En wat als het handvat je raakt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef DrMarten het volgende:
Dat je nog een kill krijgt als je dat ding via een muur gooit is natuurlijk wel de grootste onzin die er bestaat
HITMARKEEEEERSSSSSSSSS!!!!!!!!1!11!EINZ!!1quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En wat als het handvat je raakt?
weetikveelquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
HITMARKEEEEERSSSSSSSSS!!!!!!!!1!11!EINZ!!1
Het is de helaascheid der dingen. Zelfs onze eigen mcskills of stoma heeft weinig toegevoegd aan de vastgelegde videoverzameling der internet ;'(quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Deze reeks is ook één grote baggerzooi geworden
Please enter a valid codequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Wel snel zijn![]()
34D0R-6H6TG-89O8I-JWNH0-VC61Q
mooi zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Powerrkiwi het volgende:
Valt het iemand trouwens op dat sinds die update waarin CTF weer terugkwam, je véél meer hitmarkers krijgt met snipers?
Als ik gewoon op mn 22" monitor kon gamen terwijl ik aan het capturen was dan waren er een hele berg filmpjes van mij geweest. Gelukkig kan je met black ops naderhand nog opnemen in theater mode.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Het is de helaascheid der dingen. Zelfs onze eigen mcskills of stoma heeft weinig toegevoegd aan de vastgelegde videoverzameling der internet ;'(
Waarom dát nou weerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mooi zoschijt aan die tyfus quickscopers
Niet alleen met snipers.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:22 schreef Powerrkiwi het volgende:
Valt het iemand trouwens op dat sinds die update waarin CTF weer terugkwam, je véél meer hitmarkers krijgt met snipers?
dat vind ik ergens ook wel terecht, die dingen waren net 3 burst snipersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Niet alleen met snipers.
Ik moet nu ook 3 keer pompen met de Famas/m16
Baas.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef Fsmxi het volgende:
Ik kijk nog ff 1 aflevering Blackadder en dan kom ik online. Nog meer lui online?
Dan schiet je je burst niet accuraat genoeg ik heb 7 van de 10 keer een one hit kill met de Famasquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Niet alleen met snipers.
Ik moet nu ook 3 keer pompen met de Famas/m16
Moet jij yvonne niet irriteren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:39 schreef -SG- het volgende:
afgelopen week druk gehad dus niet zo veel gespeeld. Maar heb weekend, dus dadelijk ff knallen
Ik wilde gister voordat ik ging slapen nog ff een filmpje uploaden op Youtube. Halverwege was het uploaden ineens mislukt :/. Vanavond ben ik er niet dus zal hem morgen postenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Het is de helaascheid der dingen. Zelfs onze eigen mcskills of stoma heeft weinig toegevoegd aan de vastgelegde videoverzameling der internet ;'(
Heb jij trouwens nog een code voor mij [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die chick heeft dikke skills.
Suck on that Bozz.
Jij faalt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:08 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)edist_door_mc_murat_(brugklasser).html
mister doet zijn ding met z'n homies
jws haat de hater
zoveel stelt het niet voor, kijk maar eens naar haar scoresquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:27 schreef Parvus het volgende:
Wijven die beter kunnen gamen dan jezelf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik sta altijd eerste in ffaWat ben ik toch goed
Ik moest een beetje huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik sta altijd eerste in ffaWat ben ik toch goed
dat geeft alleen maar aan dat je levenloos bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
FFA is echt hilarisch als er boosting noobs zijnquote:
FFA is ook wel komisch als je met lui uit je friendslist speelt zonder te boostenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
FFA is echt hilarisch als er boosting noobs zijn
Ik ben er denk ik wel, wordt weer eens tijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
FFA is ook wel komisch als je met lui uit je friendslist speelt zonder te boosten
WIe gaat er nog schieten vanavond?
ik misschien, als ik onder een of ander kut-familiefeest kan uitkomenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
FFA is ook wel komisch als je met lui uit je friendslist speelt zonder te boosten
WIe gaat er nog schieten vanavond?
whatever you do, control the outcomequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
Lekker schieten en occasioneel 7 keer achter elkaar gespanwkilled worden
Tenzij je natuurlijk steeds onder dezelfde kutkillstreak spawntquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
whatever you do, control the outcome
gespawnkilled worden ligt aan jezelf, er is maar zelden geen manier om er aan te ontkomen
meestal kan je er al aan ontkomen door achter het eerste het beste muurtje te gaan zitten dat je ziet
maar een spawn duurt voor stoma toch wel dik 1 minuut na het daadwerkelijke spawnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk steeds onder dezelfde kutkillstreak spawnt
Mensen ontkomen iig niet aan mijn choppa als ze er steeds onder spawnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |