Datzelfde heb ik met Seagate, Maxtor en Western Digitalquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:29 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik zou persoonlijk voor Samsung gaan,..
Echt argumenten heb ik daar trouwens niet voor heb gewoon meer met dat merk. Nog nooit defecten o.i.d. mee gehad.
Laatst genoemde altijd problemen mee gehad, Seagate nog nooit gebruikt dus geen oordeel overquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:32 schreef Misan het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik met Seagate, Maxtor en Western Digital
2 Schijven in een maand kapot. Nu maar WD.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met Seagate. Ik zat wat te twijfelen over samsung dus dacht ik vraag het hier maar nu weet ik nog niet veel.
Hmzzz vaag.... Nou weet ik helemaal niet meer wat ik kopen moet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
2 Schijven in een maand kapot. Nu maar WD.
mja, die gebruik ik niet uit principe. Net als dat ik geen Japanse auto rijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Bart het volgende:
Ik heb met alle merken schijven wel eens problemen gehad, behalve Hitachi.
Gelukkig maar, blijft er meer kwaliteitsspul voor mij over.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Misan het volgende:
[..]
mja, die gebruik ik niet uit principe. Net als dat ik geen Japanse auto rijd
alsof jij alles kunt kopenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, blijft er meer kwaliteitsspul voor mij over.
Later als ik rijk ben wel!quote:
Dat zou je niet doorvertellen, gemenerikquote:
het spijt mequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zou je niet doorvertellen, gemenerik.
Ehm heb ik in de OP een Hitatchi staan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Bart het volgende:
idem hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Bart het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/50/harde-schijven-intern.htmlquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm heb ik in de OP een Hitatchi staan?
Ik heb niet zo veel doekoe dus zoek ik een goedkope uitbreiding van mn pc.
Oh ja, dat is wel goed ja!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:19 schreef afro het volgende:
Samsung spinpoint F3 zou ik voor gaan (iets met data dichtheid ofzo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |