Jouw insteek van het topic was heel wat anders dan die van FredvZ.quote:
Welk deel van de PI en "Laatste tijd ben je niet zo bagger meerquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jouw insteek van het topic was heel wat anders dan die van FredvZ.
Jij opende het topic alleen maar om me af te zeiken. Tenminste, zo kwam het bij mij over. Dan is een slotje snel gezet
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef smegmanus het volgende:
Nogmaals, zo kwam het bij mij over
Anyway, nu weet ik dat je het niet zo bedoelde +1 positieve note
Als je iets doet, moet je goed doen of niet doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:54 schreef FredvZ het volgende:
Denk toch een andere insteek...
In plaats van dat mods nou eens toegeven dat ze er geen zin meer in hebben en dat het tijd is voor een nieuw team, wordt er wéér een mod bijgezet...
smegamanus laat wél zien dat hij er energie in wil steken... Kan de rest nog wat van leren.
Been there, done that, got the t-shirt (ligt nog ergens in de kast)quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef Bart het volgende:
Hoe kan je nou dat zien dat de mods er geen zin meer in hebben? Misschien hebben ze er wel weinig tijd voor door een privé-leven. Smegmanus heeft gewoon het geluk dat ie daar geen last van heeft.
Om even een mooie te quoten:quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:57 schreef smegmanus het volgende:
Zullen we nu de FB weer de FB laten en in "mijn" topic () verdergaan?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:42 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Leuk. Maar dit is mijn topic, dus hier gelden mijn regels.
Mijn ego is niet zo grootquote:
Nope, start maar gewoon een nieuw topicquote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef teknomist het volgende:
Hoi, is er ergens een centraal topic voor je logs van Hijack This?
Maar waarom post je dan een log als je geen problemen hebt?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef teknomist het volgende:
Zie mijn reply in het topic.Het is ook voor users bedoeld die hun PC sneller willen maken door onnodige troep te verwijderen maar twijfelen bij het gebruik van Hijack, kan ik dat wel of niet verwijderen, snappie?
Er is niets mis met de opzet, maar om nou alleen hijackthis-logs te posten zie ik niet zitten.quote:
Allright. Laat maar gaan danquote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef teknomist het volgende:
En ik weet vanuit mijn omgeving dat er een behoefte bestaat om dit soort logs te laten beoordelen, dus ik dacht: waarom geen centrale topic ervoor? Mijn log was slechts een start in de zin van: TS begint.
Mijn stem heb jequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef FredvZ het volgende:
Is dit geen idee voor de tomeloze "ik zoek een.."-topics:
de FOK!-variantie van de Tweakers best buy guide?
Maar dan ook voor televiseies, mobieltjes, laptop enzo?
Wat mij betreft kan je wel een centraal topic starten. Spiek even in andere centrale topics hoe deze zijn opgezet, zodat het een beetje allemaal gelijk is qua opzetquote:Op zondag 26 december 2010 20:14 schreef Modus het volgende:
Is er een centraal VB topic, ik geloof het niet he?
Zo nee, kan ik een topic openen waarin ik telkens weer een andere vraag stel over een bepaald onderdeel?
[Visual Basic] voor dummies - Deel 1quote:Op zondag 26 december 2010 20:14 schreef Modus het volgende:
Is er een centraal VB topic, ik geloof het niet he?
Zo nee, kan ik een topic openen waarin ik telkens weer een andere vraag stel over een bepaald onderdeel?
Nog beterquote:Op maandag 27 december 2010 08:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
[Visual Basic] voor dummies - Deel 1
[DIG] De Frequently Asked Questions / Centrale Topicsquote:Op maandag 27 december 2010 09:00 schreef Modus het volgende:
Ah mooi. Niet gezocht eerlijk gezegd omdat de andere programmeertopics allemaal sticky staan, dus alleen daartussen gekeken.
Thanks.
Er is wel een nieuw centraal topic, maar de link in de FAQ is nooit aangepast. Dit wilde ik even aan de modjes laten wetenquote:Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef FredvZ het volgende:
Een centraal "ik zoek een laptop" topic is ook eigenlijk onmogelijk omdat er teveel aanbod is aan laptops en het aantal verschillende vragen ook te groot is.
Wellicht dat een "FOK! best buy guide", ooit de oplossing gaat zijn.
Bij deze aangepast. Thnx!quote:Op maandag 27 december 2010 14:37 schreef komrad het volgende:
[..]
Er is wel een nieuw centraal topic, maar de link in de FAQ is nooit aangepast. Dit wilde ik even aan de modjes laten weten
[Centraal] Laptop/Notebook kopen #2
Jup, thanks!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:55 schreef Scorpie het volgende:
Dreambox en Cardsharing
Dit topic kan wel dicht, is vervallen in een groot illegaal vragen om c-lines topic.
Op verzoek van TS.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:50 schreef FredvZ het volgende:
DNS vraag
is een slotje niet een beetje overdreven?
En je post dit in FB omdat? Dit is voor feedbackquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef Kaas- het volgende:
Ik gebruik al een lange tijd iGoogle als startpagina, omdat ik het erg handig vindt elke keer dat ik het internet opga direct het laatste nieuws mee te krijgen. Nu ik gisteren mijn browsegeschiedenis heb verwijderd (en daarmee ook cookies etc.) zijn daarmee al mijn instellingen voor de iGoogle-pagina verwijderd. Opzich niet zo erg, maar ik kan de applicaties niet meer terugvinden, ook niet na het doorzoeken van de NRC-website en via google zelf.
Zou iemand die het ook gebruikt mij wellicht kunnen zeggen hoe ik de nieuwsheadlines van NRC Handelsblad per categorie (economie, buitenland etc.) weer in iGoogle kan krijgen? Waardeer de hulp!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Combivraag: HDMI en PlayOn HD Mini
Opgelost, mag dicht
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Okee, vandaar dat er ook stond "mag"
Wat mij betreft mag het topic er komen. Geef wel aan dat het topic informatief is. Dat er vragen gesteld kunnen worden, maar bashen niet getolereerd wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef FredvZ het volgende:
Uit verveling heb ik zojuist mijn Windows 7 Ultimate "geüpgraded" naar MAC OS X Snow Leopard. Hier wilde ik eigenlijk een topic over maken (met een HOWTO), maar is dat gezien de ontwikkelingen in OSX op PC? wel zo handig?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef Bart het volgende:
De nieuwe DIG huisregels
Wat is dit nou weer voor klets.
Ik lees geen nieuwe dingen hoor.
Dit is toch niets anders dan wat voorheen de huisregels waren? Alleen dan in een nieuw topic.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met klets?
Weet je wel wat er voorheen stond?
Nee, dat is het niet hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Dit is toch niets anders dan wat voorheen de huisregels waren? Alleen dan in een nieuw topic.
Wat bedoel je met "ook"? Wat is er nog meer mis?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef Bart het volgende:
Die note van 28-12 gaat trouwens ook nergens over zeg.
Als je dat al flamen noemt.
'Ook' is hier meer als opvulling gebruikt, niet dat er meer mis is ofzo hoor. Excuus als ik die indruk heb gewekt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "ook"? Wat is er nog meer mis?
Wat kraak ik dan nog meer af? Daarbij weet ik niet eens wie die note gezet heeft...quote:Waarom probeer je alles wat ik doe af te kraken?
Euh nee?quote:Heb je gewoon iets persoonlijks tegen mij of wat is het precies?
Dat zou ik ook niet willen... Ik weet beter dan iedereen hier hoe het is als dat wordt afgenomen.quote:Modereren doe ik voor de fun, neem me dat nou niet af!
Oh ja, dat weet ik ook wel. Maar schijnbaar zijn de regels hier flink aangescherpt in dit forum dus ik gooi het hier maar eens neer... Misschien draaft het een beetje te ver door?quote:Ben je het niet eens met mijn note dan weet jij als ex-mod vast wel waar je kunt klagen.
True, en dat is ook een goede zaak. Maar dring je dat terug door dingen die geen flame zijn ook opeens een flame te noemen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef smegmanus het volgende:
Regels zijn regels en naar mijn beleving draven we helemaals niet door. Dat is een bewuste keuze en mijn inziens een noodzakelijke aangezien het bashen en flamen in DIG steeds meer de overhand neemt.
Ik noem de TT klets, omdat er imho niets nieuws aan is. Bij mijn weten gold dit altijd al. Over de inhoud heb ik nooit iets gezegd.quote:Verder noem je de nieuwe FAQ "klets" terwijl ik daar ook mijn tijd in heb zitten.
Een warm welkom, zoals reeds uitgesproken. Daarbij; ga jij ontkennen dat je een tijd geleden een baggeruser was? Niet dat dat nu nog boeit verder ofzo.quote:Mijn zogenaamde welkomstopic waarvan jij de TS was noem je mij een baggeruser.
Kerel, al geef je me 3000 notes. Het gaat mij erom dat het imho overdreven is aangezien het helemaal geen flame is. En nogmaals, ik weet niet eens wie die note gezet heeft, het is dat je het nu zelf zegt.quote:Nu kom je janken omdat je een note van me hebt gehad.
Bedankt.quote:Jouw kennis van zaken is overduidelijk hoog, dat waardeer ik.
Oh die is er wel hoor. Maar omdat ik aangeef dat ik een note overdreven vind, heb ik opeens geen waardering meer voor je? Sorry, maar die logica ontgaat me...quote:Alleen heb ik het idee dat dit niet wederzijds is. Waardering heb ik het dan over.
Jij noemt het "klets", daarin vermeld je niets over de TT hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Bart het volgende:
Ik noem de TT klets, omdat er imho niets nieuws aan is. Bij mijn weten gold dit altijd al. Over de inhoud heb ik nooit iets gezegd.
Inderdaad reeds besproken. Toen gaf ik ook al aan dat ik het meer als een bashtopic zag.quote:Een warm welkom, zoals reeds uitgesproken. Daarbij; ga jij ontkennen dat je een tijd geleden een baggeruser was? Niet dat dat nu nog boeit verder ofzo.
Ik maak net een optelsom van dingen en je haalt nu alleen die note aan?quote:Oh die is er wel hoor. Maar omdat ik aangeef dat ik een note overdreven vind, heb ik opeens geen waardering meer voor je? Sorry, maar die logica ontgaat me...
Er zijn genoeg centrale topics, o.a. ook voor nieuwe laptops e.d.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef retorbrapi het volgende:
Kan er niet een centraal 'welke smartphone moet ik nemen' topic komen?
Nu komt er om de zoveel tijd een nieuw topic waarin iemand vraagt welke hij moet nemen. Elk topic verloopt hetzelfde. Het wordt altijd een iOS vs. Android vs. nog wat discussie en uiteindelijk gaat niemand meer in op de oorspronkelijke vraag. Is het niet beter als je dit gewoon in 1 topic gooit?
In die post van mij staat toch alleen de TT?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jij noemt het "klets", daarin vermeld je niets over de TT hoor.
Vreemd, ik zou zweren van wel. Nou ja, dan ben ik abuis.quote:Het oude huisregeltopic was oud en incompleet. En er stonden helemaal geen regels in vermeld.
En toen gaf ik aan dat het dat niet was. Je gelooft me niet als ik dat zeg?quote:[..]
Inderdaad reeds besproken. Toen gaf ik ook al aan dat ik het meer als een bashtopic zag.
Maar dat is geweest.
En ieder punt in die optelsom heb ik weerlegd...quote:[..]
Ik maak net een optelsom van dingen en je haalt nu alleen die note aan?
Jij hebt het gevoel dat ik geen waardering voor jou heb, wat ik tegenspreek. Lees jij wel goed?quote:En waar zeg ik nu dat ik geen waardering voor je heb, dat heb ik juist wel. Lees je wel goed?
Sjéézus. Ik ga er wel met een bezem doorheen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:17 schreef RM-rf het volgende:
misschien kan iemand opschonen in dit topic:
Virus op een Mac verwijderen
is gewoon een specifieke technische vragen niet wéér die uitgekauwde discussie
Geen centraal topic in ieder geval.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
hoi, is er ergens een msn/wlm 2011 topic?
Check, het staat in me todo list.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef LightLuke het volgende:
WyriHaximus zou je, indien je tijd hebt, even willen kijken naar het scriptje achter deze link: http://fok.wyrihaximus.net/go/?whatpulse hij verwijst naar deel 181 terwijl we al in deel 184 zitten.
Namens mij en de link-gebruikers uit het whatpulse topic, alvast bedankt!
En fixedquote:Op woensdag 2 februari 2011 07:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Check, het staat in me todo list.
Top! Bedankt!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En fixed. Bleek iets fout te gaan met parsen
.
Np nieuwe forum layout bleek het probleem. Eens kijken of ik er een warning op kan zetten voor het gevolg.quote:
Welke oorlog? Er is gewoon een normale, fatsoenlijke discussie aan de gang. Dat zien de mods ook wel. Als jij dat als "oorlog" ziet heb jij een nogal vreemde belevingswereld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:38 schreef Kandijfijn het volgende:
Fanboy gedrag van Android vs IOS is wel weer extreem irritant. Iemand kan niet eens meer vragen wat voor telefoon geschikt voor hem haar is zonder dat de oorlog uitbreekt.
Misschien een idee een centraal ''Welke telefoon moet ik nemen?'' wil daar best wel een redelijk OP tegen aangooien eventueel.
Die was niet alleen op de ene discussie gericht jongen. :/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Welke oorlog? Er is gewoon een normale, fatsoenlijke discussie aan de gang. Dat zien de mods ook wel. Als jij dat als "oorlog" ziet heb jij een nogal vreemde belevingswereld.
Bedankt voor het aanbod maar (nog) niet nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:38 schreef Kandijfijn het volgende:
Misschien een idee een centraal ''Welke telefoon moet ik nemen?'' wil daar best wel een redelijk OP tegen aangooien eventueel.
Oké aanbod blijft staan voor de toekomstquote:Op zondag 13 februari 2011 18:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar (nog) niet nodig
We laten topics altijd open, hij zakt vanzelf wel wegquote:
Oh ok. Ook goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
We laten topics altijd open, hij zakt vanzelf wel weg
Tenzij het een kuttopic is uiteraard maar dat spreekt voorzich.quote:
En ik dacht de ideale baggerplek gevonden te hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Tenzij het een kuttopic is uiteraard maar dat spreekt voorzich.
ONZ is de ideale baggerplaats sinds SwJ geen mod meer is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Bart het volgende:
[..]
En ik dacht de ideale baggerplek gevonden te hebben.
Maar dan verzuipt mijn ONZ in andere ONZquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
ONZ is de ideale baggerplaats sinds SwJ geen mod meer is.
Dan bagger je mijn topic vol.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dan verzuipt mijn ONZ in andere ONZ.
Kan er alsnog een slot opquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan bagger je mijn topic vol.
Ik heb een nuttige reactie geplaatst, mag dat ook?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan bagger je mijn topic vol.
Juist wel! Anders heeft ie niets te doenquote:Al zal smegmanus er denk ik niet blij mee zijn.
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb een nuttige reactie geplaatst, mag dat ook?
quote:Juist wel! Anders heeft ie niets te doen.
Gevolgd door nog meer nuttige info! Thx!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb een nuttige reactie geplaatst, mag dat ook?
[..]
Juist wel! Anders heeft ie niets te doen.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gevolgd door nog meer nuttige info! Thx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |