaats van conflict en op een rustige plek op de map te gaan zitten.
Ook niet onbelangrijk, als je je 11e killstreak haalt (Chopper/AC-130) is indien mogelijk buiten te gaan zitten. Het is me nogal eens overkomen dat ik binnen zat en de spawns veranderde tijdens de killstreak en ik een tegenstander naar binnen zag lopen (op de killcam is het mogelijk te zien waar de bestuurder van een killstreak zit op de map) en hem dus niet kon uitschakelen en ik gekilled werd tijdens mijn AC-130 raping. Als je buiten in een uithoek zit heb je vaak wel de kans ze neer te haloen voordat ze in de buurt kunnen komen.
Tot zover mijn Nuke tips