En wat als het handvat je raakt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef DrMarten het volgende:
Dat je nog een kill krijgt als je dat ding via een muur gooit is natuurlijk wel de grootste onzin die er bestaat
HITMARKEEEEERSSSSSSSSS!!!!!!!!1!11!EINZ!!1quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En wat als het handvat je raakt?
weetikveelquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
HITMARKEEEEERSSSSSSSSS!!!!!!!!1!11!EINZ!!1
Het is de helaascheid der dingen. Zelfs onze eigen mcskills of stoma heeft weinig toegevoegd aan de vastgelegde videoverzameling der internet ;'(quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Deze reeks is ook één grote baggerzooi geworden
Please enter a valid codequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Wel snel zijn![]()
34D0R-6H6TG-89O8I-JWNH0-VC61Q
mooi zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Powerrkiwi het volgende:
Valt het iemand trouwens op dat sinds die update waarin CTF weer terugkwam, je véél meer hitmarkers krijgt met snipers?
Als ik gewoon op mn 22" monitor kon gamen terwijl ik aan het capturen was dan waren er een hele berg filmpjes van mij geweest. Gelukkig kan je met black ops naderhand nog opnemen in theater mode.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Het is de helaascheid der dingen. Zelfs onze eigen mcskills of stoma heeft weinig toegevoegd aan de vastgelegde videoverzameling der internet ;'(
Waarom dát nou weerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mooi zoschijt aan die tyfus quickscopers
Niet alleen met snipers.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Powerrkiwi het volgende:
Valt het iemand trouwens op dat sinds die update waarin CTF weer terugkwam, je véél meer hitmarkers krijgt met snipers?
dat vind ik ergens ook wel terecht, die dingen waren net 3 burst snipersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Niet alleen met snipers.
Ik moet nu ook 3 keer pompen met de Famas/m16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |