quote:Klopt, dat was vorige keer ook echt een succesOp zondag 24 oktober 2010 00:47 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
ga gewoon kneiterlam spelen man, dat gaat niet altijd even goed, maar het is wel hilarisch
![]()
quote:Goeie tetten.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:21 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
er ontbreken alleen nog tieten in dit topic
niet op de "muziek" letten
quote:Fall OutOp zondag 24 oktober 2010 09:27 schreef tliciouz het volgende:
Voor mij even geen modern warfare meer.Fall out staat hier nu aan.
quote:Ik vind er echt helemaal niets aan.
quote:Neh... Deze week Fall Out, volgende week mw2, week daarna Black Ops, week daarna AC:Brotherhood, SW:TFU tussendoor nog.. Het wordt een drukke maandOp dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Deze week nog even flink knallen ter voorbereiding op Black Ops?
quote:Ik vind hem ook een beetje tegenvallen man, Fall Out.. Eerste Fallout game die ik speel, ik had er veel hogere verwachtingen van om eerlijk te zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 13:51 schreef Rossdale het volgende:
Fable, AC brotherhood, TFU etc komt volgend jaar wel als ze wat goedkoper zijn. Fallout is leuk maar niet om continue te spelen vind ikToch wel wat MW2 tussedoor
En straks verder met F1 2010 wanneer de patch er is
quote:Ik wil nog even deze prestige vol maken, dus ben de komende dagen nog wel ff aan het schieten...... zit nu weer in die ellendige laatste 15 levelsOp dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Deze week nog even flink knallen ter voorbereiding op Black Ops?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
Mensen die er wel mee om kunnen gaan zijn noobs die over zich heen laten lopen door een spelletje
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
Mensen die er wel mee om kunnen gaan zijn noobs die over zich heen laten lopen door een spelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |