Datzelfde heb ik met Seagate, Maxtor en Western Digitalquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:29 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik zou persoonlijk voor Samsung gaan,..
Echt argumenten heb ik daar trouwens niet voor heb gewoon meer met dat merk. Nog nooit defecten o.i.d. mee gehad.
Laatst genoemde altijd problemen mee gehad, Seagate nog nooit gebruikt dus geen oordeel overquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:32 schreef Misan het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik met Seagate, Maxtor en Western Digital
2 Schijven in een maand kapot. Nu maar WD.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met Seagate. Ik zat wat te twijfelen over samsung dus dacht ik vraag het hier maar nu weet ik nog niet veel.
Hmzzz vaag.... Nou weet ik helemaal niet meer wat ik kopen moet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
2 Schijven in een maand kapot. Nu maar WD.
mja, die gebruik ik niet uit principe. Net als dat ik geen Japanse auto rijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Bart het volgende:
Ik heb met alle merken schijven wel eens problemen gehad, behalve Hitachi.
Gelukkig maar, blijft er meer kwaliteitsspul voor mij over.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef Misan het volgende:
[..]
mja, die gebruik ik niet uit principe. Net als dat ik geen Japanse auto rijd
alsof jij alles kunt kopenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, blijft er meer kwaliteitsspul voor mij over.
Later als ik rijk ben wel!quote:
Dat zou je niet doorvertellen, gemenerikquote:
het spijt mequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zou je niet doorvertellen, gemenerik.
Ehm heb ik in de OP een Hitatchi staan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Bart het volgende:
idem hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Bart het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/50/harde-schijven-intern.htmlquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm heb ik in de OP een Hitatchi staan?
Ik heb niet zo veel doekoe dus zoek ik een goedkope uitbreiding van mn pc.
Oh ja, dat is wel goed ja!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:19 schreef afro het volgende:
Samsung spinpoint F3 zou ik voor gaan (iets met data dichtheid ofzo)
Wat is er precies goed, waarom is dat goed, en in verhouding met welke andere HDD's? Je zegt nu eigenlijk gewoon helemaal nietsquote:
Bij hogere data dichtheid hoeft de head niet als de malle heen en weer te vliegen. Dus een kleine snelheids winst. En als het nog steeds zo is (zoals 2 maanden terug) dan is in deze prijs/opslag range de samsung de beste keuze voor snelheid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is er precies goed, waarom is dat goed, en in verhouding met welke andere HDD's? Je zegt nu eigenlijk gewoon helemaal niets.
Kijk, nu ben je helder.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:32 schreef afro het volgende:
[..]
Bij hogere data dichtheid hoeft de head niet als de malle heen en weer te vliegen. Dus een kleine snelheids winst. En als het nog steeds zo is (zoals 2 maanden terug) dan is in deze prijs/opslag range de samsung de beste keuze voor snelheid.
Heeft dat nut met mijn pc dan? Ik heb een onboard video kaart dus mn processor moet dat ook allemaal doen. Ik ging bewust al voor een 7200rpm omdat dat me snel genoeg lijkt. Als ik een snellere neem moet ie toch steeds wachten op mn processor dus dat is nutteloos. Als die samsung dan iets sneller is dan die seagate moet die dan ook niet steeds wachten op mn processor?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:32 schreef afro het volgende:
[..]
Bij hogere data dichtheid hoeft de head niet als de malle heen en weer te vliegen. Dus een kleine snelheids winst. En als het nog steeds zo is (zoals 2 maanden terug) dan is in deze prijs/opslag range de samsung de beste keuze voor snelheid.
Zoveel verschil maakt het ook weer niet. Daarbij hangt het er vanaf wat je doet met je HDD. Kopiëren hoef je niet op je CPU te wachten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft dat nut met mijn pc dan? Ik heb een onboard video kaart dus mn processor moet dat ook allemaal doen. Ik ging bewust al voor een 7200rpm omdat dat me snel genoeg lijkt. Als ik een snellere neem moet ie toch steeds wachten op mn processor dus dat is nutteloos. Als die samsung dan iets sneller is dan die seagate moet die dan ook niet steeds wachten op mn processor?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:22 schreef Outpost76 het volgende:
Top! Bedankt allemaal. De Samsung hangt inm in mn pc.
Gelukkig kost het jou niet veel moeite. Je hoeft alleen maar te wachtenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben al een half uur mn mp3 dir aan t copieëren.
Ja das waar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig kost het jou niet veel moeite. Je hoeft alleen maar te wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |