quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef smegmanus het volgende:
Nogmaals, zo kwam het bij mij over
Anyway, nu weet ik dat je het niet zo bedoelde +1 positieve note
Als je iets doet, moet je goed doen of niet doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:54 schreef FredvZ het volgende:
Denk toch een andere insteek...
In plaats van dat mods nou eens toegeven dat ze er geen zin meer in hebben en dat het tijd is voor een nieuw team, wordt er wéér een mod bijgezet...
smegamanus laat wél zien dat hij er energie in wil steken... Kan de rest nog wat van leren.
Been there, done that, got the t-shirt (ligt nog ergens in de kast)quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef Bart het volgende:
Hoe kan je nou dat zien dat de mods er geen zin meer in hebben? Misschien hebben ze er wel weinig tijd voor door een privé-leven. Smegmanus heeft gewoon het geluk dat ie daar geen last van heeft.
Om even een mooie te quoten:quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:57 schreef smegmanus het volgende:
Zullen we nu de FB weer de FB laten en in "mijn" topic () verdergaan?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:42 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Leuk. Maar dit is mijn topic, dus hier gelden mijn regels.
Mijn ego is niet zo grootquote:
Nope, start maar gewoon een nieuw topicquote:Op donderdag 23 december 2010 21:03 schreef teknomist het volgende:
Hoi, is er ergens een centraal topic voor je logs van Hijack This?
Maar waarom post je dan een log als je geen problemen hebt?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:21 schreef teknomist het volgende:
Zie mijn reply in het topic.Het is ook voor users bedoeld die hun PC sneller willen maken door onnodige troep te verwijderen maar twijfelen bij het gebruik van Hijack, kan ik dat wel of niet verwijderen, snappie?
Er is niets mis met de opzet, maar om nou alleen hijackthis-logs te posten zie ik niet zitten.quote:
Allright. Laat maar gaan danquote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef teknomist het volgende:
En ik weet vanuit mijn omgeving dat er een behoefte bestaat om dit soort logs te laten beoordelen, dus ik dacht: waarom geen centrale topic ervoor? Mijn log was slechts een start in de zin van: TS begint.
Mijn stem heb jequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef FredvZ het volgende:
Is dit geen idee voor de tomeloze "ik zoek een.."-topics:
de FOK!-variantie van de Tweakers best buy guide?
Maar dan ook voor televiseies, mobieltjes, laptop enzo?
Wat mij betreft kan je wel een centraal topic starten. Spiek even in andere centrale topics hoe deze zijn opgezet, zodat het een beetje allemaal gelijk is qua opzetquote:Op zondag 26 december 2010 20:14 schreef Modus het volgende:
Is er een centraal VB topic, ik geloof het niet he?
Zo nee, kan ik een topic openen waarin ik telkens weer een andere vraag stel over een bepaald onderdeel?
[Visual Basic] voor dummies - Deel 1quote:Op zondag 26 december 2010 20:14 schreef Modus het volgende:
Is er een centraal VB topic, ik geloof het niet he?
Zo nee, kan ik een topic openen waarin ik telkens weer een andere vraag stel over een bepaald onderdeel?
Nog beterquote:Op maandag 27 december 2010 08:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
[Visual Basic] voor dummies - Deel 1
[DIG] De Frequently Asked Questions / Centrale Topicsquote:Op maandag 27 december 2010 09:00 schreef Modus het volgende:
Ah mooi. Niet gezocht eerlijk gezegd omdat de andere programmeertopics allemaal sticky staan, dus alleen daartussen gekeken.
Thanks.
Er is wel een nieuw centraal topic, maar de link in de FAQ is nooit aangepast. Dit wilde ik even aan de modjes laten wetenquote:Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef FredvZ het volgende:
Een centraal "ik zoek een laptop" topic is ook eigenlijk onmogelijk omdat er teveel aanbod is aan laptops en het aantal verschillende vragen ook te groot is.
Wellicht dat een "FOK! best buy guide", ooit de oplossing gaat zijn.
Bij deze aangepast. Thnx!quote:Op maandag 27 december 2010 14:37 schreef komrad het volgende:
[..]
Er is wel een nieuw centraal topic, maar de link in de FAQ is nooit aangepast. Dit wilde ik even aan de modjes laten weten
[Centraal] Laptop/Notebook kopen #2
Jup, thanks!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:55 schreef Scorpie het volgende:
Dreambox en Cardsharing
Dit topic kan wel dicht, is vervallen in een groot illegaal vragen om c-lines topic.
Op verzoek van TS.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:50 schreef FredvZ het volgende:
DNS vraag
is een slotje niet een beetje overdreven?
En je post dit in FB omdat? Dit is voor feedbackquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:37 schreef Kaas- het volgende:
Ik gebruik al een lange tijd iGoogle als startpagina, omdat ik het erg handig vindt elke keer dat ik het internet opga direct het laatste nieuws mee te krijgen. Nu ik gisteren mijn browsegeschiedenis heb verwijderd (en daarmee ook cookies etc.) zijn daarmee al mijn instellingen voor de iGoogle-pagina verwijderd. Opzich niet zo erg, maar ik kan de applicaties niet meer terugvinden, ook niet na het doorzoeken van de NRC-website en via google zelf.
Zou iemand die het ook gebruikt mij wellicht kunnen zeggen hoe ik de nieuwsheadlines van NRC Handelsblad per categorie (economie, buitenland etc.) weer in iGoogle kan krijgen? Waardeer de hulp!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Combivraag: HDMI en PlayOn HD Mini
Opgelost, mag dicht
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Okee, vandaar dat er ook stond "mag"
Wat mij betreft mag het topic er komen. Geef wel aan dat het topic informatief is. Dat er vragen gesteld kunnen worden, maar bashen niet getolereerd wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef FredvZ het volgende:
Uit verveling heb ik zojuist mijn Windows 7 Ultimate "geüpgraded" naar MAC OS X Snow Leopard. Hier wilde ik eigenlijk een topic over maken (met een HOWTO), maar is dat gezien de ontwikkelingen in OSX op PC? wel zo handig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |